В даному матеріалі представлений план-конспект серії уроків
"Фізична культура" з теми "Легка атлетика" у 5 класі в
умовах нової української школи
ЧАСТИНА УРОКУ |
ТРИВАЛІСТЬ[1] / ЧСС |
Навчальне: Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку. |
Оздоровче: Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
«Здоров`я і безпека» |
«Екологічна безпека» |
||
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
ВКЛАД ПРЕДМЕТА В ФОРМУВАННЯ КК |
Свідомо ставитися до власного здоров`я |
Розуміння потреби постійного фізичного вдосконалення |
|
Вступна = адаптаційна |
5-6 хв / 102-120 |
«Сліпе завдання». Дівчата та хлопці об’єднуються в команди. Перед ними в ряд розташовано декілька кеглів. Учням потрібно заплющити очі та не зачепити перешкоди; пройти різними хитрими способами. |
«Замри-відімри». Учням почергово дається завдання, яке потребує проявлення протилежних якостей. Пропонуються вправи: динамічні - статичні, з відкритими та закритими очима, індивідуальні - групові, рухи швидкі - повільні, переривчасті - пов'язані. |
|
|||
Підготовча = пошукова |
4-6 хв/120-138 |
«Тягнись вперед, вгору, вбоки, вниз». Учні об’єднуються парами обличчям один до одного, тримаючись за руки, виконують вправи на розтягування. Потім повертаються спиною і також тягнуться. |
|
5-7 хв/138-148 |
|
«Вишибали». На початку гри обираються два учня, які будуть «вишибали». Завдання інших гравців ухилитися від кинутого м'яча, але з'являються нескінченні варіації. Наприклад, по команді «салют» м'яч кидається вгору і всі повинні зробити певну дію, поки м'яч не впав. За командою «картопля» всі повинні перестрибнути через м’яч, який котиться. За командою «сімейна фотографія» всі повинні встати разом, але встигнути розбігтися після кидка і т.д. Перемагає той, хто залишився останнім в грі. |
|
Основна = тренувальна |
12-15 хв/148-168 |
Навчальна дорожня карта (Додаток 1). «Навчання техніці низького старту» |
«Плутанина». Ходьба і повільний біг то в одну, то в іншу сторону (по колу); |
Заключна = мотиваційна |
7-9 хв / 168-135 |
«Веселі тварини» Гра проходить в команді, в парах та по одинці. Учні зображують різних тварин: кішку, собаку, змію та ін., яких називає ведучий. |
«Частини тіла». Клас об’єднується в команди по 5 учнів. Кожна команда обирає ведучого. Команди отримують від вчителя різнокольорові круги (зелені, сині, червоні, жовті). Круги в довільному порядку розкладаються на підлогу. Тепер справа за ведучим, він голосно називає, кому зараз міняти позицію, на який колір і на яку частину тіла. Наприклад, це виглядає так: «Вася, ліва рука, червоний!» Тепер грає, до кого він звертається (в нашому прикладі це Василь), намагається поміняти положення своєї лівої руки, поставивши її на червоне коло. При цьому, він повинен виконати наступні вимоги: Якщо названа частина тіла (в прикладі ліва рука) вже знаходиться на даному кольорі, то учень повинен перемістити її на інше коло такого ж кольору; Не можна ставити на круг кілька частин тіла. Тобто якщо там вже стоїть нога сусіда, Ви не маєте права поставити руку. |
РАЗОМ: |
45 хв |
|
|
Додаток 1