25.01.18 , 5-Б клас, Лебедєва В.Б.
Тема: Розвиток граматичних навичок.
Мета: навчальна: закріпити лексико-граматичні навички за темою “Природа та погода”, практикувати учнів вживати минулий неозначений час в усному та писемному мовленні. Продовжувати розвивати мовну здогадку. Вдосконалювати навички аудіювання, письма, говоріння та читання. Опрацювання таблиці неправильних дієслів, розвиток навичок перекладу з української мови на англійську, використовуючи минулий неозначений час.
Хід уроку
І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
-
Привітання
-
Введення в іншомовну атмосферу What did you do yesterday? Учні ланцюжком складають речення про дії, які вони виконували вчора.
-
Повідомлення теми та мети уроку Today we’ll speak about Past Simple and we’ll also revise the words
-
Перевірка домашнього завдання Учні зачитують лист, який вони складали вдома у минулому часі.
Основна частина уроку
І Вдосконалення лексико- граматичного матеріалу.
-
Учні, за малюнками, складають речення у минулому часі та з використанням лексики, яку пройшли на попередніх уроках.
-
Використовуючи лексику учні заповнюють пропуски у тексті за допомогою вчителя. Учні роблять записи у зошитах ст. 116, впр. 2
ІІ Вдосконалення лексико-граматичного матеріалу.
-
Вчитель нагадує вживання минулого неозначеного часу, демонструє таблиці. Учні за таблицями складають речення про сусіда по парті. Парна робота.
-
Учні працюють з табличкою неправильних дієслів, маючи тільки першу форму. Заповнюють її у минулому часі.
-
Закріплення вживання минулого часу. Впр. 4, ст.. 116. Робота біля дошки. Учні ланцюжком виходять до дошки та записують речення у минулому часі.
ІІІ Фізкульт хвилинка “Simon Says”
ІV Вдосконалення навичок читання.
-
Вчитель роздає тексти у минулому часі зі знайомою лексикою, але дієслова у теперішньому часі. Необхідно переробити речення у минулий час, прочитати та перекласти.
Заключна частина уроку
-
Домашнє завдання повторити таблицю неправильних дієслів, прочитати впр. 4 ст. 116-117
-
Підсумки уроку , гра хрестики-нолики на неправильні дієслова
-
Оцінення учнів
-
Прощання з учнями