Розробка уроку на тему: "Групування повідомлень"

Про матеріал

Поширений конспект уроку з теми "Групування повідомлень". В ньому Ви знайдете описані детально всі етапи уроку, примітки для вчителя. Згідно програми на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ (2 клас, пілотний проект)

Перегляд файлу

Урок №8. Групування повідомлень за типами даних

(зображення, тексти, відео, звук).

Мета:

  • навчальна: навчити дітей об'єднувати повідомлення у групи, закріпити правила поведінки в комп’ютерному класі, навчити виділяти спільні риси предметів та групувати їх за визначеними ознаками;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Всі почули ми дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп'ята.

 Доброго дня, шановні діти. Рада вас вітати на нашому восьмому уроці інформатики. Сьогодні ви навчитесь групувати повідомлення за типами даних, закріпите отримані знання на практиці.

 Практична вправа «Мій настій»


ІІ. Актуалізація опорних знань

Перш, ніж ми розпочнемо роботу, нагадайте мені правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики (діти розповідають правила).

Бесіда за питаннями:

  1. За допомогою чого людина сприймає інформацію?
  2. Які розрізняють види інформації за способом подання?
  3. Назвіть властивості інформації.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні на уроці ми будемо говорити про все, що нас оточує та спробуємо в цьому хаосі навести лад.

Налаштуватись на гарну роботу нам допоможе вправа «Логічна розминка»

 

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Інформація, яка зберігається на комп'ютері – це дані. Вони розрізняються за типами. Наприклад: текстові дані, графічні дані, аудіофайли, відеофайли – це все різні типи даних.

Ці дані можна об'єднати по групам. До прикладу, всі зображення, які є на комп'ютері можна зібрати в одну папку з ім'ям Зображення. Або ж всі аудіофайли можна згрупувати і помістити в папку Звук. Такоч всі текстові файли ми помістимо в папку з ім'ям Текс чи вісі відеороики ми помістимо в папку Відео.

Таким чином, ми «прибрали безлад» на компютері і погрупували всі файли за типами даних, розмістивши їх у відповідні папки. Тепер нам буде значно легше і зручніше знайти потрібну інформацію на комп'ютері адже ми будемо знати, де конкретно її шукати.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та повторимо всі ці дії, які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Практична робота

Робота за комп’ютерами (в папці знаходяться файли різних типів даних і чотири папки Зображення, Текст, Відео, Звук – дітям слід погрупувати дані і розмістити їх у відповідних папках).

 

VII. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

 

VIII. Підбиття підсумків уроку

Практична гра «Групу називай»

Бесіда за питаннями:

  1. Чи багато предметів оточує нас?
  2. Опишіть, що зараз нас оточує?
  3. Чи можна всі предмети розкласти на якісь групи? Для чого це робиться?
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку