Метою цього уроку є закріплення вміння додавати і віднімати числа від 1 до 6, навички розв'язування задач на різницеве порівняння, вміння розв'язувати задачу на побудову відрізків.
Дата проведення:__________
УРОК 67
Тема. Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Обчислення виразів на дві дії. Порівняння задач. Складання подібних задач. Побудова відрізків (с. 74).
Мета. Закріпити вміння додавати і віднімати числа від 1 до 6, навички розв'язування задач на різницеве порівняння, вміння розв'язувати задачу на побудову відрізків.
Обладнання. Каса цифр, демонстраційний матеріал (таблиця для порівняння чисел), малюнки до задач.
Хід уроку
I. Організація класу.
II. Актуалізація знань учнів.
1. Усна лічба. Вправа на увагу.
Вчитель плеще в долоні, а учні записують цифру, що позначає число оплесків: 8 6 2 7 3 5.
2. Колективна робота. Порівняння чисел.
3. Складання рівностей за таблицями (№ 1, с. 74).
4. Скласти задачі за малюнками.
10 ?
5. Фізкультхвилинка.
III. Вивчення нового матеріалу.
1. Робота над задачами.
1) — Прочитайте першу задачу.
Відповідь: 4 яблука.
2) — Прочитайте другу задачу.
Висновок: Всі задачі на різницеве порівняння розв'язуються дією віднімання.
4+4 = 8 (см)
—Накресліть третій відрізок.
4. Задачі-вірші.
• У Наталі 2 іриски Та 4 барбариски. Питає дівчинка у мами
(ви підкажіть маленькій):
На скільки більше барбарисок?
(Допоможіть швиденько).
(4 — 2 = 2 (б.))
• Упіймав 7 карасиків і 4 щуки дід Матвій
І показав Петрику-онуку.
Ось питання вам усім:
На скільки більше карасів? (7 — 4 = 3 (к.))
5. Задача з логічним навантаженням № 5, с. 74.
IV. Підсумок.
---Як дізнатися, на скільки одне число більше, або менше, від іншого?
1