План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для 5 класу (відкриті та конкурсні уроки).
Завдання уроку:
1.Ознайомити учнів з технікою жонглювання м'яча.
2. Навчати веденню м'яча у різний спосіб та зупинки м'яча підошвою.
3. Виховання в учнів стійкого інтересу до занять фізичною культурою.
План-конспект уроку фізичної культури
з елементами футболу для 5 класу
Мета:
Формувати в учнів інтерес до занять фізичною культурою засобами футболу.
Завдання уроку:
2. Навчати веденню м'яча у різний спосіб та зупинки м’яча підошвою.
3. Виховання в учнів стійкого інтересу до занять фізичною культурою.
Місце проведення: спортзал школи.
Час : 45 хвилин.
Інвентар: футбольні м’ячі, свисток, секундомір, тенісні м’ячі , картки із завданням, обручі, мультимедійний проектор.
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (14-15 хв.) |
||
Учні заходять в спортивний зал
Мотивація навчальної діяльності. 1)Подивіться на картинку і скажіть, що таке футбольний фристайл . 2)Давайте подивимось на наступну картинку, які функції виконує суддя. Завдання уроку, техніка безпеки.
Вимірювання ЧСС. Стройові та організаційні вправи. Повороти на місці (праворуч , ліворуч, кругом).
- ходьба на носках; - ходьба на п’ятках; - ходьба на зовнішньому боці стопи; - ходьба перекатом із п’ятки на носок; - ходьба з високим підніманням стегна; - ходьба у напівприсіді; -ходьба у присіді;
4.Вправи на координацію рухів:
5.Ходьба. 6. Перешикування з колони по одному в колону по два. 8. Комплекс вправ з м’ячами:
Вимірювання ЧСС |
До 1 хв.
2-3 хв.
До 1 хв.
2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв.
10-15 сек.
2-3 рази
10-15 раз
15-20 сек.
До 1 хв.
|
Звучить фонова музика «Гімн Ліги Чемпіонів». У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. Відзначити учнів, які прийшли в спортивній формі. Запитати про самопочуття.
Додаток 1.
Додаток 2.
Додаток 3.
ЧСС за 6 сек. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом. Перевести їх в кінець строю. В обхід ліворуч. Учні беруть м’ячі. Дистанція 2-3 кроки. Всі вправи виконуються під музику. Стежити за правильною поставою учнів. Спину тримати рівно. Руки в гору; руки за головою; руки за спиною; руки вперед.
Вправи виконувати по діагоналі майданчика. Темп повільний .
Виконувати з високою частотою.
Тримати дистанцію. Слідкувати за виконанням т\ б. Вправи виконувати по діагоналі майданчика.
Послідовними поворотами Слідкувати за виконанням т\ б. 4-5 разів правою і лівою. 4-5 разів вправо і вліво.
По черзі правою та лівою.
Вправи на відновлення дихання. Вдихаємо через ніс, видихаємо через рот. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом . |
Основна частина (25-27 хв.) |
||
Робота в парах:
- імітація жонглювання м’ячем; -жонглювання м’ячем, після кожного удару м’яч ловити ; - жонглювання м’ячем, після двох ударів м’яч ловити; Рухлива гра «Хто більше». 2. Ведення м’яча різними способами: - ведення м’яча у парах;
Естафета «Хто швидше»
3. Естафета «Ведення м’яча».
4. Ведення м’яча по всьому периметру спортивного залу: - кроком; - повільним бігом; - бігом;
Рухлива гра «День і ніч».
|
5-7 хв.
5-7 хв.
5-7 хв.
5-7 хв.
|
Додаток 4.
М’яч ловити двома руками. Юнаки виконують 10 раз, дівчатка – 8. Слідкувати за виконанням т\ б.
Учні виконують одночасно жонглювання м’ячем 30 сек. Сумується загальна кількість ударів. Додаток 5. Ведення м’яча виконувати різними способами. Виконувати по черзі та повільно. Зупинятися в 2-х кроках перед партнером. Слідкувати за виконанням т\ б. Учні виконують ведення м’яча в парах. Хто швидше з пар виконає 10 ведень м’яча. Відмітити одну пару юнаків та дівчат.
Учні розподіляються на 2 команди. Учні виконують ведення м’яча до обруча, залишають його там і швидко беруть картку зі своїм номером. Команда складає напис із букв і цифр( слово футбол та soccer). Переможець – команда, яка склала і озвучила напис.
Виконати ведення тенісними м’ячами. Слідкувати за виконанням т\ б.
За командою «День» учні виконують ведення м’яча, «Ніч» зупиняють м'яч підошвою. |
Заключна частина (3-5 хв.) |
||
Гра на увагу «30 секунд».
Шикування. Вимірювання ЧСС.Підсумки уроку.Відзначити найкращих учнів. Рефлексія.
Домашнє завдання: Жонглювання м’ячем (ступнею, стегном).
Організований вихід зі спортивного залу. |
До2 хв.
До 1 хв.
До 2 хв.
До 30 сек.
До 30 сек. |
Дотримуватися дистанції 2-3 кроки , учні повинні визначити відрізок часу 30 секунд. Визначивши час, учень зупиняється і піднімає руку. Учитель фіксує точність часу.В шеренгу.Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.
|