Положення про І (шкільний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької
військово-патріотичної гри„Сокіл” („Джура”)
I. Загальні положення
1. Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра „Сокіл” („Джура”) (далі - гра „Джура”) є системною формою позакласної роботи з військово-патріотичного та морально-етичного виховання учнівської молоді, важливим засобом формування патріотичної свідомості, спортивно-оздоровчої роботи.
2. Основні завдання гри „Джура”:
- виховання дітей та молоді у дусі відданості Батьківщині та українському народу через відродження національних і загальнолюдських духовних та моральних цінностей;
- набуття учнями знань, умінь і навичок, необхідних захиснику Вітчизни;
- формування у молоді високих морально-психологічних якостей: доброчинності, мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності на основі відновлених народних традицій;
- оволодіння навичками приготування страв народної кухні;
- пропагування та популяризація здорового способу життя.
II. Учасники гри „Джура”
1. Учасниками гри „Джура” є учні Вільхівської ЗОШ,об’єднані на добровільних засадах у рої. До складу зазначених утворень входять хлопці та дівчата віком від10 до 17років.
2.Учасникигри „Джура” (школярі середніх та старших класів віком 10-17років) носять назву молодих козаків.
3.Основою організації гри „Джура” є козацьке самоврядування: добровільне об’єднання учасників для виконання завдань гри у рій.
III. Керівництво грою „Джура”
1. Загальне керівництво грою „Джура” здійснює адміністрація школи та головна суддівська колегія..
2. Безпосередня організація та проведення гри „Джура” покладаються на вчителя фізичної культури Сухаревську О.О..
3. Для проведення I (шкільного ) етапу гри «Джура» створюється штабу складі Рєзнік І.В. - директор школи, Євсюкова Т.М.- Заступник директора школи з НВР, Палагута Т.О. - заступник директора з методичної роботи, Сухаревська О.О.-вчитель фізичної культури.
4. З метою забезпечення об’єктивної оцінки результатів змагань (конкурсів, вікторин) створюється суддівська колегія.
5. У навчальному закладі грою „Джура” керує педагог, призначений наказом керівника навчального закладу за його згодою.(Сухаревська О.О.)
При навчальному закладі створюється консультативна Козацька рада з проведення гри „Джура” у складі учнів, педагогів, батьків, представників органів місцевого самоврядування, громадських організацій (за згодою).
IV. Порядок і строки проведення районної гри „Джура”
1. Заходи в рамках гри „Джура” проводяться протягом року відповідно до річного плану роботи навчального закладу.
2. До програми районної гри „Джура” включаються такі види змагань (конкурсів, вікторин):
1. Конкурс „Огляд роїв» (конкурс стройовий «Впоряд») - 13 жовтня 2017 року
2. Вікторини з історії України, зокрема з історії Збройних Сил України та історії козацтва;
4. Конкурс на кращу рукописну газету про гру „Джура” та заходи в рамках гри;
5. Змагання на туристській смузі перешкод;
6. Огляд якості (рівня) початкової військової підготовки;
7. Конкурс знавців української мови і культури;
8. Фізична підготовка - крос, метання гранати, згинання і розгинання рук в упорі, опорний стрибок через «коня»;
9. Медична підготовка – надання долікарської допомоги;
10.Цивільна оборона – виконання нормативів щодо роботи зі спеціальними приладами та користування індивідуальними засобами захисту;
11. Комбінована військово-спортивна та туристська естафета;
12. Конкурс на кращий звіт про доброчинні справи під гаслом „Добре діло”.
V Заявки для участі у змаганнях.
1. Участь у шкільному етапі підтверджується класним керівником або ройовим класу в усній формі.
VI. Підбиття підсумків та нагородження переможців
1. Підсумки I етапу гри „Джура” підбиваються у кожному виді змагань (конкурсів, вікторин) окремо. Переможці визначаються за найбільшою сумою балів, набраних під час цих змагань.
2. Переможці I етапу нагороджуються грамотами, дипломами, призами.