Розробка уроку хімії для 9 класу на тему "Дисперні системи"

Про матеріал
Розробка уроку у формі квесту з елементами змішаного навчання. В розробці надано посилання на авторську презентацію на каналі youtube "Дисперсні системи" для попереднього домашнього опрацювання. На уроці з учнями застосовується групова форма роботи по проходженню квесту, під час якого учні виконують інтерактивні вправи он-лайн на закріплення вивченого матеріалу. ДЛя доступу до вправ надають QR-коди.
Перегляд файлу

Урок хімії № 4. 9 клас.

Тема: Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі.

Очікуваний результат: учень знає і розуміє поняття: дисперсні системи, суспензії, емульсії, аерозолі, колоїдні розчини, істинні розчини; наводить приклади суспензій, емульсій, аерозолів, колоїдних розчинів, істинних розчинів; розрізняє дисперсні системи за розмірами дисперсної фази та за агрегатним станом компонентів, висловлює судження про значення дисперсних систем у природі, їх використання людиною.

Тип уроку: перевернутий клас, урок-квест.

Обладнання: персональний комп’ютер, смартфони у учнів, роздатковий матеріал: карточки з QR-кодами завдань, маршрутні листи.

Попередня підготовка: Учням пропонується вдома опрацювати відповідний параграф підручника та переглянути відео презентацію за посиланням https://youtu.be/JpEXHeQhEYo Клас поділено на малі групи.

Хід уроку:

І. Організація класу.

ІІ Оголошення теми уроку.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Учитель оголошує, що з метою закріплення опрацьованого матеріалу на уроці буде проведено змагання між командами. Кожна група має пройти по станціях і виконати певні завдання. Тільки після виконання завдання група може перейти до наступної станції. Група, яка першою впорається із завданнями і пройде увесь квест, стає переможцем. На останній станції буде проведено он-лайн тестування. Члени команди-переможця отримують додатково 1 бал до результатів тестування.

ІV. Робота в групах (проходження квесту).

Станція 1. Знайди пару. Знайти відповідність між поняттям та його визначенням. Робота он-лайн за посиланням https://learningapps.org/7889519 або QR-кодом

QR Code

Станція 2. Склади пазл. Робота в середовищі learningapps.org. Завдання на розрізнення видів дисперсних систем за їх зображеннями

https://learningapps.org/7889709

QR Code

Станція 3. Правильно-неправильно. Класифікувати висловлювання щодо властивостей різних дисперсних систем.

https://learningapps.org/7889888

QR Code

Станція 4. Ромашка. Значення дисперсних систем. Вписати слово-назву дисперсної системи про застосування або значення якої йдеться у висловлюванні.

https://learningapps.org/7890095

QR Code

Станція 5. Тестування. Тестування у реальному часі на он-лайн-платформі naurok.com.ua.

https://naurok.com.ua/test/dispersni-sistemi-14415.html

V. Підведення підсумків уроку. Визначення переможців.

Домашнє завдання: Повторити матеріал параграфа, провести домашній експеримент з виготовлення колоїдного розчину (кисіль, желе). Зафільмувати або сфотографувати на телефон різні етапи роботи.

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Розробки уроків
Додано
19 грудня 2019
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку