До розіграшу
залишилось:
11 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Розробка уроку математики "Додавання і віднімання чисел в межах 20. Задачі на різницеве порівняння чисел."

Про матеріал

Пропоную розробку уроку -гри математики в 1 класі.

Цікавий відкритий урок у формі гри, де учні, відриваючи пелюстки квітки – семицвітки, виконують цікаві завдання, які не залишать байдужими учнів, ще більше полюблять математику та закріплять знання з теми.

Тема. Додавання і віднімання чисел в межах 20. Задачі на різницеве порівняння чисел.

Мета: формувати обчислювальні навички, поглиблювати знання та вміння учнів розв'язувати і порівнювати задачі, креслити відрізки; розвивати увагу, творче мислення; вміння працювати в групах;виховувати бережливе ставлення до природи, повагу до людей праці, працелюбність.

Обладнання : лист, пелюстки квітки-семицвітки, таблиця до усної лічби, малюнки до гри "Яка іграшка з якої коробки"

Перегляд файлу

Тема. Додавання і віднімання чисел в межах 20. Задачі на різницеве порівняння чисел.

Мета: формувати  обчислювальні навички, поглиблювати   знання   та   вміння учнів розв'язувати і порівнювати задачі, креслити відрізки; розвивати увагу, творче мислення; виховувати бережливе ставлення до природи, повагу до людей праці, працелюбність.

Обладнання : лист, пелюстки квітки-семицвітки, таблиця до усної лічби, малюнки до гри "Яка іграшка з якої коробки"

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.


Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Працюватимем старанно,

 Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти — просто молодці!

Щоб урок пройшов не марно,

Треба сісти рівно, гарно

 І виконувати те,

 Про що мова зараз йде.

Ми беремося до справи,

Не ловитимемо гав.

Тож ви просто молодці.

Працювати будем всі!


ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Діти, сьогодні я йшла до класу, і мені листоноша вру­чила листа, який надійшов саме нам, учням 1 класу.

Вчитель відкриває конверт і зачитує листа.

«Доброго ранку, любі діти! Я — квітка-семицвітка.

Запрошую вас зі мною навчатись і грати. Для цього ви пови­нні відривати по одній пелюстці і виконувати завдання, які роз­міщені на її зворотному боці. За гарні, чіткі і правильні відповіді я подарую вам маленькі квіточки. Квітка-семицвітка».

Учитель закріплює квітку на дошці.

Завдання 1-ої пелюстки (червоної)

Усний рахунок.

1. Чітко називаючи числа, полічити від 10 до 20.

2. Чітко називаючи числа, полічити в зворотному порядку.

3. Порахувати від 12 до 18, від 15 до 10.

4. Назвати сусідів чисел 15 і 18.

Гра «Цифроїд».


Був тут дід Цифроїд,

Що їсть цифри на обід

Замість печива до чаю.

Встав, яких не вистачає!


Завдання 2-ої пелюстки  (оранжевої)

Каліграфічна хвилинка.

Конкурс «Цифри-красуні». Написати цифри від 10 до 20.

Цифру 2 — красуню, фею.

Де зустрінемося з нею?

Щоб робота була гарна,

Треба вивести старанно

Кожну цифру, кожен штрих.

Клас працює, клас притих.

Каліграфічно написати рядочок цифри 2, 20

Завдання 3-ої пелюстки (жовтої)

 

Розв'язування віршованих задач.

Розташуйте числа у порядку спадання і відгадайте слово.

д

а

а

3

ч

а

18

19

0

20

11

17

 

Скачуть жабки:

— Ква-ква-ква!

Ой, яка м'яка трава!

Тут — сімнадцять, а там — дві.

Скільки разом їх в траві? (17 + 2 = 19).

Бігло до річки одинадцять каченят.

А на шість більше — курчат.

Дуже вони захотіли попити.

Скільки курчат? Нумо лічити! (11 + 6 = 17).

Десять фломастерів у Тані.

На п'ять  більше олівців.

А для вас усіх питання.

Скільки в Тані олівців? (10 + 5 = 15).

Каже мати-квочка:

— В мене дванадцять синочків  І чотири дочки.

Скільки ж діток в квочки? (12 + 4 = 16).

Посадив ведмідь в лісочку                    Почала вона літати,

Десять берізок, три дубочки.                Почала вона кувати,

Рахувати сам не вмів                             Та не може полічить.

І зозулю попросив.                                Нумо, дітки, поможіть! (10 + 3 = 13).

А хто з вас, діти, садив дерева чи кущі? З ким? А навіщо їх садити? Порівняння чисел.

III. Робота над темою уроку.

Завдання 4-ої пелюстки (зеленої)

Математичний диктант (с. 102, впр. 1).

1. Знайди суму чисел 12 і 8.

2. Знайди різницю чисел 19 і 3.

3. Перший доданок 13, другий 4. Знайди суму.

 

Фізкультхвилинка.

Ми тупаємо ногами

Туп, туп, туп.

Ми плескаємо в долоні

Плесь, плесь, плесь.

Ми руки підіймаємо

Так, так, так.

Ми руки опускаємо

Так, так, так.

Ще ними поплескаємо

Плесь, плесь, плесь.

За руки ми беремось —

Так, так, так.

По колу всі пройдемось

Туп, туп, туп.

А зараз пострибаємо —

Стриб, стриб, стриб.

Усіх ми звеселяємо —

Ха, ха, ха.

 

Завдання 5-ої пелюстки (блакитної)

Гра «Яка іграшка з якої коробки» (впр. 2).

Ось завдання знову вам.

Дружним, вправним школярам.

Якщо сядете красиво,

То напишете на диво.

1, 2, 3, 4, 5 — починаємо писать.

 

Завдання 6-ої пелюстки (синьої)

Геометричний матеріал

— Ця пелюстка просить вас виконати завдання 3 на с. 102. Нам потрібно накреслити відрізок завдовжки 1 дм 1 см, і а інший підрізок — коротший за даний.

Робота за підручником (с. 102).

 

Завдання 7-ої пелюстки (фіолетової)

 Розв'язування задач. (Вправа 4).

7 пелюсточка просить вас розв’язати задачі.

IV. Підсумок уроку.

Урок підходить до кінця, пелюсток вже нема!

Квітко-семицвітко, прощавай,

З радістю ми грались, щиро, від душі.

Пелюстки чарівні ти подарувала,

Грою зацікавила, знань усім додала.

Скажемо всі разом: дякуєм тобі! А вона нам? (МОЛОДЦІ)

Що для вас було найцікавішим на уроці?

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Деркач Галина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
9 лютого
Переглядів
688
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку