Проводится у цікавій формі. Діти із задоволенням працюють: і сильні, і слабкі. Заохочує до роботи і оформлення класу під кафе,і меню, і кожне прикрашене завдання
Мета проведення гри:
Обладнання: плакат «Математичне кафе», плакат з меню, плакати з назвами команд та девізами, на дошці таблиця для внесення результатів конкурсів.
МЕНЮ:
Салати:
Математична розминка
Математичний єралаш
Перші страви – алгебраїчні:
Уха з рівнянь
Суп функціональний
Другі страви – геометричні:
Жаркоє з кутів
Гарнир трикутний
Напої:
Математичний коктейль
Десерт:
Нагородження
Правила проведення гри: У грі приймають участь дві команди семикласників (клас поділений на дві групи – різнорівневі учні у кожній). Конкурси відповідають меню. У конкурсах, де видаються картки із завданням, команди за відповідний час виконують його і здають відповіді журі на перевірку, журі перевіряє та виставляє за кожний конкурс бали.
Хід заходу
Знайомство з командами учнів, журі,знайомство з меню.
(проводиться у формі «Питання - відповідь» по черзі для кожної команди на протязі 1,5хв .)
Кожна правильна відповідь – 1 балл
Питання для першої команди:
Питання для другої команди:
Кожна команда одержує картку 1, яку необідно заповнити та здати.
З тими,хто здав картку, проводитьсяконкурс прислів*їв, де зустрічаються натуральні числа.
Картка 1
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
Заповнити порожні клітини квадрата, вписав 1, 2, 3, 4 так,щоб по горизонталіі вертикалі не було однакових цифр.
Вставити пропущене число:
а) 1; 3; 6; 10;……
б) 3; 5; 9; 17;……
Де необхідно поставити дужки:
21: 8 – 5 * 2 + 6 : 3 = 16
Розв*язати анаграму:
а) РИПЕТРЕМ
б) БОДЬР
4. Уха з рівнянь
Команди отримують картку 2
Розв*язати рівняння:
3 (4х – 3) – (5х + 11) = 9 – (3х – 1)
10х – (2х + 5) = 2 (4х – 7)
5 (3х – 4) = 1 + (15х - 21).
З тими, хто виконав роботу проводиться конкурс.
МЕТР
ДЕЦИМЕТР
КіЛОГРАМ (одиниця маси)
САНТИМЕТР
МІЛІМЕТР
5.Суп функціональний
Картка 3
Чи перетинаються графіки заданих функцій:
а) у = 2х – 3 та у = 0,5х – 3
б) у = 3х - 5 та у = -3х + 5
в) у = - 12х + 5 та у = - 12х – 7
Знайти координати точки перетину графіків функції:
У = 2х - 4 та у = - 3х – 1
6. Жаркоє із кутів
Картка 4
Проведіть прямі АС та ВD, які перетинаються в точці О. Знайти всі утворені кути,якщо кут ВДС дорівнює 37*.
Проведіть прямі АС та ВD, які перетинаються в точці О. Знайти кути АОD та DОВ, якщо сума кутів АОD, АОС та СОВ дорівнює 240*.
7. Гарнир трикутний
Побудуйте трикутник, проведіть всі його медіани та порахуйте кількість утворених трикутників.
Побудуйте прямокутник, проведіть його діагоналі та порахуйте кількість утворених трикутників.
8. Математичний коктейль
Проводиться конкурс пантоміми: один учень показує жестами математичні поняття, а іншідають відповіді. Виграє той, хто матиме правильних відповідей.
ТОЧКА ТРИКУТНИК ПІДРУЧНИК
КВАДРАТ КОЛО ОЛІВЕЦЬ
КУТ ВІДРІЗОК ВИСОТА
9. Підсумок заняття (нагорода )