Тема. «Моє місто»
Мета: Ключові компетентності:
Вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; доводити роботу до кінця.
Загальнокультурнї – оволодіння досягненнями культури.
соціальнї – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших.
Компетентності з ІКТ - Здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією.
Кромадянської – бережливо ставитися до природи, до людей, до самого себе.
Здоров’язбережувальна – дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Предметні компетентності: формувати уявлення про рідне місто (село), його назву, головну вулицю, визначні місця. Розвивати інтерес до історії рідного краю, викликати патріотичні почуття. Виховувати бажання берегти історичні пам'ятки свого краю, а не руйнувати їх.
Очікувані результати:
- визначає та описує місце свого проживання;
- оглядає та описує пам’ятки культури рідної місцевості;
- описує(презентує) об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками];
- визначає місця, де можна безпечно відпочити;
- описує зміни власних емоцій, почуттів (настрою);
- надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку
- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.
Обладнання: цеглинки LEGO, фотографії, малюнки з краєвидами, мультфільм.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Добрий день, діти. Сьогодні я пропоную привітатися один з одним по особливому: назвіть свого улюбленого героя прочитаної книги та побажайте один одному набути сьогодні тої риси характеру, яка є у нього домінантною. Наприклад: Моя улюблена героїня Пеппі Довгапанчоха, бажаю вам бути сьогодні такими ж кмітливими як вона.
II. Актуалізація опорних знань учнів
1. Бесіда.
– Як називається країна, де ми живемо? (Україна).
– Що знаєте про Україну?
2. Вправа «Аналізуємо мультфільм»
Перегляд пластилінового мультфільму про Україну «Твоя країна – Україна»
(https://www.youtube.com/watch?v=sCkbw0sMMZw)
– Що цікавого побачили?
– Чим славиться Україна?
– Які традиції українців відомі вам?
III. Формування нових знань, умінь, навичок.
1.Повідомлення теми та завдань уроку:
- Сьогодні ми з вами здійснимо заочну подорож по нашому місту. Отже, рушаємо…
Подорож
1.Перша зупинка «Історія»
Розповідь вчителя про історію м. Ромни
2. Друга наша зупинка «Центральна вулиця»
Центральна вулиця Соборна.
Тут знаходиться будівля міської ради, міський будинок культури, алея слави і площа. Більшість будинків центральної вулиці старі, тому вони є «німими» свідками минулого нашого міста. В нашому місті дуже багато вулиць .
Фізхвилинка
3.Третя зупинка «Культурно-освітні заклади»
Робота із світлинами
Діти спочатку розглядають світлини та впізнають те, що зображено на них. За допомогою цеглинок LEGO складіть мікрофон. Уявіть, що ви телеведучі, і вам потрібно презентувати (описати) найулюбленіше місце в м.Ромни так, щоб його захотіли відвідати туристи .
IV. Закріплення вивченого матеріалу.
Вправа «Мікрофон»
- зробіть комплімент нашому місту. Воно яке?
- складіть речення про наше місто.
- Що потрібно робити кожному жителеві міста (села), щоб воно стало ще кращим?
V. Підсумок уроку
Рефлексія.
Складіть з цеглинок LEGО фотоапарат і «сфотографуйте» ту частину уроку, яка вам сподобалася найбільше? Опишіть свою світлину? Чому ви обрали саме її?