Метою цього уроку є розкриття принципу складання таблиці додавання і віднімання числа 6, закріплення знання учнів про різницеве порівняння чисел, розвиток обчислювальних навичок.
Дата проведення:______________
УРОК 66
Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 6. Додавання і віднімання числа частинами виду 1+2+4, 8-2-4. Співвідношення «на скільки більше (менше)?». Порівняння довжин відрізків. Розв’язування задач (с. 73).
Мета. Розкрити принцип складання таблиці додавання і віднімання числа 6. Закріпити знання учнів про різницеве порівняння чисел. Розвивати обчислювальні навички.
Обладнання. Предметні малюнки (білочка), каса цифр, малюнок до задачі.
Хід уроку
I. Організація класу.
II. Повторення вивченого матеріалу (малюнок білочки),
1. Робота з дидактичним матеріалом.
—У білочки в дуплі було 9 горішків і 5 грибочків. До неї заглянула сойка. Побачивши білчині запаси, сказала: "Сестрице, а в тебе грибочків на 4 менше, ніж горішків". Білочка заперечила: "А ось і ні, у мене горішків на 4 більше, ніж грибочків". Хто з них правий?
—Яку дію слід виконати, щоб дізнатися, на скільки одне число більше (менше), ніж друге?
2. Усний рахунок.
3. Повторення складу числа 6.
4. Каліграфічна вправа (цифра 6).
Цифра 6, немов замок,
знизу круг, вгорі гачок.
III. Вивчення нового матеріалу.
1. Робота з таблицями додавання і віднімання числа 6 (с. 73).
2. Вивчення таблиці напам'ять.
3. Розв'язування прикладів на додавання і віднімання числа 6 частинами
за числовим променем (№ 1, с. 73).
IV. Закріплення знань, умінь та навичок.
1. Обчислення прикладів (№ 2, с. 73).
Частину прикладів виконують колективно, а решту — самостійно.
2. Робота над задачею.
На одну нитку білочка населила 10 грибочків, а на другу — 6. На скільки більше грибочків населила білочка на першу нитку, ніж на другу?
Відповідь: на 4 гриби більше.
№ 6, с. 73 (5, бо дівчатка йшли у протилежному напрямку.)
IV. Підсумок уроку.