Розробка уроку літературного читання "Українські народні казки. Слухання казки «Іван-Побиван» за підручником А. Савчук.

Про матеріал
Ознайомити учнів з українською народною казкою «Іван-Побиван»; вчити виділяти головне; удосконалювати навички свідомого, виразного читання казок; збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати критичне мислення, творчі здібності, мовлення. Виховувати бажання вивчати усну народну творчість.
Перегляд файлу

Тема. Українські народні казки. Слухання казки «Іван-Побиван».

Мета. Ознайомити учнів з українською народною казкою «Іван-Побиван»; вчити виділяти головне; удосконалювати навички свідомого, виразного читання казок; збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати критичне мислення, творчі здібності, мовлення. Виховувати бажання вивчати усну народну творчість.

Перебіг уроку

І. Вступна частина.

1. Емоційне налаштування.

– Діти,  чого  ви  чекаєте  від сьогоднішнього  уроку?

     -  Яким  повинен  бути  урок?  (  Повчальний,  гарний, змістовний,  продуктивний,  цікавий, веселим, світлим,  проблемним…).

 А  які  діти  повинні  бути на уроці?

У  - уважними

Р  - розумними

О – організованими

К – комунікабельними,  а  ще   активними,  дисциплінованими.)

Отже,  якщо   ви  будете такими  ми   разом проведемо  цікавий,  творчий, продуктивний   урок.

2. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

- Як  називається  розділ, який  ми вивчаємо? 

- А що таке казка?

- Які асоціації викликає у вас це слово?

- Отож сьогодні ми продовжимо знайомитися з українськими народними казками. Готові? Вирушаємо в путь.

Відео «Їде потяг…»

3. Мовленнєва розминка.

- Щоб добре читати, нам потрібно розігріти-підготувати свій ротик.

 Промовляння скоромовки.

  • Один учень неуважно читав казки і геть усе з них переплутав. Давайте допоможемо йому розібратися.

Плутанина.

ІІ. Основна частина.

1. Робота над казкою «Іван-Побиван» (с. 66-69).

 «Щоденні 5». Слухаю і розумію.

Учні сканують QR-код, слухають аудіозапис казки.

— Чи сподобалося вам, як закінчилася казка?

 «Щоденні 5». Читаю для себе. Стратегія «Щоденник нотаток».

Учні самостійно упівголоса перечитують казку. Під час читання записують незрозумілі слова.

Фізкультхвилинка для очей.

2. Вправи на удосконалення читацьких навичок.

 Вправа «Розвідники».

— Скільки в тексті окличних речень? (Вісім окличних речень.)

— Скільки в тексті питальних речень? (Дев’ять питальних речень.)

 Вправа «Фотограф».

Учитель проєктує на екран початок речення, учні запам’ятовують його, відшукують у тексті, читають повністю.

Та тут же взяв з мисника…       Пішов хлопець, та куди…

Дід розказав йому, що…          Взяв хлопець шкуру, …

От як почали їсти…                  Змій зажмурив, а Іван…

4. Робота з ілюстраціями.

— Що зображено на малюнках?

— Які частини казки проілюстровано? Прочитайте.

ІII. Заключна частина.

1. Рефлексія.

— Чи справдилися ваші очікування від уроку?

2. Домашнє завдання.

Стисло переказати казку «Іван-Побиван».

docx
Додано
20 березня 2021
Переглядів
939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку