Розробка уроку фізична культура

Про матеріал
фізична культура Учні стоять парами по колу. Попереду – "дубки", за ними – "білки". Одна "білка", яка без дубка, - ведучий гри. У нього в руках – грибок. Він йде по колу, зупиняється біля будь-якої "білки", доторкається до неї рукою і каже: "Друг, дружок, віддай". Ведучий передає білці "грибок" і біжить в один бік, а гравець, до якого доторкнувся ведучий рукою – у другий. Той хто перший прибігає до "дубка", перемагає. Після 2-3-х разів гри "білки" і "дубки" міняються місцями.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку з фізичної культури (гімнастика)

для учнів 2 класу

 

Тема уроку: Сюжетно-рольовий урок

"Подорож до країни СПОРТЛЯНДІЯ".

Мета:

 Навчальна: удосконалити вміння дітей у ходьбі та бігу з перешкодами з утриманням правильної постави;

 Розвивальна: розвивати рівновагу під час виконання акробатичних вправ;

 Виховна: виховувати у дітей вміння працювати у парі та дружні стосунки.

Обладнання: "хула-хупи", кубики, гімнастична стінка, гімнастичні мати, гімнастичні лави, гімнастичні палиці, скакалки, DVD-програвач, СD-диски.

Місце проведення: спортивна зала.

 

 Зміст заняття Дозування Організаційно-методичні

вказівки

І. Підготовча  частина 15 хв. 

 1. Шикування, рапорт чергового, привітання. 2 хв. Звернути увагу на зовнішній вигляд, психологічний та емоційний стан учнів.

 2. Повідомлення завдань уроку. 2 хв. Діти! Ми сьогодні не будемо займатися фізкультурою, а краще відправимось подорожувати! Згодні? Тоді всі приготувались. Взяли із собою у подорож: добрий настрій, витримку і бажання стати ще сильнішими! Але я хочу вас застерегти: на шляху будуть зустрічатися труднощі. Якщо ви не злякались, то ми вирушаємо до країни СПОРТЛЯНДІЯ!

 3. Ходьба:

 На зовнішній стороні стопи

 На внутрішній стороні стопи 1 хв. 

Уявіть собі: ми з Вами заходимо до лісу, зустрічаємо ведмедика.

- Руки в сторони!

 

 На носках 1хв. Тепер побачили лисичку, яка йде лісом, обминаючи пеньочки. 

  Ходьба з високим підніманням колін 1 хв. Аж ось на нашому шляху болото – давайте пройдемо його як чапля!

  Стрибки з купинки на купинку 1 кр. А тепер пострибаймо як зайчики!

  Спортивна ходьба 1 кр. Зігнули руки в ліктях –

і показали гадючку швидкою ходьбою!

 4.Біг звичайний 1 кр. Аж тут йде вовк!

Тікаймо від нього!

  М'який гімнастичний біг на носочках 1 кр. Вибігли ми на лужок. Скільки ж тут квіточок! Для того, щоб їх не зламати, треба обережно їх оббігати.

  Біг із високим підніманням стегна 1 кр. Оленята тут маленькі веселенько граються,

так давайте й ми, малята, з ними по вправляємося!

  Біг боковим галопом  

 5.Ходьба у повільному темпі із вправами на відновлення дихання. 0.5 хв. Як метелики яскраві політаємо на лужку! Сядемо на квіточку, відпочинемо! (Відновлення дихання)

 6. Перешикування на комплекс ЗРВ "заходом трійками" 0.5 хв. А ось і перша наша зупинка, на яку ми прибуваємо – "Гімнастична".

 7. Комплекс вправ ЗРВ на гімнастичних лавах 5 хв. 

  1. Піднімання рук через сторони вгору

В.П. – стоячи спиною один до одного, взятись за руки, ноги ледь розставлені

1-2 – підняти руки через сторони вгору, подивитись

3-4 – В.П. 8 разів Середній темп виконання вправи.

Сказати: "Вниз!"

  2. Повороти в сторони

В.П. – сидячи верхи на лаві спиною один до одного

1 – поворот ліворуч, торкнутися долонями долонь товариша

2 – те ж саме, але праворуч. 8 разів Сказати: "Хлоп!"

  3. Нахили вперед-донизу

В.П. – сидячи на лаві боком, спиною один до одного

1-3 – нахилитися вперед, ковзнути руками до стопи.

4-5 – випростатися, спиною і потилицею притулитися до партнера 6 разів Повторювати у повільному темпі.

Коліна не згинаємо.

Сказати : "Вниз!"

  4. Рухи прямими ногами в сторони

В.П. - сидячи на лаві боком, щільно притулитись спиною один до одного, руками взятись під лікті

1-6 – виконувати рухи прямими ногами в сторони, потім – схрестити їх, не згинаючи їх при у колінах.

7-8 – В.П. 5 разів Середній темп виконання вправи.

 

  5. Піднімання рук через сторони вгору

В.П. – стоячи спиною один до одного, взятись за руки, ноги ледь розставлені

1-2 – підняти руки через сторони вгору, подивитись

3-4 – В.П. 8 разів Середній темп виконання вправи.

Сказати: "Вниз!"

 8. Виконання вправи на відновлення дихання "Насосики". 1 хв. Молодці! Впорались із завданням! А тепер крокуємо далі. Ой! А що – це?

Попереду – гори стають на шляху

І ми по горам починаємо повзти. Попереду на нас чекає зупинка "Акробатична".

ІІ Основна частина 25 хв Організація класу на уроці груповим способом. Розрахунок на 1-й, 2-й. Ділення на групи. – На цій зупинці ми повинні працювати у групах. Командиром І-ї групи буде… , а   І-ї групи - …

 1. Перекид  вперед, перекид назад, стійка на руках 4 хв. Слідкувати за виконанням учнями групування, зберігати рівновагу, відштовхування.

 2. Стійка на лопатках і перехід у напівшпагат. 4 хв. Рівно тримати ноги, "тягнути" носки, тримати поставу.

 3. Гімнастичний "місток" із положення лежачи. 4 хв. Підстраховувати один одного.

 Зміна місць занять групами.  Зберігати дисципліну.

 3. Ходьба з бар'єрами.  2 хв. Переступання гімнастичних лав.

 4. "Малювання" 4 хв. - Ось ми дружно мандрували і до художньої майстерні потрапили! (Із гімнастичних обручів, скакалок, палиць, кубиків учні "малюють" сонце, ялинку, чебурашку, хмаринку.)

- Вміло ми фантазували,далі ми помандрували! 

 5. Стрибку у повному присіді на двох ногах 1 хв. Ми на нашому шляху жабку вгледіли малу,

І ми як жабки поскакали далі!

 6. Танцювальні кроки під музичний супровід 3 хв. Дострибали до зупинки і потанцюємо хвилинку! Зупинка – "Танцювальна".

  Крок "польки" 1 кр. Виконується у парах.

  Крок "галопу" 1кр. Підбираємо ногу і слухаємо музику. Молодці!

 7. Рухлива гра:

"Дубки і білки".

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв. Дітки! Наша подорож підходить до завершення. Всі ви були такими спритними, обачливими, бережливими, не зім'яли жодної квіточки, не згубили жодної комашки, не злякали жодної пташки. І це так сподобалось лісовим мешканцям, що вони запропонували нам гру! А тому ми з Вами знаходимося зараз на зупинці "Рухливі ігри".

  Учні стоять парами по колу. Попереду – "дубки", за ними – "білки". Одна "білка", яка без дубка, - ведучий гри. У нього в руках – грибок. Він йде по колу, зупиняється біля будь-якої "білки", доторкається до неї рукою і каже: "Друг, дружок, віддай". Ведучий передає білці "грибок" і біжить в один бік, а гравець, до якого доторкнувся ведучий рукою – у другий. Той хто перший прибігає до "дубка", перемагає. Після 2-3-х разів гри "білки" і "дубки" міняються місцями. 

ІІІ Заключна частина. 5 хв. У цікаву гру погрались, із країною СПОРТЛЯНДІЄЮ попрощались. – Вирушаємо додому по килимку луговому!

 1. Ігрова фізична вправа на відновлення дихання "Збираємо квіти!" 2 хв. Зробіть великий крок уперед, опустіть спочатку ліву руку, потім праву – начебто збираєте квіти. Зробіть крок правою ногою  - "зірвіть квітку" лівою рукою і навпаки. Ходіть не дуже швидко, бажано на прямих ногах. 

 2. Підведення підсумків уроку.

Гра "Мікрофон".   1 хв. Що нового дізналися?

Чого навчилися?

Що сподобалося?

Що було важко виконувати?

 3. Оцінювання. 1 хв. Об'єктивність в оцінюванні.

 4. Домашнє завдання.  1 хв. Показати батькам комплекс ранкової гімнастики.

 

docx
Додав(-ла)
Карпова Таня
Додано
11 березня 2019
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку