Урок "Ліплення домашніх улюбленців з пластичних матеріалів".

Про матеріал
Даний матеріал допоможе сформувати ключові та предметні проектно-технологічні компетентності, необхідні для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження. Сприятиме розвитку вміння спостерігати за тваринами, описувати зовнішній вигляд тварин що живуть біля людей, доглядати за ними; виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення.
Перегляд файлу

Дизайн і технології 3 клас

Тема:  Ліплення домашніх улюбленців з пластичних матеріалів.

Мета:  формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження. Розвивати вміння спостерігати за тваринами, описувати зовнішній вигляд тварин що живуть біля людей, доглядати за ними; виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення. Виконання елементарних зображень; перегляд інструкційних карток для поетапного виготовлення виробу.

Очікувані результати: учень працює з ручними інструментами, дотримується безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю;; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя;

Обладнання для учнів:  пластилін, дощечка для пластиліну, стеки, серветки.

Обладнання для вчителя: пазли з тваринками, зразок тваринки, телевізор, відео з послідовністю виготовлення виробу.

Хід уроку

І. Організація класу

Створення позитивного психологічного клімату класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  •          Діти, про кого ми з вами говорили на попередньому уроці читання? Що цікаве ви запам’ятали?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

- Про кого сьогодні піде мова на уроці ви дізнаєтесь, якщо складете пазли.

Робота в групах. Складання пазлів

- Щоб успішно виконати  це завдання нам потрібно об’єднатися в групи. Скласти малюнок тваринки. Скласти опис тваринки, щоб ми могли здогадатися хто це. Виберіть головного, який дасть  опис .

Кожна група отримує малюнок котика, собаки, розрізаний на декілька частин. Необхідно швидко скласти із фрагментів малюнок)

Представлення результатів

ІV. Повідомлення теми і мети уроку

  •                 Сьогодні на уроці ми будемо створювати котика та собачку з пластичних матеріалів.

        V. Вивчення нового матеріалу

1. Цікава хвилинка про котів

       Коли Ваша кішка нявкає – це означає, що вона намагається поговорити з Вами.

 «Няв» – це значить «хочу їсти»,

 «Няв-няв-няв» – «іду гулять»,

 «Мур» – «на ручки хочу сісти».

 «Мур-мур-мур» – «лягаю спать».

2. Цікава хвилинка про собак

Першими домашніми тваринами були вовки, а вже від них пішли собаки. Це було 10 тисяч років тому. Собака - вірний помічник людини з давніх часів.

Собаки добре навчаються, працюють рятувальниками, поводирями, служать в армії та міліції. Слух собаки в 10 разів гостріший ніж у людини. .

Чому собаки махають хвостом?

Собаки махають хвостом у правий бік, коли чимось задоволені, а якщо їх щось не влаштовує, то їхній хвіст відхиляється вліво.

3. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі»

4. Повторимо правила безпеки на уроці.

Правила безпеки на уроках дизайну та технологій.

Фізкультхвилинка

VІ.  Засвоєння нових знань

  1.          Демонстрація зразка котика і собачки  вчителем. Визначення елементів.
  2.          Повторення інструктажів .Правила роботи  з ножицями , клеєм та голкою.
  3.          Практична робота учнів з поетапним поясненням ( під відео)
  1.          Демонстрація виробів

Виставка робіт (фотосесія).

  1.          Підсумок
  2.          Рефлексія. Самооцінка
docx
До підручника
Трудове навчання 3 клас (Сидоренко В. К., Котелянець Н. В., Агєєва О. В.)
Додано
3 листопада
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку