Вчитель: Селюченко Олена Дмитрівна Фізична культура
Тема Імітація рухів (каченяти, жабеняти). Ходьба, стрибки.
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційнометодичні вказівки |
І. Підготовча частина 14-15 хв |
1. Шикування в одну шеренгу. Привітання. Рапорт чергового про готовність учнів до уроку. ‒ До уроку всі готові? ‒ Чи сьогодні всі здорові?
2. Вимірювання ЧСС.
3. Психоемоційна хвилинка. а) Вправа «Передай посмішку другу». ‒ Я хочу вам подарувати цей усміхнений смайлик, щоб ви з таким настроєм почали і закінчили урок. Отож, передайте свій настрій своєму другу поруч, торкнувшись його плеча.
4. Повідомлення теми і визначення завдань уроку. Вправа «Очікування».
|
До 2 хв
До 1 хв
До 1 хв
|
Перевірити готовність учнів до уроку, звернути увагу на їх самопочуття.
Під час привітання зробити психологічну настанову щодо створення позитивного емоційного настрою.
Удосконалення умінь імітувати рухи птахів, тварин.
|
Мета Формувати вміння учнів виконувати імітаційні рухи тварин; збагачувати руховий досвід учнів; формувати правильну поставу. Сприяти розвитку уваги, координації рухів, уваги, спритності, швидкості реакції; зміцненню м’язової системи. Виховувати почуття дружби, взаємопідтримки.
Обладнання та інвентар: ноутбук, гімнастичні мати, гімнастичні палки, круг, коврики, м'ячики, іграшково-корекційні предмети.
|
а) Цікавинка. ‒ Діти, а чи знаєте ви, що найменша на Землі пташка колібрі робить 200 помахів крильми у польоті. Бажаю вам сьогодні на уроці бути такими невтомними, рухливими, спритними, швидкими та дружніми. Девізом нашого уроку будуть такі слова: «Дружбою ми здружені».
5. Психогімнастика.
6. Повороти на місці.
7. Ходьба. Різновиди ходьби. Підготовчі вправи у русі.
8. Бігова розминка (у повільному темпі, у прискореному темпі, із підстрибуванням вгору).
9. Відновлення дихання.
10.Перешикування з колони по 1 в колону по 2. Поділ учнів на дві команди: «каченята», «жабенята».
|
До 1 хв
5 хв
5 хв
|
Спрямувати увагу на виконання правильних рухів.
Вказівки щодо правил поведінки у залі, під час виконання вправ.
Контролювати пряме положення спини та правильне дихання, дотримання дистанції.
Темп повільний, Прискорений.
Слідкувати за частотою дихання.
Слідкувати за чіткістю перешикування за командою вчителя. |
ІІ. Основна частина 25 хв |
1.Виконання імітаційних вправ: - ходьба (жабенят, каченят); - виконання стрибків «каченят», «жабенят»; - вправа «Хвилі на воді»; - вправа «Відгрібаємопідгрібаємо»; - вправа «Розганяємо хвилі»; |
|
Слідкувати за правильністю та чіткістю виконання вправ.
Відновити дихання.
|
|
- вправи «Поміряємо рівень води», «Похлюпаємо по воді» (руками); - вправа «Помочимо ніжки» (п’ятками, пальцями); - вправа «Дощик»; - вправа «Лотос»; - вправа «Рівновага в парах»; - вправа «Ловимо комарів».
2. Стрибки: а) стрибки з опорою на ногу (ліву, праву); б) стрибки в парах; в) стрибки ногами вперед-назад.
3. Релаксійна хвилинка. Аромотерапія. Музикотерапія.
4. Вправа «Граємось із «водяними жителями».
5. Вправа «Нагодуємо Бегемотика» (кидання кульок у круг).
6. Гра «Пройди по маршруту додому» (понад берегом, по купинах, по острівцях, по доріжці, по гімнастичній лаві).
7. Вправа «Потанцюємо із сонечком» (викладають із круга та гімнастичних палиць сонечко).
Добре, гарне сонечко сміється. А під сонечком усім нам Весело живеться, бо «Дружбою ми здружені». |
|
Слідкувати за рівновагою тулуба. Спостерігати за рухом очей за предметами.
Слідкувати за чіткістю виконання вправ.
Контролювати стан учнів. Відновлювання дихання.
Слідкувати за позачерговістю виконання вправи.
Стежити за послідовністю виконання завдання.
|
ІІІ. Заключна частина. Підсумок уроку. Рефлексія 2 хв |
Вправа «Інтерв’ю». ‒ Що цікавого тобі запам’яталося з уроку? ‒ З яким настроєм ти ідеш з уроку? ‒ Ви ‒ молодці. |
|
Підведення підсумку уроку. |