УРОК 74 (11)
ЛІдтвма; За покупками.
Мета: Повторити Й активізувати ЛО теми.
Навчати ставити іагальиі та спеціальні запитання за темою ї давати відповіді на них. Розвивати комунікативні вміння учнів. Виковувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі. Обладнання: Підручник, робочий юши г картки для роботи в парад (НО).
▼ ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ !. Привітаним.
Г: How are you today? Яв: We are fine, thank you!
Т: Today we'll continue our talk about shopping, the things you can buy in «hops and different kinds of stores. You'll revise the vocabulary on the topic in dialogues* gamee and exercises.
Учитель розподіляє клас на дві команди і запрошує вийти до дошки по одному представнику від кожної а них. Потім показує представникам команд (Leader») картку зі словом за темою «Покупки», вони по черзі називають інше слово, що асоціюється у них із заданим. Гравці команд повинні здогадатися, яке слово написане на картці. Наприклад, учитель показує учням картку зі словом «customer*. Leader і: Shopping,
la it a supermarket? No.
Person.
Is it a shop assistant? No.
To buy.
Is it a customer? Yes!
Учитель просить двох-трьох учнів прочитати розповіді, які вони склали, наприкінці уроку збирає робочі зошити на перевірку.
Учні самостійно в зошитах складають запитання anтемами, запропонованими у вправі. Потім у парах ставлять один одному ці запитання т« відповідають на них,
Учні записують у зошити чотири речення па темою «Покупки»: два стверджувальні та два заперечні. Учитель просить чотирьох-п'ятьох учнів прочитати свої речення.
Учні отримують картки, де перемішано репліки двох діалогів. Діти п парах роати шовують репліки у правильній послідовності, читають діалоги па ролями, після чого дають відповіді на запитання нчителя. Бесіда в режимі
Т: Where do these dialogue* take place? Who arn the sponkora? Whet does the cuetomer in the first dialogue want? Does he got It? Why? What does the cuetomer In the mcond dialogue want? Does he get it? Why? What does ho get Instead?
Arrange the phrases Into two dialogues and write thm down.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
і**»
шиш
HO:
Aim
Warming up
Team 1: Leader I: Leader2: Team2: Leader 2: Leader 1: Team I: Lender I:
Виграє команда, яка першою відгадає слово.
Учні самостійно в зошитах складають запитання anтемами, запропонованими у вправі. Потім у парах ставлять один одному ці запитання т« відповідають на них,
Учні записують у зошити чотири речення па темою «Покупки»: два стверджувальні та два заперечні. Учитель просить чотирьох-п'ятьох учнів прочитати свої речення.
Учні отримують картки, де перемішано репліки двох діалогів. Діти п парах роати шовують репліки у правильній послідовності, читають діалоги па ролями, після чого дають відповіді на запитання нчителя. Бесіда в режимі
Т: Where do these dialogue* take place? Who arn the sponkora? Whet does the cuetomer in the first dialogue want? Does he got It? Why? What does the cuetomer In the mcond dialogue want? Does he get it? Why? What does ho get Instead?
Arrange the phrases Into two dialogues and write thm down.
Give me a half of a kilo, please.
**Г>
Dtstogu*/
І Thar» ■ і «мі to HB vtodov. 0» yen km і largerот шmy site?
Have you got му IraaJi аіпигімггім? || Гаї ІЩи HI SB out, hot mb'vb ptooty of fiwm mm
Hading md 9, Hаачаяяя чятаяяя Д усного моадяиия.
ШШ І Впр. UЩ 134).
Нп читають подалі риммя - мчітм і кінцівку роошмйді — ти висломяеіімі припущенна про тану ташшт рмвоііді. І) Вар. ft(а. 134).
Учні ВНВ читають імдяяі роммия і відбмраюті п а имх. які м сюжетом можи об'вдяатв у рміияЦь.
ІН і (о. гйі
Учні а групах по трм мгмро читають речовин мор. І (е. 124), об'єднані у розповідь, і міряють ом! Історії.
Ill, ШШШ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Ніаімгії 1. Домашні ааадаввя.
1) РЗ, мир. І (с. 69), атама В Щ вар. І (е. Щ письмом.
Sumatiriffngж М Іяя І підсумків уроку. Васіда 1 учвямп.
Г: WaathaІаяаоп Intenwtinf? What did we apoak about? What vocabulary be* rtvliadT
ШДГОТОМА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Примічаймо, f: Howагоyou today? Pw: Wo art flno, thank you!
І Поіідомлеаая томм та мота уроку. Гра«Jumblod Words*.
Г: Today wo'il continue our talk about ahoppinf | the thing* you oan buy In ihopa and dtf frrotit hindo of eVoroa. You'U raviaa tha vocabulary on tha topic in dialogues, fantaa and 0М0П іом
3. У модеми и в імшоиому атмоофору.
Учитель роашддідмс клас на дві команди. Потім іюакдадаг на столі картки ш алоавми, в яких діторм розташовано у неправильному порядку. Прялсташшки кожної комвмди по черзі підходить до столу, беруть картки, складають | літер олово оа тамою ЩЗі кулкн* I аапмсують Ного иа дошці. !іа кожна правильно накипам слово іівлвгться 1 бал. Перемагав команда, ика отри мас більша балі а.
%
CAH0KNОШВО
ІІОНГ HTHINTAAM
PTMAKNDKTK
ШІ
І ВД УРОКУ
не.
LLETRYO BTBAKS UOSCTBRM PUNODS
RM U8PERAETK
EUCNK
UYB