Тема. Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач (слайд 1).
Очікувальні результати:
● навчити учнів додавати і віднімати круглі числа;
● розв’язувати задачі на 2-3 дії;
● обчислювати вирази з логічним навантаженням;
● здійснити заочну подорож до міста Полтави.
Обладнання : презентація, кубики Блума, мішечки із завданням, 6 цеглинок LEGО, підручник «Математика» 3клас, автор О. Гізь, І. Філяк.
Тип уроку : урок формування вмінь і навичок
Хід уроку
І. Організація класу. (слайд 2)
Сіли, діти, всі рівненько
Посміхнулись веселенько.
Настрій на урок взяли,
Працювати почали.
- Діти, сьгодні ми будемо з вами на уроці математики працювати за таким девізом. Давайте прочитаємо його разом. (слайд 3)
Міркуємо – швидко!
Відповідаємо – правильно!
Лічимо – точно!
Пишемо гарно!
ІІ. Математична розминка.
Слово вчителя. У вас на партах лежать 6 цеглинок. Розв’язуючи приклади вам необхідно побудувати вежу. Якого кольору цеглинка з правильною відповіддю, ту цеглинку першою кладемо. Будувати будемо знизу угору. Завдання кожен виконує самостійно. (слайд 4)
Приклади.
50 ∙ 10 = 60 : 3 = 500 – 200 =
10 ∙ 4 = 200 + 200 = 500 + 500 =
2. Математичний диктант.
● Запиши число у якому 4 сотні 2десятка 5 одиниць. Яке це число?
● Ширина ставка 20 метрів, а довжина в 5 разів більша. Яка довжина ставка?
● Мамі 28 років, а донька у 4 рази молодша. Скільки років доньці? (слайд 6)
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. (слайд 7)
1.Робота з підручником (с. 193) (слайд 8)
2.Гра «Мікрофон».
- Проведемо гру. Я знаю, що кожен з вас любить подорожувати. Сьогодні ми пограємо у гру і уявно побуваємо у місті Полтаві. Цей мікрофон ви будете передавати один одному при цьому говорити одне речення про Полтаву, якщо ви в ній побували. Готові побути журналістами? (слайд 9)
3. Робота за підручником (с. 194) (слайд 10)
- Діти, розв’язуючи приклади, ви повинні скласти прислів’я, яке взято із твору нашого земляка Івана Котляревського.
- Готові перевірити завдання? (слайд 11)
- А як ви розумієте це прислів’я. Хто з вас може пояснити? (відповіді учнів).
Фізкультхвилинка (слайд 12)
4. Завдання 3 (усно)
5. Завдання 4 (колективно)
6. Робота з довідничком (слайд 13)
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
V. Дерево очікувань. (слайд 16)
VІ. Домашнє завдання. (слайд 17)