Розробка уроку математика для учнів 2 класу"

Про матеріал
Данна розробка може бути використована вчителем для підготовки уроку в 2класі за системою "Росток"
Перегляд файлу

Солоницівський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступеня – Дошкільний заклад»

Дергачівської районної ради 

Харківської області

 

 

 

 

 

 «Закріплення таблиці множення на 2 та на 3.

Підготовка до контрольної роботи»

 

Урок математики для 2-го класу

з використанням мультимедійних технологій  за НПП «Росток»

підготувала :

Миргородська Наталя Сергіївна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

 

 

 

 

 

 

 

2012-2013 н.р.

Цілі:

Освітні:

-закріпити табличні випадки множення і ділення на 2,на 3;

-розвивати навички рішення задач,розв’язання рівнянь і буквенних виразів.

Розвиваючі:

-формувати вміння самостійно застосовувати наявні знання;

-розвивати пам’ять,увагу.логічне мислення,математичну мову;

-продовжити роботу з учнями по формуванню організації своєї діяльності,самоперевірки і самоконтролю;

-розвивати математичну мову,розумові операції,творчі здібності.увагу,пам'ять,логічне мислення.

Виховні:

-виховувати мотивацію навчання,позитивне відношення до предмету;

-виховувати культуру спілкування,уміння працювати в колективі,дружбу і взаємодопомогу;

-сприяти формуванню комунікативних умінь,навичок колективної роботи,роботи в парі,групі.

Тип уроку: закріплення отриманих знань.

Обладнання: комп’ютер, телевізор, мультимедійна презентація, відеоролик «Електронний відео лист від третьокласників», таблиці, картки, підручник, зошит,

Хід уроку

1. Організаційний момент.

Вчитель:

- Я хочу розпочати урок словами французького філософа  Ж.Ж. Руссо (1712-1778) (Слайд 1): «Ви  - талановиті діти! Коли-небудь ви самі приємно здивуєтесь, які ви розумні, як багато вмієте, якщо будете постійно працювати над собою,ставити нові цілі і прагнути до їх досягнення…».

 Бажаю вам вже сьогодні на уроці переконатися в словах Ж.Ж.Руссо. Ви готові до роботи? Тоді починаємо.

Над якою великою темою ми нещодавно працювали  на уроках математики?

Відповіді дітей.(Слайд 2 ).

Вчитель:

  • Які питання ви можете задати один одному по цій формулі:

a : b = c ?

Діти задають один одному одному питання ,оцінюючи відповіді :

                                                    або

 

Вчитель:

 - Молодці, як багато ви вже знаєте. Можемо іти далі?

 

2. Запис числа, хвилинка красивого письма.

Вчитель:

- Що ви можете розповісти про сьогоднішнє число.

Відповіді дітей.

Вчитель:

 - А в якому числі 13 десятків. Спробуйте дійти від числа 13 до числа 130, збільшуючи кожне число на 13. Взаємоперевірка. лайд 3).

13  26  39  52  65  78  91   104  117  130

Вчитель:  - Що цікавого ви помітили?Хто може про все, що ви зараз зробили, розповісти дією множення?

Діти записують вираз:          13*10=130

Вчитель:   - А яку обернену операцію можна зробити?

Відповіді дітей, запис виразів.

3. Мотивація.

Звучить  позивний  електронної  почти.

Вчитель:  -Здається нам лист.

По електронній пошті приходить лист від третьокласників.

Відеоролик «Електронний відеолист від третьокласників»:

 «Дорогі  другокласники! Ми дізналися, що ви зараз працюєте над цікавою темою «Множення і ділення». Тому вирішили запросити вас до математичної подорожі. Ми склали для вас завдання. Розв’язавши їх,  ви отримаєте цінний скарб. Ваші друзі.”

Вчитель:  -Давайте поглянемо на карту.(Слайд 4) (Обговорення маршруту)

4. Закріплення знань.

Вчитель: - На корабель зможуть сісти тільки кмітливі. Спробуйте вирішити  наступну задачу: «Вага корабля -  200 кг та ще половина від цієї ваги, яка вага двух таких кораблів?

Відповіді  дітей

Вчитель: -Молодці! Але на корабель без квитка не пускають. Спробуйте «заповнити» квиток за 1 хвилину, поставити знаки  «більше», «менше», «дорівнює».

 

Робота з  картками:

25*9…8*25       15+15…2*15            16*8…31*9      18*18…18+18          

           5+8…5*8                  81*3…81+3

Вчитель: - Запрошую вас пройти на корабель.(Слайд 5). Ми вирушаємо в путь. Наша перша зупинка буде на «Острові рівнянь».

(Слайд 6):

Х-12:6=302         3*9+х=700           х-15:5=195

Діти знайшли першу частинку «скарбу» - слово «Велич»

Вчитель: -Наша подорож  продовжується і наступна зупинка нас чекає на «Острові буквенних виразів».(Слайд 7).

Вчитель: - І ось яке наступне завдання:

«Ціна альбома  - х копійок, а ціна зошита  - у копійок.  Що означають вирази: x + y;   x 8*6;   3 + y;  x * y + 3 + y

Діти отримують наступну частинку «скарбу» - слово «людини»

5. Фізкультхвилинка.

«Острів мрій»: Релаксація на морську тему. (Слайд 8)

Діти отримують наступну частинку «скарбу» - слово «в»

Вчитель: «Острову мрій»  ми вирушаємо до «Острову кмітливих». (Слайд 9)

Робота з підручником: стор. 49, завдання 8.

Обчисли найзручнішим способом:

22+23+24+25+26+27+28=

(789+137)+11=

348-(24+248)=

Діти отримують наступну частинку «скарбу» - слово «її»

Вчитель: -На обрії ми бачимо «Острів геометричних фігур», що він нам принесе ? ( Слайд 10)

Завдання на кмітливість:

1. Знайдіть  три рішення задачі: «Кришка столу має форму прямокутника. Відпиляйте один кут так, щоб вийшов трикутник, п’ятикутник і чотирикутник.

Діти працюють в групах, біля дошки показують свої варіанти рішення.Отримують наступну частинку «скарбу» - слово «здатності»

Вчитель:  - Останній острів – це «Острів задач». (Слайд 11). -Прочитайте задачу: «Прямокутна каюта корабля має площу 18 кв.м. Ширина-3м. Знайдіть периметр цієї каюти. Що відомо в задачі ? Що потрібно дізнатися? Зробіть схему до задачі. Запишіть рішення задачі.

Діти розв’язують задачу і отримують слово «мислити».

«Велич людини- в її здатності мислити», -  Б. Паскаль.

Вчитель: -Який же скарб ви сьогодні знайшли і показали нашим гостям.

Відповіді дітей

6. Підсумок уроку. Рефлексія.

Вчитель:-На якому острові завдання були більш цікавими для вас?

-На якому острові було найважче ?

7.Домашнє завдання.

Домашнє завдання кожен визначить собі сам. На якому острові вам було найважче, там і візьміть собі картку з домашнім завданням. Вдома потренуєтеся. А у мене для вас сюрприз.( Вчитель дістає  «монетки»). Є добра традиція  - кидати монетки туди, куди б нам хотілося повернутися, де було добре. Вам сподобалась  подорож ?Давайте на згадку про неї кинемо монетку в море, прикріпемо монетки до дошки, а на монетках напишемо своє враження від уроку.

Діти пишуть враження і кріплять монетки до дошки.

 

docx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку