План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для 5 класу

Про матеріал

План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для 5 класу (відкриті та конкурсні уроки).

Завдання уроку:

1.Ознайомити учнів з технікою жонглювання м'яча.

2. Навчати веденню м'яча у різний спосіб та зупинки м'яча підошвою.

3. Виховання в учнів стійкого інтересу до занять фізичною культурою.

Перегляд файлу

План-конспект уроку фізичної культури

з елементами футболу для 5 класу

Мета:

            Формувати в учнів інтерес до занять фізичною культурою засобами футболу.

Завдання уроку: 

  1. Ознайомити учнів з технікою жонглювання м’яча.

2.  Навчати веденню м'яча у різний спосіб та зупинки м’яча підошвою.                                                                                                                  

3.  Виховання в учнів стійкого інтересу до занять фізичною культурою.

Місце проведення:   спортзал школи.

 Час : 45 хвилин.

Інвентар: футбольні м’ячі,  свисток, секундомір, тенісні м’ячі , картки із завданням, обручі,  мультимедійний  проектор.

 

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (14-15 хв.)

Учні заходять в спортивний зал

  1. Шикування, привітання

 

 

Мотивація навчальної діяльності.

1)Подивіться на картинку і скажіть, що таке футбольний  фристайл .

2)Давайте подивимось на наступну картинку, які функції виконує суддя.

Завдання уроку, техніка безпеки.

  • Одяг учнів, які займаються спортивними іграми, має бути легким, не ускладнювати рухів;
  •  Гравцям не слід носити на собі будь-які предмети, небезпечні для себе та інших гравців.
  • При виконанні вправ потоком тримати дистанцію та інтервал;
  • Виконувати вказівки вчителя під час проведення вправ із м’ячами ;
  • При травмі або при поганому самопочутті звернутися до вчителя.

   Вимірювання ЧСС. Стройові та організаційні вправи. Повороти на місці (праворуч , ліворуч, кругом).

  1. Ходьба:

- ходьба на носках;

- ходьба на п’ятках;

 - ходьба на зовнішньому боці стопи;

- ходьба перекатом із п’ятки на носок;

- ходьба з високим підніманням стегна;

 - ходьба у напівприсіді;

-ходьба у присіді;

  1. Біг:
  • рівномірний біг ;
  • два приставних кроки правим боком вперед, два - лівим;
  • біг із закиданням гомілки;
  • біг із високим підніманням стегна.

4.Вправи на координацію рухів:

  • стрибки на правій і лівій;
  • стрибки на двох;
  • пересування перехресним кроком;
  • пробігання по прямій з прискоренням;

5.Ходьба.

6. Перешикування з колони по одному в колону по два.

8. Комплекс вправ з м’ячами:

  • переступання через м’яч;
  • перестрибування через м’яч;
  • наступивши на м’яч ногою, котити його стопою вперед-назад;
  • те саме навколо себе ліворуч(праворуч);  - наступання на м’яч лівою (правою) ногою;                          В.П.-стійка ноги нарізно,м’яч між ногами.Удари по м’ячу внутрішньою частиною стопи між правою та лівою ногами;
  • ходьба на місці.

Вимірювання ЧСС

 

 

До 1 хв.

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 1 хв.

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

10-15 сек.

 

 

  2-3 рази

 

10-15  раз

 

 

 

15-20  сек.

 

 

 

До 1 хв.

 

Звучить фонова музика «Гімн Ліги Чемпіонів».

У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. Відзначити учнів, які прийшли в спортивній формі.

Запитати про самопочуття.

 

 

Додаток 1.

 

 

Додаток 2.

 

 

 

Додаток 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧСС за 6 сек. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом. Перевести їх в кінець строю.

В обхід ліворуч. Учні беруть м’ячі. Дистанція 2-3 кроки.

Всі вправи виконуються під музику.

Стежити за правильною поставою учнів. Спину тримати рівно.

Руки в гору;

руки за головою;

руки за спиною;

руки вперед.

 

Вправи виконувати по діагоналі майданчика. Темп повільний .

 

 

Виконувати з високою частотою.

 

 

 

 

Тримати дистанцію.

Слідкувати за виконанням т\ б.

Вправи виконувати по діагоналі майданчика.

 

 

 

 

Послідовними поворотами

Слідкувати за виконанням т\ б.

4-5 разів правою і лівою.

4-5 разів вправо і вліво.

 

 

 

 

 

По черзі правою та лівою.

 

 

 

 

 

 

Вправи на відновлення дихання.

Вдихаємо через ніс, видихаємо через рот.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом .

Основна частина (25-27 хв.)

  1.           
  2.          1. Жонглювання м’ячем.

Робота в парах:

 

- імітація жонглювання м’ячем;

-жонглювання м’ячем, після кожного удару м’яч ловити ;

- жонглювання м’ячем, після двох ударів м’яч ловити;

Рухлива гра «Хто більше».

2. Ведення м’яча різними способами:

- ведення м’яча у парах;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Естафета «Хто швидше»

 

 

3. Естафета «Ведення м’яча».

 

 

 

 

 

 

 

4. Ведення м’яча по всьому периметру спортивного залу:    -  кроком;

- повільним бігом;

- бігом;

 

Рухлива гра «День і ніч».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

5-7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

5-7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4.

 

М’яч ловити двома руками.

Юнаки виконують 10 раз, дівчатка – 8.

Слідкувати за виконанням т\ б.

 

 

Учні виконують одночасно жонглювання   м’ячем 30 сек. Сумується загальна кількість ударів.

Додаток 5.

Ведення м’яча виконувати різними способами. Виконувати по черзі та повільно. Зупинятися в 2-х кроках перед партнером. Слідкувати за виконанням т\ б.

Учні виконують ведення м’яча в парах.

Хто швидше з пар виконає 10 ведень м’яча.

Відмітити одну пару юнаків та дівчат.

 

 

Учні розподіляються на 2 команди.

Учні виконують ведення м’яча до обруча, залишають його там і швидко беруть картку зі своїм номером. Команда складає напис із букв і цифр( слово футбол та soccer).

Переможець – команда, яка склала і озвучила напис.

 

Виконати ведення тенісними м’ячами.

Слідкувати за виконанням т\ б.

 

 

 

За командою «День» учні виконують ведення м’яча, «Ніч» зупиняють м'яч підошвою.

Заключна частина (3-5 хв.)

Гра на увагу «30 секунд».

 

 

 

 

Шикування. Вимірювання ЧСС.

Підсумки уроку.

Відзначити найкращих учнів. Рефлексія.

  • Що нового  ви дізналися на уроці?
  • Що вам сподобалось?
  • Коли вам було найважче?

Домашнє завдання:

Жонглювання м’ячем (ступнею, стегном).

 

Організований вихід зі спортивного залу.

 

До2  хв.

 

 

 

До 1 хв.

 

До 2 хв.

 

 

 

 

До 30 сек.

 

До 30 сек.

Дотримуватися дистанції 2-3 кроки , учні повинні визначити відрізок часу 30 секунд. Визначивши час, учень зупиняється і піднімає руку. Учитель фіксує точність часу.

В шеренгу.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
19 липня 2018
Переглядів
5393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку