Розробка уроку "Іван Франко. Казка "Фарбований Лис"

Про матеріал
Розвиток комп’ютерних технологій став однією з перспективних платформ для розвитку сучасної моделі змішаного навчання. Представляю розробку уроку з української літератури для 5 класу за поданою моделлю та таксономією Блума.
Перегляд файлу

Орієнтований план проведення уроку української літератури у 5 класі за змішаним навчанням

 

Дата:

Урок № 13

Клас: 5

Тема уроку: І.Франко – казкар. Зміст казки «Фарбований Лис». Особливості літературної казки, її відмінність від народної. Головні та другорядні персонажі.

Навчальні цілі (за таксономією Блума)

 

5

творчість

Будувати власне висловлювання на підкріплення особистої думки.

4

оцінка

Обговорення значення фольклорних творів у відображенні людських характерів

3

застосування

Вміти наводити приклади з тексту для характеристики образів персонажів.

2

розуміння

Пояснювати відмінності у поняттях «головні» та «другорядні» герої, пояснювати, які людські вади чи чесноти притаманні персонажам казки;

1

Отримання знання

Знати зміст твору, визначення поняття «літературна казка»

 

 

Похожее изображение

Робота вдома

 

Картинки по запросу піктограма блокнот

Елементи традиційного навчання

 

Картинки по запросу піктограма школа

Робота в школі, на уроці

Картинки по запросу піктограма книга

Робота з книгою, словником, зошитом

Похожее изображение

Засоби мультимедії, ресурси on-line

Картинки по запросу піктограма група

Групова робота, презентація власної роботи

Картинки по запросу піктограма інтернет

Мережа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опис навчальних завдань

 

 

Час хв

Місце

Засоби

on-line/off-line

1

Переглянути буктрейлер. Режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=C4nnfRC2BT4

1:08

Похожее изображение

Описание: Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма інтернет

2

Прочитати казку. Режим доступу:http://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=652

 

Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма книга

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

3

Переглянути мультфільм, порівняти зміст, знайти відмінності. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=iiysi8rtZmw

10:04.

Похожее изображение

Описание: Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма інтернетОписание: Картинки по запросу піктограма блокнот

4

Розв’язати кросворд. Режим доступу: https://learningapps.org/display?v=ptz3hjrfa18

6

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма інтернет

5

Знайти у підручнику визначення «літературна казка». Пояснити в чому її відмінність від народної.

5

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Картинки по запросу піктограма книга

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

6

Робота в групах. Порівняти зміст казки І.Франка та мультфільму, знятого за її мотивами. Визначити головні відмінності.

7

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Картинки по запросу піктограма група

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

7

Пошукова робота. Визначити, хто із запропонованих персонажів є головним, а хто другорядним. Обґрунтувати власну думку, наводячи переконливі докази.

8

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Картинки по запросу піктограма група

Описание: Картинки по запросу піктограма інтернет

8

Скласти асоціативний кущ до образів другорядних персонажів (робота в групах)

6

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Картинки по запросу піктограма група

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

9

Поєднати частини прислів’їв про брехню. Висловити своє ставлення до брехунів.

6

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

10

Перечитати епізоди, де Лис хитрував або обманював. Дати відповідь на питання «Чи отримав Лис Микита по заслузі?» (5-7 речень).

 

Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма книга

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

Резервний час – 7 хв. (організаційні моменти, цілепокладання, фізкультпауза, оцінювання, підсумки, домашнє завдання).

 

Пояснення для колег

 

Завдання 2. Учні вільні вибирати яким чином читати казку (у підручнику, у книзі з бібліотеки чи за посиланням у мережі).

 

Завдання 3. Перегляд мультфільму після прочитання тексту казки стане у нагоді під час порівняльного аналізу у класі.

 

Завдання 4. Розв’язування кросворду у класі має на меті перевірити знання тексту учнями. (Відповіді на кросворд: 1. Микита, 2. Блоха, 3. Пси, 4. Синій, 5. Мавпа, 6. Миколай,7. Заспівав, 8. Розірвали)

 

Завдання 7. Учням представлені ілюстрації із зображеннями персонажів,їхнє завдання визначити головних та другорядних героїв, довести правильність своєї думки.

 

Завдання 8. Вчимося характеризувати персонажів (їхню зовнішність, вчинки), складаємо асоціативне гроно.

 

Завдання 9. Поєднати частини прислів’їв про брехню.

  •             Бреше, як гребінцем чеше
  •             Брехня що вугілля: не впече, то замаже
  •             Брехня любить брехунів
  •             Гадюку обійдеш, а від брехні не втечеш
  •             Брехач з комара зробить коня.

 

 

docx
Додано
9 вересня 2019
Переглядів
851
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку