Урок на тему "Баскетбол"

Про матеріал
Завдання уроку: Освітні: 1.Удосконалити техніку переч м’яча однією рукою від плеча; 2.Удосконалити техніку ведення м’яча; 3.Удосконалити техніку виконання подвійного кроку. Виховні: Виховання дисциплінованості,почуття колективізму команди, сили волі. Оздоровчі: Розвиток фізичних якостей сили м’язів засобами рухливих ігор.
Перегляд файлу

 

КОНСПЕКТ

уроку фізичної культури

 «Баскетбол»

7 клас

 Завдання уроку:

Освітні:

1.Удосконалити техніку переч м’яча однією рукою від плеча;                                                                        2.Удосконалити техніку ведення м’яча;

3.Удосконалити техніку виконання подвійного кроку.

Виховні:

Виховання  дисциплінованості,почуття колективізму команди, сили волі.

Оздоровчі:

Розвиток фізичних якостей сили м’язів засобами рухливих ігор.

 

 

Тип уроку: тренувальний.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: свисток ,фішки,баскетбольні м’ячі.

 

 

 

Зміст уроку

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

 

Підготовча частина      (15 хв.)

1)Шикування в шеренгу,рапорт,повідомлення завдань уроку.              

2)Теоретичні відомості.          

3)ЧСС                                          

 4)Стройові вправи:                      

 - повороти на місці;                     

 -ліворуч, праворуч,кругом.                5)Ходьба,її різновиди:                       

 - звичайна;                                     

 - на носках,руки вгору;                       

 - на п’ятах ,руки за спину;           

- на зовнішній та внутрішній  стороні стопи,руки на пояс.

 - повільний біг;                                    

- схресний біг;                                 

- біг з закиданням гомілок  назад;                                               - біг з високим підніманням стегна.                                          

    1 –  випад лівою, руки вгору;

    2 – випал правою, руки вгору.             

8) ЗРВ на місці:                             

а)В.П. - О.С.                             

 колові оберти головою:                               

1-4 вліво;                                      

1-4 вправо.
б) В.П. ноги нарізно,кисті рук до    плечей,малі кола руками:          

 1-4 вперед;                                       

1-4 назад.                                            

в)В.П. ноги нарізно,права рука вгору,ліва внизу:

1-2 відведення прямих рук назад;

3-4 те ж саме зі зміною положення рук.

г)В.П. ноги нарізно руки на поясі:

1-2 нахил тулуба вперед;

3-4 назад.

д)В.П. випад правої вперед,руки на поясі:

1-3 пружні погойдування;
4 зміна положення ніг стрибком.

е)В.П. присід на правій,ліва в сторону,руки на поясі:

1-2 перенесення ваги тіла з однієї ноги на іншу;

3-4 навпаки.

є) В.П. широка стійка:

1- нахил тулуба до правої;
2- вперед;

3- до лівої;
4- В.П.

1 хв.

                                       

1 хв                                            1 хв.

 

 

6хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6хв.

6-8 раз.

 

 

 

6-8 раз.

 

 

 

6-7 раз.

 

 

 

6-8 раз.

 

 

6-8 раз.

 

 

3-4 раз.

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

Фронтальний метод організації,перевірити наявність спортивної  форми.  

 

Чіткість виконання команд.

 Чіткість виконання:                                                                                 руки прямі;                                                

Cпина пряма.                                                             По-колу,середній темп.

                                               Дистанція 1 м.

                                                                        

Спина пряма.

 

 Спина пряма,руки на рівні плечей.

                                                     Максимальна амплітуда виконання.

                                                                      Чіткість виконання, максимальна амплітуда.

                                                                             

Спина пряма.

                                                     Максимальна амплітуда,спина пряма.                                                                                

Нога пряма в колінному суглобі.

                                                               

Спина пряма,руки в ліктях не згинаємо.        Максимальна амплітуда,спина пряма

 

 

Основна частина (30хв.)

1.Передача м’яча однією рукою від плеча в парах.

2.Зустрічні передачі однією рукою від плеча в русі в колонах. Після виконання передачі учень стає позаду протилежної колони.

3.Учні розподіляються по парах. Перший учень веде м’яч довільно по майданчику,а інший намагається вибити м’яч. Коли партнер вибив м’яч то повертає його назад, зміна обов’язків партнерів відбувається за командою вчителя.

4.Учні розміщуються колонами за 6-8м. з правої сторони від щита. Перший учень веде м’яч правою рукою,за 2-3м. до щита виконує подвійний крок і кидок. Ловить м’яч,веде лівою рукою назад,передає м’яч наступному учасникові,а сам стає позаду своєї команди.

5.ЧСС.

6.Виконання кидка однією рукою від плеча з лінії штрафного кидка.

7.Навчальна гра у баскетбол.

5хв.

5хв.

 

5хв.

 

 

 

5хв.               

 

 

2хв.                 

8хв.

 

Акцентувати увагу на повному випрямленні руки.

 

 

 

Можна обмежувати простір для виконання ведення.

 

 

 

 

Звернути увагу на техніку виконання.

 

 

 

 

 

 

Вимагати не тільки влучності кидка,а й правильної техніки виконання.

 

Заключна частина (5хв.)

1)Вправи на відновлення серцево-судинної системи і дихання.                                           2)Шикування в одну шеренгу.     3)Підсумок  заняття.                         4)Домашнє завдання:                                                 - ведення м’яча правою,лівою рукою;                                                                    -передача м’яча у русі;

2 хв.

1 хв.                                                           1 хв.                        1 хв.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.                                                              

Відмітити кращих учнів.

 

doc
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку