Розробка уроку мистецтва (музичного мистецтва) за темою "Світ навколо тебе" для 1 класу (НУШ)

Про матеріал
Розробка уроку мистецтва (музичного мистецтва) за темою "Світ навколо тебе" для 1 класу (НУШ) має ігри "Луна", "Хто ми?", "Павуки і Мушки". Ігри та імпровізація на уроках мистецтва роблять навчальний процес захопливим та цікавим.
Перегляд файлу

Розробка уроку мистецтва (музичного мистецтва)

за темою «Світ навколо тебе» для 1 класу (НУШ)

Підручник: Л. М. Масол, О. В. Гайдамака. О. М. Колотило;

Київ «Генеза» 2018

Тема семестру: Мистецтво – чарівне вікно у світ

Тема уроку: Світ навколо тебе

Мета: ознайомити учнів з поняттями: гучні і тихі звуки; знак повторення,

формувати креативні, комунікативні якості особистості учнів;

виховувати усвідомлення власної причетності до української культурної спадщини, виховувати вміння естетично оцінювати твори мистецтва.

Формувати на уроці ключові компетентності Нової Української Школи:

  • Спілкування рідною/державною мовою: обговорення, аналіз музичних творів;
  • Основні компетентності у природничих науках і технологіях: відтворення звуків навколишнього середовища;
  • Інформаційно-цифрова компетентність: використання сучасних цифрових технологій для пізнання та творення мистецтва;
  • Компетентності ініціативності і підприємливості: імпровізація на дитячих музичних інструментах;
  • Математична компетентність: застосування обчислювальних умінь упродовж уроку;
  • Соціальна та громадянська компетентності: робота у групах  на уроці;
  • Компетентність здорового життя: організація правильної співацької постави.

Очікувані результати:

Знаннєвий компонент:

Учні: знають, що музичні звуки бувають гучні та тихі;

           наводять приклади гучних та тихих звуків у природі.

Діяльнісний компонент:

Учні: характеризують твори: В. Барвінський. Жучок і  Жучиха. А. Штогаренко. Метелик.

           виявляють ініціативу щодо відтворення звукових картин природи; щодо участі у іграх «Луна», «Хто ми?», «Павуки і Мушки».               

Ціннісний компонент:

Учні: визначають власні емоції від сприйняття творів, які пролунали на уроці.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Оснащення: підручник Л. М. Масол, О. В. Гайдамака. О. М. Колотило;

Київ «Генеза» 2018, робочий зошит-альбом інтегрованого курсу для 1 класу, автори: Л. М. Масол, О. В. Гайдамака. О. М. Колотило; дитячі музичні інструменти, картки із зображенням піаніно і роялю.

 

Хід уроку

 

І Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань.

Звучить весела джазова музика. Діти заходять до класу, вчитель пританцьовує.

 Сьогодні у мене дуже гарний настрій. А у вас? Скільки ж бадьорих та енергійних музичних творів можна почути сьогодні! І все це завдяки різним музичним інструментам. Діти, а ви багато знаєте музичних інструментів? Ну що, перевіримо? Лясолька підготувала для вас цікаві загадки.

Дерев`яне, а не полінце

Шість дірочок має, весело співає.

(Сопілка)

 

Люблять мене, поважають,

Та б`ють мене, коли грають.

(Барабан)

 

Барабан йому за брата,

В танці любить він кружляти:

Відбиває ритм, дзвенить

І красиво бубонить.

(Бубон)

 

Клавіатури чорно-білий ряд,

Педалі жовтим золотом горять…

Мене з собою не внесеш у футлярі.

З могутнім форте, ласкавим піано,

І тому є той надзвичайно правий,

Хто називає нас…

(Фортепіано)

 

Остання загадка може викликати питання, тому учитель показує картки із зображенням піаніно та роялю і розповідає дітям про те, що фортепіано – це спільна назва цих інструментів.

ІІ Основна частина уроку.

1. Діти, фортепіано у перекладі з італійської мови переводиться як гучно і тихо.

Учитель записує знаки  f і p на дошці. Далі учитель пропонує учням пограти в «Луну».

 

2. Діти, молодці, гарна робота. А зараз ми послухаємо музичні твори про комах. Учитель називає музичні твори та просить учнів слухати уважно. Після прослуховування учитель обговорює з учнями силу гучності творів.

 

3. Руханка «Тук-тук». Гурт «Twice».

 

4. Робота в зошитах-альбомах стр.8 завдання 1.

 

5. А зараз, діти, я хочу вам представити нову гру. Вона називається «Хто ми?»

У грі бере участь увесь клас. Вчитель об`єднає клас  у 6 груп.

1 група представляє високі звуки,

2 група – низькі,

3 – довгі,

4 – короткі,

5 – гучні,

6 – тихі.

Діти стають окремими групами. Вчитель обговорює швидко з кожною групою як вони будуть зображати свої звуки. Наприклад, високі звуки можна зобразити піднявши руки вгору. У цій грі можуть використовуватися дитячі музичні інструменти. Обирають капітана групи, який дасть команду дружньо всій групі зобразити звуки. Решта класу повинна відгадати і дати відповідь.

 

6. Розучування поспівки про Повука і Мушку  (підручник стр. 17). Учитель знайомить дітей із знаком повторення.  Рольова гра «Павуки і Мушки» . Дві групи дітей виконують поспівку .

 

7. Створення звукових картин природи (стр.17  у  підручнику).

 

ІІІ Заключна частина уроку.

Діти, ось і завершується наш урок. Сьогодні усі ви були дуже активні. Згадайте початок нашого уроку. Ми говорили про різні музичні інструменти. Згадайте нову гру «Хто ми?», вона допомогла вам повторити різні характеристики звуків: високі та…

                                         довгі та…

                                         гучні та…

Якщо ви бажаєте, ви можете разом з Барвиком зробити вдома вправу у своїх зошитах- альбомах. Вправа допоможе вам і Барвику повторити назви музичних інструментів та згадати силу їх звучання. Бажаю успіхів. До побачення!

 

docx
Додано
23 серпня 2019
Переглядів
6140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку