Розробка уроку для інтерактивної дошки

Про матеріал
Відповідно до календарно-тематичного плану кожен учитель розробляє поурочне планування. Поурочне планування – опорний конспект планування уроку в довільній формі (чи серії уроків за одним твором) на найближчу перспективу. Опорний конспект— це своєрідна координатна сітка, яку вчитель використовує під час проведення уроку. Конспект відображає логіку навчального предмета, тобто послідовність змісту, порядок вивчення, зв'язки елементів і частин курсу. Має зручний вигляд для використання на інтерактивній дошці. Такий опорний конспект економить час уроку за рахунок певної технологізації навчального процесу.
Перегляд файлу

                                                  

    Урок    Тема. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц» 

                                                                                                                                                                                I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

                                                                                                                             Мета: простежити шлях Маленького принца Всесвітом, зрозуміти                                                                    II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Хід сенс цієї подорожі; розкрити філософську суть алегоричних образів        1. Словникова робота  

твору; знайти вислови-афоризми у казці, підготуватись до їх        уроку        2. Вступна бесіда                                                                                                                              пояснення; розвивати критичне та образне мислення учнів, та                                                 3 ким із дорослих зустрічається Маленький принц?                          

                                                                                                                             бажання працювати над собою; виховувати в учнях моральність,                                        Які імена носять дорослі? Чому вони не мають власних імен? 

      сприяти усвідомленню ними цінності кожної людської особистості.                                                                                                                                                                          Хто із дорослих героїв не належить до «світу дорослих»?

             

 

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ                  Слово вчителя

—   Казку побудовано з окремих епізодів, кожний з яких має логічну завершеність, але єднає їх саме образ Маленького принца, котрий, подорожуючи по різних       планетах, шукає істину. Автор не випадково віддає перевагу діалогічному пошуку істини, адже це не просто діалоги — це діалог душі людини із самою собою.       

Хоча твір певною мірою фантастичний, у ньому порушуються цілком земні проблеми. Сьогодні ми спробуємо з'ясувати, які саме.

 

                                                   IV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ              1. Бесіда

            2. Дібрати відповідність «Шлях Маленького принца у Всесвіті»     

             3.Робота в групах

— «Маленький принц» — алегорична казка-притча, отже, образи й мотиви у ній набувають  символічного значення. Хлопчик крокуючи всесвітом, постійно, з кимось зустрічався.

 Простежте шлях хлопчика. Що то були за зустрічі і якого символічного значення вони набули?

                                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                                                                

 

                                                                                                                                                                                                               

 

                                                                                    IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

 

                                       1. Бесіда

                       ♦ Що зрозумів і чого навчився Маленький принц під час перебування на Землі?                                                     12 кроків Маленького Принца

                         (Він зрозумів, що таке справжня дружба і любов; почав цінувати свою вередливу,                               але прекрасну Троянду; знайшов на Землі друзів — Лиса та пілота.) 

                                                                                                                                                                                         V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ     

imageХарактеризувати образи казки; виписати афоризми, пояснювати їх           Лисовська М.П., учитель зарубіжної літератури Новогалещинського ліцею Полтавської області    . 

pdf
До підручника
Зарубіжна література 8 клас (Паращич В.В., Фефілова Г.Є.)
Додано
31 жовтня 2020
Переглядів
550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку