Урок математики для 1 класу "Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Обчислення виразів на дві дії. Порівняння задач. Побудова відрізків."

Про матеріал

Метою цього уроку є закріплення вміння додавати і віднімати числа від 1 до 6, навички розв'язування задач на різницеве порівняння, вміння розв'язувати за­дачу на побудову відрізків.

Перегляд файлу

Дата проведення:__________

 

 

УРОК 67 

Тема. Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Обчислення виразів на дві дії. Порівняння задач. Складання подібних задач. Побудова відрізків (с. 74).

Мета. Закріпити вміння додавати і віднімати числа від 1 до 6, навички розв'язування задач на різницеве порівняння, вміння розв'язувати за­дачу на побудову відрізків.

Обладнання. Каса цифр, демонстраційний матеріал (таблиця для порівняння чисел), малюнки до задач.

 

Хід уроку

I. Організація класу.

II. Актуалізація знань учнів.

1. Усна лічба. Вправа на увагу.

Вчитель плеще в долоні, а учні записують цифру, що позначає число оплесків: 8 6 2 7 3 5.

  •                     Прочитайте числа.
  •                     Запишіть їх у порядку спадання.
  •                     Знайдіть суму та різницю найбільшого і найменшого числа.
  •                     Яке число є сумою чисел 2 і З?
  •                     На скільки число 7 більше, ніж З?

2. Колективна робота. Порівняння чисел.

 







3. Складання рівностей за таблицями (№ 1, с. 74).

  •                     Як називаються числа при додаванні (відніманні)?
  •                     Як знайти невідомий доданок?

4. Скласти задачі за малюнками.





10                                      ?

5. Фізкультхвилинка.

III. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота над задачами.

1) — Прочитайте першу задачу.

  • Яка умова? Яке запитання?
  • Що треба зробити, щоб дати відповідь на запитання задачі? Розв'язання: 6 — 2 = 4 (ябл.)

Відповідь: 4 яблука.

2) — Прочитайте другу задачу.

  •                     Чи схожа вона на першу?
  •                     Що спільного? (Умова.)
  •                     Чим відрізняється? (6 — 2 = 4 (ябл.))
  •                     Яка відповідь?

Висновок: Всі задачі на різницеве порівняння розв'язуються дією відні­мання.

  1. Самостійна робота (№ 2, с. 74). Розв'язування прикладів.
  2. Геометричний матеріал (№ 4, с. 74).
  • Прочитайте задачу.
  • Скільки відрізків треба побудувати? (Три.)
  • Що сказано про перші два відрізки? (Вони рівні.)
  • Довжина якого відрізка нам відома? (Одного з них.)
  • Яка його довжина? (4 см)
  • Якщо ці відрізки рівні, якої довжини інший відрізок? (Теж 4 см.)
  • Накресліть ці відрізки.
  • Що сказано про довжину третього відрізка? Запишемо суму:

4+4 = 8 (см)

—Накресліть третій відрізок.

4. Задачі-вірші.

 У Наталі 2 іриски Та 4 барбариски. Питає дівчинка у мами

    (ви підкажіть маленькій):

На скільки більше барбарисок?

(Допоможіть швиденько).

 (4 — 2 = 2 (б.))

 Упіймав 7 карасиків і 4 щуки дід Матвій

    І показав Петрику-онуку.

                    Ось питання вам усім:

На скільки більше карасів? (7 — 4 = 3 (к.))

5. Задача з логічним навантаженням № 5, с. 74.

 

IV. Підсумок.

  •                     Які задачі ми сьогодні розв'язували?

---Як дізнатися, на скільки одне число більше, або менше, від іншого?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

1

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1.  Kolya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Решетар Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 лютого 2018
Переглядів
2859
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку