Розробка уроку на тему «За покупками. »

Про матеріал
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми. Продовжувати формувати навички аудіювання. Навчати спілкування за темою. Виховувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі.
Перегляд файлу

УРОК 73 (10)

 

Підтема: За покупками.

Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.

Продовжувати формувати навички аудіювання. Навчати спілкування за темою.

Виховувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (НО,), для роботи в парах щШ для індивідуальної роботи (Н03).

▼ ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1.                  Привітання.

2г: How are .you today? Ps: We are fine, thank you!

І.

Meeting А&П

  • Повідомлення теми та мети уроку.

Т:Today we'll continue our talk about shopping, the things you can buy in shops and different kinds of stores. You'll revise the vocabulary on the topic in dialogues, games and exercises.

& Уіцічі 9towsmummyштшхферу. Грі »Ut'sMakeв Story».

Учитель розподіляв клас м коиаяди по восьмеро учнів. Кожному грицю впвинцц Bigдм картку 9 реченням. Учяі повниш розташуватися в такій зоздідоане* її. отримати розповіді, потім тм по «верві чяпюп свої речення. Перемдт комавдд, яка швидше Ttправильніше шоїм мвданая.

3) Гра «NoughtsandCrosses*.

Учні грають у парах. Вони креслять на аркуші паперу основу для гри «Хрестики нулики».

1

a

3

4

5

6

it і

8

9

RVMN М

Ните wan a family that «м eery poor end they lived in a little houae. I

On* day the mother of this family went to the market because her children wait j very hungry.

When she was crrmlng a bridge «he saw something in the river. Шіе leant over lbs j bridge and her purse fell into the water.

ft sank to the bottom of the river and she couldn't get it A fleh swam by and swal

lowed tt_________________ ______^^H

The woman had no money left, that's why she went home. "

There were no food in the house,Ум» children were hungry, ao the father went fish-

ІЧ>I I . _  ___j

He caught a big fish and brought tt back heme and the mother started to cook it. j When she out the fish open, there was her purse inside with all the money still

In It

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА Уроку

  1.                Перевірка домашнього давдаеия. і) Р8, впр. І, 8 (с. 67-6*).

У чаї називають, у якії послідовності слід розташувати абзаци тексту. Потім повідомляють, яку інформацію вони вписала у таблицю. Я) РЗ. впр. 9 to, 68).

Учитель просить двох трьох учнів прочитати розповіді, які вони склали, а веприкіиці уроку абираг робочі зошити иа перевірку.

  1.                Активізація моалеиясввх арааків та граматнчпня структур. !) РЗ, вар. 4 (с. 68).

Учні складають запитання і заповнюють пропуски в діалозі, потім читають Aoroав родами. Дві три аара інсценують діалог парад класом. І) Виконання завдання на картках. Г: In every group of words find в common one.

Учні читають групи слів і знаходять узагальнююче слово а кожній із ишх. Після цього по черзі називають це слово та пояснюють свій вибір.

Iп Фідерgroup of vends find and circle the common one.

t) The bakery, the deli, the chemist's* the department, the dairy, the butcher's. І)Toys, vegetable*, cold cuts» dothes, goods.

  1.                Dollars, money, hryvniaa, pounds, nickels, pence.
  2.                Shirts, dresses, suits, clothes, sportswear, trousers.

Cheese, food, sausages, bread, milk, bananas, butter, fish.

3) Гра «Noughts and Crosses*.

Учні грають у парах. Вони креслять на аркуші паперу основу для гри «Хрестики нулики».

1

a

3

4

5

6

it і

8

9

RVMN М

Ните wan a family that «м eery poor end they lived in a little houae. I

On* day the mother of this family went to the market because her children wait j very hungry.

When she was crrmlng a bridge «he saw something in the river. Шіе leant over lbs j bridge and her purse fell into the water.

ft sank to the bottom of the river and she couldn't get it A fleh swam by and swal

lowed tt_________________ ______^^H

The woman had no money left, that's why she went home. "

There were no food in the house,Ум» children were hungry, ao the father went fish-

ІЧ>I I . _  ___j

He caught a big fish and brought tt back heme and the mother started to cook it. j When she out the fish open, there was her purse inside with all the money still

In It

ОСНОВНА ЧАСТИНА Уроку

  1.                Перевірка домашнього давдаеия. і) Р8, впр. І, 8 (с. 67-6*).

У чаї називають, у якії послідовності слід розташувати абзаци тексту. Потім повідомляють, яку інформацію вони вписала у таблицю. Я) РЗ. впр. 9 to, 68).

Учитель просить двох трьох учнів прочитати розповіді, які вони склали, а веприкіиці уроку абираг робочі зошити иа перевірку.

  1.                Активізація моалеиясввх арааків та граматнчпня структур. !) РЗ, вар. 4 (с. 68).

Учні складають запитання і заповнюють пропуски в діалозі, потім читають Aoroав родами. Дві три аара інсценують діалог парад класом. І) Виконання завдання на картках. Г: In every group of words find в common one.

Учні читають групи слів і знаходять узагальнююче слово а кожній із ишх. Після цього по черзі називають це слово та пояснюють свій вибір.

Iп Фідерgroup of vends find and circle the common one.

t) The bakery, the deli, the chemist's* the department, the dairy, the butcher's. І)Toys, vegetable*, cold cuts» dothes, goods.

  1.                Dollars, money, hryvniaa, pounds, nickels, pence.
  2.                Shirts, dresses, suits, clothes, sportswear, trousers.
  3.                Cheese, food, sausages, bread, milk, bananas, butter, fish.

Потім розподіляються на «хрестики» й «нулики». Кожний гравець почораі оАнраг число, а інший називає слово за темою «Покупки» українською мовою. Якщо перший гравець правильно перекладає слово англійською, він замість цифри ставить овій вмачок: * або 0. Перемагае той, хто мас три хрестики або нулики поряд.

  1.                   Розвиток умінь мовлення. Впр. 4 (с. 123).

Діти працюють у групах по трос-четверо, Один із них роаповідаг. про свій візит иа покупками. Інші ставлять йому запитання стосовно цього візиту (диіі. план, вир» 4 <с, 123)).

  1.                    Аудіюваимм.

Учні слухають діалоги, читають запитання до иих на картках та обирають правильний варіант відповіді.

Г: Listen to the dialogues and look at the папша of goods in your oardi. Tick the gondii the customers want to buy or have already bought. Write down tho ргішof these floods.

IN THE NHOPH

Dialogue і

  •        Hi! Where did you go?
  •        To the department â tore.
  •        Have you bought anything?
  •        Yea, I wanted to buy в new eklrt, but there wasn't my »!f*< But I've found в lovely drees. And it's rather cheap, toot
  •        How much is it?
  •        It's 7 pounds. Dialogue2
  •        Can you show me thia camera?
  •        This one? For 368 pounds?
  •        No. not the video camera, the photo camera next to it. For124 pounds.
  •        Here you are, air. Dialogue 8
  •        Can I help you?
  •        Yea. I'd like a box of pencils.
  •       Sure. How about thia one? It cost* three pounds fifty.

HOj

£ І

japrvtaftttQC

Check on Homework

VoubuUiy md Імені tactic*

% Г

r Write down the. prices of the goods the customers want to buy.

О dress Price

skirt Price

О video camera Price

U the photo camera Price . box of pens Price  

О box of pencils Price

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1» Доиііш завдання. РЗ, гар. 5(е. 123), письмово.

Stfmnidifi^ 2. Підведення підеумхії уроку.

Бесіда * режиміT~*Pt-pPt-+Pr

ТіWhat topic did we discuss at the lesson today? What did we practise to apeak about?

 

doc
Додано
8 травня 2020
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку