Розробка уроку на тему «Гроші.»

Про матеріал
Повторити й активізувати ЛО теми. Навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою. Удосконалювати техніку читання. Розвивати ерудицію учнів. Виховувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі.
Перегляд файлу

УРОК 70 (7—8)

Гроші.

Повторити й активізувати ЛО теми. Навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою. Удосконалювати техніку читання. Розвивати ерудицію учнів.

Виховувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі. Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи (H0t), (HO,).

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯПЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1. Привітання.

Т: Hello, children! I'm very glad to see you! Pa: We are glad to see you, too!

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we'll speak about the money which people use in Ukraine, Great Britain and the USA.

Підтема: Мета:

Иадднання: ▼

Sfnpj| up3. Уведення • іншомовну атмосферу.

7і: Let'* learn the rhyme «If I Had _». But before we learn it, we'll have to make it with the lines on your cards.

Учні отримують картки з віршем, у якому переплутано репліки. Учні повинні до­ставити ці рештки у правильному порядку.

IF I HAD

If I had as much money as I could spend, I never would cry: «Old chairs to mend! Old chairs to mend! Old chairs to mend!» it I had as much money as I could tell, I never would cry: «Old clothes to sell! Old clothes to sell! Old clothes to sell!»

Put the lines In the correct order to make up a rhyme.

IF I HAD ~ Old clothea to sell! Old clothes to sell!» Ш If I had as much money as I could spend, 0 Old chairs to mend! Old chairs to mend!» U I never would cry: «Old chairs to mend! LJ If I had aa much money as I could tell, D I never would cry: «Old clothes to sell!

T: How much money would you like to have? What would you buy? Учні відповідають.

Checkon4. Перевірка домашнього завдання. Впр. 4 (с. 119).

HomiworkУчитель збирає зошити наприкінці уроку і перевіряє правильність виконання за­вдання.

П. ШШЖ ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Reading1. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 120).

  1.                                      Етап підготовки до читання. Бесіда в режиміT-+Pt~*Pt-*Pr

Т: Look at the picture on page 120. What can you see? In what countries do people use this money? How is this money called?

  1.                                      Етап читання.

Ц Let's read the text and complete the table now.

Учні самостійно читають текст і заповнюють таблицю (Н04).

Read the text and complete the table.

 

---- 1

------

.............. ...  ...

Country J

Ukraine

Great Britain

The USA ________1

j Banknotes

Coins

Banknotes 1 Coins

Banknotes

Coins j

1

 

■ 1

1

 

В

HO.:

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Учитель ставить учням запитання за інформацією, поданою в таблиці. Т: How are the banknotes/coins in Ukraine called?

How are the banknotes/coins in Great Britain called? How are the banknotes/coins in the USA called?

б) Робота в парах.

Учні в парах ставлять один одному запитання стосовно значення грошових одиниць, вказаних у тексті.

Рх: How many cents are there in a dollar?

Pt: One hundred. How many nickels are there in a quarter?

Px:Five.

Vocabulary2. Активізація мовленнєвих зразків, toctfce і) Впр. 2 (c. 120).

Учні в парах складають діалоги про вартість товарів, зображених на малюнках на с. 121, використовуючи поданий у вправі мовленнєвий арааок. 2) РЗ, впр. 1 (с. 66).

Учні роздивляються малюнки, складають і запису юті. laподаних літер слова. Потім називають ці слова по буквах та творять, монети яких країн намальовано.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 2 (с. 66), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режиміT->P,-+Pt->Py

Т: What have you learned to tell about at the leaeon today? Tell what money people use in Britain/the USA.

 

doc
Додано
8 травня 2020
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку