РОЗРОБКА УРОКУ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. АСТРОНОМІЧНІ ЗНАННЯ НАШИХ ПРЕДКІВ НА УРОЦІ МАТЕМАТИКИ.

Про матеріал
РОЗРОБКА УРОКУ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. АСТРОНОМІЧНІ ЗНАННЯ НАШИХ ПРЕДКІВ НА УРОЦІ МАТЕМАТИКИ.
Перегляд файлу

РОЗРОБКА УРОКУ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.

АСТРОНОМІЧНІ ЗНАННЯ НАШИХ ПРЕДКІВ

НА УРОЦІ МАТЕМАТИКИ.

 

 

Тема:Закріпити множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Множення трицифрових на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

Очікувані результати:

Після цього уроку учні зможуть:

 множити двоцифрові числа на двоцифрові;

 множити трицифрові числа на двоцифрові числа та пояснити правила множення;

 розв’язувати вирази;

 розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями.

Орієнтовний план і метод проведення уроку:

І.    Вступна частина уроку. (10хв.)

1. Контроль, корекція та закріплення знань.

ІІ. Основна частина уроку (30 хв.)

 Вивчення нового матеріалу.

 Закріплення та узагальнення знань учнів (закріплення і повторення матеріалу, завдання додому, підсумок уроку).

Організація навчальної діяльності.

«Велика книга природи лежить відкритою перед

   нами, але її не можна зрозуміти не вивчивши тієї мови,

якою вона написана, а мова ця – математика».

Галілео Галілей

Учнів об’єднано в 3 групи.

Мотивація навчальної діяльності.

Розповідають учні.

Потреба вимірювати час виникла багато тисячоліть тому. Критеріями виміру часу служили небесні світила. З усієї складної історії календаря найточнішими є саме дня тижня. Саме вони несуть інформацію про справжній стан космосу в певний день і певний час, саме вони вказують коли і що слід робити, щоб перебувати в гармонії з космосом.

Учитель.

А для того щоб бути в гармонії з космосом, вам доведеться згадати як множити двоцифрові числа на двоцифрові, розв’язати задачі, рівняння, вирази.

Кожній групі на аркуші ватману дається завдання (різне для кожної групи) і кольорові фломастери.

1 гр. Розв’язання виразу

2 гр. Розв’язання рівняння складеного.

3 гр. Розв’язання виразу.

Завдання передається від одного ряду до іншого. Потім групою учні обговорюють «нові» коментарі, роблять висновки.

Учитель.

Тиждень на стародавніх малюнках зображували у вигляді семипроменевої зірки. Число 7 стало священним, це 7 кольорів веселки, 7 чудес світу, 7 нот, 7 струн на лірі Орфея.

к.хв. 7777 – характеристика числа.

Розглянемо дні тижня з їхніми планетами охоронцями, як їх уявляли наші предки.

Неділя.   Йде під знаком Сонця.

Людина, яка народилася в неділю буде щасливою, гарною, здоровою.

Таке завдання нам принесла неділя.

 Виконати множення у стовпчик.

1в. (26 х 42)/1092  2 в.  (34 х 25)/850

 

Кожна пара обмінюється зошитами і учні перевіряють знайдені результати.

Понеділок. Присвячений місяцю.

Понеділок – важкий день, роботи не починай, і в дорогу не вирушай, це чоловічий день. ( а завдання таке).

Знайти S прямокутника, довжина якого 58 см., а ширина 29 см.

(1682см2).

Вівторок.   Планета охоронець – Марс.

Вівторок в укр. Завжди вважався легким днем, щасливим. Це чоловічий день. (А завдання вівторок приготував нам таке).

Множення трицифрового числа на двоцифрове.

 Розгляд приклада на таблиці.

 Хто зможе пояснити?

№ 820 – письмово.

 

2-й приклад – 1 варіант.

3-й приклад – 2 варіант.

    517    804  345     608

х   84 х 64 х 48 х  25

   2068    ..16  ..60   3040

4136..24..801216

 43428                                       5145615560 15200

 

 

№820 по варіантах.

Середа.  Покровительствує Меркурій.

Це жіночий день. Робили все на городі, в хаті, прали, шили, ткали. Меркурій – найменша з усіх планет, його діаметр 5000км.

Задача №821 (Записати виразом).

- маса 1 ящика.

12х25÷30=10(кг)

                                          300÷30=10(кг) 

 

 

Четвер.   Розпочинається годиною Юпітера – найбільшої планети Сонячної системи. У цей день роблять усе, навіть застерігають від безділля.

Фізкультхвилинка. (пісенька про фізкультхвилинку).

Задача №822. Робота в групах. Після завершення даної роботи кожна група отримує окреме завдання, пов’язане з перевіркою задачі. ( Завдання записане на великих аркушах паперу за допомогою різнокольорових маркерів).

Група «Понеділок».

Пронумеруй порядок дій.

3 * 7 = 31(т)

 7 – 4 = з (м)

9:3 = 3 (т)

Група «Вівторок».

Підкреслити відповідь 2 дії.

21(т), 16(т), 9(м), 3(т), 3(м).

Група «Середа».

Підкреслити правильну відповідь на запитання: «Скільки тон капусти на одній машині?»

3(т), 6(т), 21(т), 9(т).

Група «Четвер».

Змінити запитання до задачі.

Група «П’ятниця».

Підкреслити відповідь до задачі.

18(т), 43(т), 21(т), 3(т).

Група «Субота».

Скільки тон капусти відправлено першого дня?

12(т).

Група «Неділя».

Розв’язати задачу за даними запитаннями (зап. до дій).

Підбиття підсумків.

П’ятниця.  Її покровительству Венера.

Це цілком жіночий день. Уявляють її літньою жінкою, зображають на іконах, які чіпляють біля криниці.

А завдання таке: «Яка цифра зображена у  4-х колах?»

Субота.     Жіночий день, її захищає Сатурн, який вважається Богом Часу, охоронцем посівів, плодючості. Сатурн – величезна планета, в 9,5 разів більша від Землі.

Субота нам приготувала гру «Математичне доміно».

Готуються картки. Учасники гри мають покласти картку до картки так, щоб завданням була відповідь до нього. Якщо хтось помилився і поставив не ту картку, а всі інші грали правильно, то картка «відповідь-порожньо» з’явиться в ланцюжку раніше, ніж потрібно. Тоді вся група програє.

Підбиття підсумків уроку.

«Не успіх, а зусилля заслуговують нагороди».

Джон Рескін.

Учитель звертає увагу на очікуванні результатів уроку і запитує: «Мікрофон».

 Що ми робили на уроці?

 Чи досягли ви особисто очікуваних результатів?

 Чому ви так вважаєте?

 Над якими навичками, вміннями ще треба працювати?

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 жовтня 2022
Переглядів
727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку