Тема: За покупками.
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми. Удосконалювати техніку читання. Навчати діалогічного і монологічного мовлення за темою. Виховувати а учнів культуру спілкування у закладах торгівлі.
Обладнання: Підручник, робочим зошит, картки для індивідуальної роботи.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Т: Good morning, children!
Ps:Good morning, teacher!
Т: Today we'll revise the vocabulary on the topic «Shopping” and practise in reading.
Учитель просить чотирьох-п'ятьох учнів прочитати свої розповіді класу, а наприкінці уроку збирає зошити на перевірку.
Вивчення вірша «The Dame of Dundee».
T: Listen to the rhyme and complete it.
Учитель пояснює значення слівgrew, rotten, ripe, pint.Потім двічі читають вірш. Учні слухають і виконують завдання на картках: наповнюють пропуски в тексті. Після чого хором читають текст вірша за вчителем, потім трос-четверо з них, за бажанням, декламують вірш.
THE DAME OP DUNDEE
There was an old woman
Who lived in Dundee.
And in her back garden
There grew a plum tree.
The plume grew rotten
Before they grew ripe,
And ahe sold them
Three pennies a pint.
Listen to the rhyme and complete It with the correct words.
THE DAME OF DUNDEE
There was an_________ woman
Who lived in Dundee,
And in her back _____________
There grew a plum_________________
The plums grew rotten
Before they_____________ ripe,
And she them
Three_______ apint.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 122).
1) Етап підготовки до читання.
а) Бесіда за малюнком у підручнику.
Т: Look at the picture on page 122. Who can we see there? Where are the people? What I is the man holding? What is there in the basket? What is the man holding? What has I the girl got in her hand?
б) Подання лексичного матеріалу.
Учитель записує на дошці нові слова та пояснює їхнє значення.
2)Етап читання.
Т: Let's read the text and tell what kinds of shops the Brights family visited last! Sunday.
Учні ланцюжком читають текст і відповідають на запитання.
3)Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Впр. 2 (с. 123).
Учні в парах ставлять один одному запитання, подані у вправі, та усно відповідають І на них.
б) Впр. З (с. 123).
Учні по черзі читають запитання й усно дають відповіді на них.
2.Рольова гра.
Кожний учень отримує дві картки, на одній зазначено, що в нього є, а на іншій — що йому потрібно придбати. Учні, пересуваючись по класу, здійснюють! обмін доти, доки всі не отримують товари, зазначені на картках. При здійсненні обміну учні застосовують такі фрази (учитель записує їх на дошці): Doyousell,..? I want to buy.... I need.... Let's change.... I'll give you... and you'll give\ me....
Role-play
You have to buy oranges.
You have to buy a cap.
You have postcards.
You have oranges.
You have to buy a box of chocolates.
You have to buy a coffee-set.
You have to buy a pet dog.
You have to buy a vocabulary.
You have a cap.
You have a box of chocolates.
You have a coffee-set.
You have a pet dog.
You have to buy some pencils. You have to buy apples.
You have a vocabulary.
You have some pencils.
You have apples. |
You have to buy a sweater. |
You have a sweater. |
You have to buy a camera. |
You have a camera. |
You have to buy a watch. |
You have a watch. |
You have to buy postcards. |
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1. Домашнє завдання.
2.Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі Т->Р1~>Р2->Р3.
Т: Was the lesson interesting? What topic have we revised today? What did you practise to speak about? What activity did you like most?
Учні по черзі дають відповіді на запитання.