УРОК 70 (7—8)
Гроші.
Повторити й активізувати ЛО теми. Навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою. Удосконалювати техніку читання. Розвивати ерудицію учнів.
Виховувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі. Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи (H0t), (HO,).
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯПЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Т: Hello, children! I'm very glad to see you! Pa: We are glad to see you, too!
Т: Today we'll speak about the money which people use in Ukraine, Great Britain and the USA.
Підтема: Мета:
Иадднання: ▼
Sfnpj| up3. Уведення • іншомовну атмосферу.
7і: Let'* learn the rhyme «If I Had _». But before we learn it, we'll have to make it with the lines on your cards.
Учні отримують картки з віршем, у якому переплутано репліки. Учні повинні доставити ці рештки у правильному порядку.
IF I HAD
If I had as much money as I could spend, I never would cry: «Old chairs to mend! Old chairs to mend! Old chairs to mend!» it I had as much money as I could tell, I never would cry: «Old clothes to sell! Old clothes to sell! Old clothes to sell!»
Put the lines In the correct order to make up a rhyme.
IF I HAD ~ □ Old clothea to sell! Old clothes to sell!» Ш If I had as much money as I could spend, 0 Old chairs to mend! Old chairs to mend!» U I never would cry: «Old chairs to mend! LJ If I had aa much money as I could tell, D I never would cry: «Old clothes to sell!
T: How much money would you like to have? What would you buy? Учні відповідають.
Checkon4. Перевірка домашнього завдання. Впр. 4 (с. 119).
HomiworkУчитель збирає зошити наприкінці уроку і перевіряє правильність виконання завдання.
П. ШШЖ ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Reading1. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 120).
Т: Look at the picture on page 120. What can you see? In what countries do people use this money? How is this money called?
Ц Let's read the text and complete the table now.
Учні самостійно читають текст і заповнюють таблицю (Н04).
Read the text and complete the table. |
|
---- 1 ------ |
||
.............. ... ■ ... Country J |
||||
Ukraine |
Great Britain |
The USA ________1 |
||
j Banknotes |
Coins |
Banknotes 1 Coins |
Banknotes |
Coins j |
1 |
|
■ 1 |
1 |
|
В
HO.:
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Учитель ставить учням запитання за інформацією, поданою в таблиці. Т: How are the banknotes/coins in Ukraine called?
How are the banknotes/coins in Great Britain called? How are the banknotes/coins in the USA called?
б) Робота в парах.
Учні в парах ставлять один одному запитання стосовно значення грошових одиниць, вказаних у тексті.
Рх: How many cents are there in a dollar?
Pt: One hundred. How many nickels are there in a quarter?
Px:Five.
Vocabulary2. Активізація мовленнєвих зразків, toctfce і) Впр. 2 (c. 120).
Учні в парах складають діалоги про вартість товарів, зображених на малюнках на с. 121, використовуючи поданий у вправі мовленнєвий арааок. 2) РЗ, впр. 1 (с. 66).
Учні роздивляються малюнки, складають і запису юті. laподаних літер слова. Потім називають ці слова по буквах та творять, монети яких країн намальовано.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 2 (с. 66), письмово.
Summarizing2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режиміT->P,-+Pt->Py
Т: What have you learned to tell about at the leaeon today? Tell what money people use in Britain/the USA.