Розробка уроку математики 5 класу з теми «Звичайні дроби. Розв’язування вправ та задач» учителя математики вищої кваліфікаційної категорії Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 Чернівецької міської ради Палійчук О.Д. 31.01.2017
Мета уроку:
Тип уроку: урок закріплення та розвитку знань, вмінь, навичок.
Обладнання: урок проходить у комп’ютерному класі, проектор, комп’ютерна презентація, тестове середовище MyTestUkr, програма LearningApps.
План уроку:
Учитель: Доброго дня. Сьогодні у нас урок, на якому кожен зможе внести свою лепту у спільну скарбницю успіху. Про що буде говоритися на уроці, ви зможете дізнатися, якщо впорядкуєте вказані числа у порядку спадання:
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
Й |
З |
Б |
А |
О |
Н |
Ч |
И |
Р |
І |
В |
И |
|
Відповідь:
2 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З |
в |
и |
ч |
а |
й |
н |
і |
|
д |
р |
о |
б |
и |
Учитель: Так, саме про звичайні дроби та їх використання у щоденному житті ми говоритимемо на уроці. Ваше завдання продемонструвати всі ваші знання з даної теми, а саме, показати як ви навчилися порівнювати та додавати ці числа. Заняття буде проходити у вигляді змагань між 4 командами, кожна з яких сидить за окремим столом. Вам необхідно подолати декілька етапів, щоб досягнути успіху.
Всі етапи оцінюються по 12-ти бальній системі, результати фіксуються в підсумковій таблиці, яку заповнює капітан команди. В кінці уроку вираховується середній бал команди.
Таблиця обліку успішності:
Етап |
Тест |
Задача |
Математичні пазли |
Рівняння |
Всього |
Середній бал |
|||
бал |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Задача 1. Яка маса дівчинки, якщо її маси становить 12000 грам?
Розв’язування:
Відповідь: 24 кг.
Задача 2. До магазину зайшов покупець, у якого з собою було 150грн. у першому відділі він витратив частину, а у другому — частини усіх грошей. Скільки грошей залишилося у покупця?
Розв’язування:
Відповідь: 40 грн.
Задача 3. Скільки дроту потрібно купити дідусеві, щоб обгородити дачну ділянку довжина якої 100м, а ширина становить довжини?
Розв’язування:
Відповідь: 360 м.
Задача 4. Довжина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 48 см, що становить ширини, а висота становить ширини. Знайти об’єм паралелепіпеда.
Розв’язування:
Учням необхідно розв’язати приклади та за ними скласти кольорову картинку (команди працюють за комп’ютерами, використовуючи завдання «Пазли» з програми LearningApps).
Завдання 1.
Завдання 2.
Завдання 3.
Завдання 4.
(Команди обирають по 2 чоловіки, які представляють розв’язані рівняння).
Учитель: Ось і добіг кінця наш урок. На ньому ви змогли одержати багато потрібних знань і проявити себе наполегливими та допитливими учнями. Щоб закріпити успіх вам необхідно виконати домашнє завдання:
Про що ми говорили на уроці, допоможе нам пригадати кросворд, який ми спробуємо розгадати:
|
|
з |
|
|
||||||||||
|
п |
р |
а |
в |
и |
л |
ь |
н |
и |
й |
||||
ч |
и |
с |
е |
л |
ь |
н |
и |
к |
|
|||||
|
ч |
а |
с |
т |
и |
н |
а |
|||||||
|
н |
е |
п |
р |
а |
в |
и |
л |
ь |
н |
и |
й |
||
|
й |
|
||||||||||||
|
м |
і |
ш |
а |
н |
е |
|
|
||||||
з |
н |
а |
м |
е |
н |
н |
и |
к |
||||||
|
й |
|
||||||||||||
А зараз капітани команд підрахують середній бал кожної з них, щоб можна було провести оцінювання учнів класу.
До побачення!