КАДЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З МАТЕМАТИКИ
автора Н. П. ЛИСТОПАД
І СЕМЕСТР
(5 годин на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
№№ завд. у підручнику |
Примітка |
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 2 КЛАСІ |
||||
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. |
01.09 |
1 – 10 |
|
|
Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника. |
02.09 |
11 – 18 |
|
|
Дії додавання та їхні компоненти. Знаходження невідомого доданка Розв’язування задач. Годинник, час. |
03.09 |
19 – 27 |
|
|
Арифметичні дії та їхні компоненти. Знаходження невідомого від’ємника. |
06.09 |
28 – 36 |
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. |
07.09 |
37 – 45 |
|
|
Задачі на різницеве порівняння . Буквені та числові вирази. Периметр. |
08.09 |
46 – 52 |
|
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. |
09.09 |
53 – 60 |
|
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. |
10.09 |
61 –73 |
|
|
Збільшення числа у кілька разів. |
13.09 |
74 – 83 |
|
|
Ділення. Ділення іменованих чисел. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами. |
14.09 |
84 – 91 |
|
|
Зменшення числа у кілька разів. Побудова прямокутника. Розв’язування задач за схемою. Самостійна робота. |
15.09 |
92 – 100 |
|
|
Знаходження невідомого множника. Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. |
16.09 |
101 –112 |
|
|
Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. |
17.09 |
113 –121 |
|
|
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. |
20.09 |
122 – 130 |
|
|
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. |
21.09 |
131 – 139 |
|
|
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. |
22.09 |
140 – 149 |
|
|
Діагностувальна робота №1 |
23.09 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. |
24.09 |
|
|
ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ |
||||
|
Таблиця множення числа 2. Парні числа. Задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа. |
27.09 |
150 –160 |
|
|
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. |
28.09 |
161 –169 |
|
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. |
29.09 |
170 – 179 |
|
|
Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. |
30.09 |
180 –188 |
|
|
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. Самостійна робота. |
01.10 |
189 –199 |
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. |
04.10 |
200 – 212 |
|
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. |
05.10 |
213 – 224 |
|
|
Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. |
06.10 |
225 – 233 |
|
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій. |
07.10 |
234 – 244 |
|
|
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. |
08.10 |
245 – 255 |
|
|
Складання таблиці множення числа 6, таблиці ділення на 6. Самостійна робота. |
11.10 |
256 – 265 |
|
|
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. |
12.10 |
266 – 274 |
|
|
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. |
13.10 |
275 – 283 |
|
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. |
15.10 |
284 – 294 |
|
|
Повторення вивченого. Розв’язування задач. Обчислення значень виразів. |
18.10 |
|
|
|
Урок узагальнення знань. |
19.10 |
|
|
|
Діагностувальна робота №2 |
20.10 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. |
21.10 |
|
|
|
Складання таблиці множення числа7, таблиці ділення на 7. Діаграма. |
22.10 |
295 – 305 |
|
|
Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. |
25.10 |
306 – 314 |
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. |
26.10 |
315 –322 |
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Обчислення значень виразів |
01.11 |
323 – 332 |
|
|
Складання таблиці множення на 8, таблиці ділення на 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. |
02.11 |
333 – 341 |
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. |
03.11 |
342 – 351 |
|
|
Знаходження значень виразів. Творча робота над задачею. Самостійна робота. |
04.11 |
352 – 360 |
|
|
Складання таблиці множення на 9, таблиці ділення на 9. Робота з таблицею |
05.11 |
361 – 371 |
|
|
Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. |
08.11 |
372 – 381 |
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
09.11 |
382 – 390 |
|
|
Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
10.11 |
391 – 399 |
|
|
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. |
11.11 |
400 – 409 |
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа |
12.11 |
410 – 418 |
|
|
Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. Самостійна робота. |
15.11 |
419 – 427 |
|
|
Ознайомлення із дробами. Читання і запис дробів. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. |
16.11 |
428 – 437 |
|
|
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. |
17.11 |
438 – 447 |
|
|
Знаходження частини від числа та числа за його частиною. |
18.11 |
448 – 456 |
|
|
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. |
19.11 |
457 – 465 |
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач з буквеними даними |
22.11 |
466 – 474 |
|
|
Урок узагальнення знань |
23.11 |
|
|
|
Діагностувальна робота №3 |
24.11 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. |
25.11 |
|
|
НУМЕРАЦІЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ |
||||
|
Утворення трицифрових чисел. Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. |
26.11 |
475 – 487 |
|
|
Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. |
29.11 |
488 – 501 |
|
|
Утворення числа 200. Розряди трицифрового числа. |
30.11 |
502 – 511 |
|
|
Утворення розрядних чисел третього розряду. Тисяча. Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. |
01.12 |
512 – 523 |
|
|
Одиниці довжини. Кілометр. Дії з іменованими числами. Самостійна робота. |
02.12 |
524 – 535 |
|
|
Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач. |
03.12 |
536 – 547 |
|
|
Одиниці маси. Тонна, грам. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
06.12 |
548 – 557 |
|
|
Обчислення на основі нумерації. Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. |
07.12 |
558 – 569 |
|
|
Обчислення на основі нумерації. Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. |
08.12 |
570 – 579
|
|
|
Обчислення на основі нумерації. Задачі на спільну роботу. |
09.12 |
580 – 589 |
|
|
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
10.12 |
590 – 597 |
|
|
Секунда. Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
13.12 |
598 – 606 |
|
|
Числова пряма Округлення чисел до сотень. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота. |
14.12 |
607 – 617 |
|
|
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначенн тривалості події, часу початку. |
15.12 |
618 – 627 |
|
|
Нерівності. Розв’язування задач на визначення початку події, тривалості події. |
16.12 |
628 – 637 |
|
|
Розв’язування рівнянь і нерівностей. Задачі на спільну роботу. |
17.12 |
638 – 646 |
|
|
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. |
20.12 |
647 – 657 |
|
|
Діагностувальна робота №4 |
21.12 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. |
22.12 |
|
|
|
Побудова фігур за допомогою циркуля. |
23.12 |
658 – 667 |
|
|
Урок узагальнення знань. Підсумковий урок за І семестр. |
24.12 |
668 – 674 |
|