Розробка уроку на тему "Мішані числа."

Про матеріал
Мета: відпрацювати навички застосування правил додавання і віднімати мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники та виконання завдання, що передбачають застосування цих правил.
Перегляд файлу

 

 

Тема. Мішані числа.

Мета: відпрацювати навички застосування правил додавання і від­німати мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники та виконання завдання, що передбачають застосування цих правил.

Тип уроку: застосування знань, навичок, умінь.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Цей етап уроку можна провести в ігровій формі.

Учитель. Любі діти! На перерві один з учнів 5 класу Петрик Тяп-Ляпкін розв'язав деякі вправи з домашнього завдання і попросив мене оцінити його відповідь. Але я не мав часу це зробити, тому допоможіть мені, будь ласка, перевірити й оцінити роботу цього п'ятикласника. (На дошці вже написані деякі вправи з домашнього завдання, в яких «зроб­лені» найбільш поширені серед учнів помилки):

№ 749. 2) 6 + 7 = 13.

№751. 1) 7+ 2= 9; 2) 9+ 12 = 21 = 1; 3) 1 – = ;

4) 8 – 3 = 5; 5) 16 – 6 = 10.

Під час «перевірки» учні повторюють правила додавання і віднімання цілих чисел і супутні їм (перетворення неправильного дробу на мішане число і навпаки), намагаються встановити причини тих чи інших поми­лок, одночасно закріплюючи знання правил.

 

II. Відпрацювання навичок

Цей урок повністю присвячений додаванню і відніманню мішаних чисел і перетворенню неправильних дробів на мішані числа і навпаки, тому бажано розв'язати якомога більше задач, що передбачають застосу­вання цих правил.

Усні вправи

  1. Яким натуральним числом можна записати дріб:

1) ; 2) ; 3) ;  4) ?

  1. Обчисліть:
    1) 2 + 1; 2) 1 – ; 3) 4 – 2; 4) 5– 4.
  2. При якому значенні х виконується рівність:

1) – 1 = ; 2) 1 + 3 = 5; 3) 2 + = 3?

  1. Дошку, довжина якої дорівнює 4м, розрізали на рівні частини зав­довжки м. На скільки частин розрізали дошку?
  2. Замість квадратиків запишіть певні дроби, щоб рівність була правиль­ною:

1) + = 1; 2) + + = 1; 3) + + + = 1.

Вправи для письмового виконання

№№ 750 (парні); 753; 755; 757; додаткова № 1.

Додаткова задача

Знайдіть пропущені числа (рис. 121).

III. Домашнє завдання

п. 26, №751 (5; 7; 8; 9; 10); 754; 756; повторити № 730 (1).

 

doc
Додано
3 березня 2020
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку