Розробка уроку на тему «За покупками. »

Про матеріал
Повторити й активізувати ЛО теми. Удосконалювати техніку читання. Навчати діалогічного і монологічного мовлення за темою. Виховувати а учнів культуру спілкування у закладах торгівлі.
Перегляд файлу

 

Тема:  За покупками.

Мета:  Повторити й активізувати ЛО теми. Удосконалювати техніку читання. Навчати діалогічного і монологічного мовлення за темою. Виховувати а учнів культуру спілкування у закладах торгівлі.

Обладнання: Підручник, робочим зошит, картки для індивідуальної роботи.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1.                Привітання.

Т: Good morning, children!

Ps:Good morning, teacher!

  1.                 Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we'll revise the vocabulary on the topic «Shopping” and practise in reading.

  1.                 Перевірка домашнього завдання. Впр. 4 (С. 121).

Учитель просить чотирьох-п'ятьох учнів прочитати свої розповіді класу, а наприкінці уроку збирає зошити на перевірку.

  1.                 Уведення в іншомовну атмосферу.

Вивчення вірша «The Dame of Dundee».

T: Listen to the rhyme and complete it.

Учитель пояснює значення слівgrew, rotten, ripe, pint.Потім двічі читають вірш. Учні слухають і виконують завдання на картках: наповнюють пропуски в тексті. Після чого хором читають текст вірша за вчителем, потім трос-четверо з них, за бажанням, декламують вірш.

THE DAME OP DUNDEE

There was an old woman

Who lived in Dundee.

And in her back garden

There grew a plum tree.

The plume grew rotten

Before they grew ripe,

And ahe sold them

Three pennies a pint.

Listen to the rhyme and complete It with the correct words.

THE DAME OF DUNDEE

There was an_________ woman

Who lived in Dundee,

And in her back ­­­­­­­_____________

There grew a plum_________________

The plums grew rotten

Before they_____________ ripe,

And she them

Three_______  apint.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 122).

1) Етап підготовки до читання.

а) Бесіда за малюнком у підручнику.

Т: Look at the picture on page 122. Who can we see there? Where are the people? What I is the man holding? What is there in the basket? What is the man holding? What has I the girl got in her hand?

б) Подання лексичного матеріалу.

Учитель записує на дошці нові слова та пояснює їхнє значення.

2)Етап читання.

Т: Let's read the text and tell what kinds of shops the Brights family visited last! Sunday.

Учні ланцюжком читають текст і відповідають на запитання.

3)Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 2 (с. 123).

Учні в парах ставлять один одному запитання, подані у вправі, та усно відповідають І на них.

б) Впр. З (с. 123).

Учні по черзі читають запитання й усно дають відповіді на них.

2.Рольова гра.

Кожний учень отримує дві картки, на одній зазначено, що в нього є, а на іншій — що йому потрібно придбати. Учні, пересуваючись по класу, здійснюють! обмін доти, доки всі не отримують товари, зазначені на картках. При здійсненні обміну учні застосовують такі фрази (учитель записує їх на дошці): Doyousell,..? I want to buy.... I need.... Let's change.... I'll give you... and you'll give\ me....

Role-play

You have to buy oranges.

You have to buy a cap.

You have postcards.

You have oranges.

You have to buy a box of chocolates.

You have to buy a coffee-set.

You have to buy a pet dog.

You have to buy a vocabulary.

You have a cap.

You have a box of chocolates.

You have a coffee-set.

You have a pet dog.

You have to buy some pencils. You have to buy apples.

You have a vocabulary.

You have some pencils.

You have apples.

You have to buy a sweater.

You have a sweater.

You have to buy a camera.

You have a camera.

You have to buy a watch.

You have a watch.

You have to buy postcards.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1. Домашнє завдання.

 

2.Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі Т->Р1~>Р2->Р3.

Т: Was the lesson interesting? What topic have we revised today? What did you prac­tise to speak about? What activity did you like most?

Учні по черзі дають відповіді на запитання.

 

doc
Додано
8 травня 2020
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку