Розробка уроку на тему "Звичайні дроби."

Про матеріал
Мета: перевірити засвоєння програмних знань з теми «Звичайні дроби» і навички розв'язання програмних задач.
Перегляд файлу

 

 

Тема. Звичайні дроби.

Мета: перевірити засвоєння програмних знань з теми «Звичайні дро­би» і навички розв'язання програмних задач.

Тип уроку: перевірка й корекція знань, умінь і навичок.

Хід уроку

Тексти тематичної контрольної роботи:

Варіант 1

1°. Порівняйте числа: 1) і ; 2) і 1; 3) і 1.

2°. Виконайте дії:

1) + ; 2) 4 + 5 – 6; 3) 1 – ; 4) 5 – 3.

3°. У класі 33 учні, з них становлять дівчатка. Скільки дівчаток нав­чається в цьому класі?

4°. Купили 6 кг картоплі, що становить усіх куплених овочів. Скільки овочів було куплено?

5*. Перетворіть на мішане число дріб: 1) ; 2) .

6*. Барвінок запланував городу засадити картоплею, — огірками, кропом і квасолею. Чи зможе Барвінок реалізувати свій план?

7**. Знайдіть   натуральні   значення   х,   при   яких   буде   правильною нерівність: 1 < < 2.

8**. При яких натуральних значеннях а дріб буде правильним?

 

Варіант 2

1°. Порівняйте числа: 1) і ; 2) 1 і ; 3) і 1.

. Виконайте дії:

1) + ; 2) 4 – 2 + 1; 3) 1 – ; 4) 4 – 2.

3°. У хлопчика було 36 акваріумних рибок, з яких становлять неони. Скільки неонів було у хлопчика?

4°. На фермі утримують 36 корів, що становить усього поголів'я скота. Скільки голів скота утримують на фермі?

5°. Перетворіть на мішане число дріб: 1) ; 2) .

6*. Турист планував за перший день пройти   - маршруту, за другий день і , за третій маршруту, а за 4-й день — маршруту. Чи зможе він реалізувати свій план?

7**. Знайдіть натуральні значення х, при яких буде правильна нерівність  1 < < 2.

8**. При яких натуральних значеннях а дріб буде неправильним?

 

Розв'язання і відповіді

Варіант 1

1°. 1) >; 2) < 1; 3) > 1. 2°. 1) ; 2) 3; 3) ; 4) 1.

3°. 33 : 11 · 6 = 18 дівчаток. Відповідь. 18.

4°. 6 : 3 · 4 = 8 (кг) овочів. Відповідь. 8 кг.

5°. 1) 3; 2) 3.

6*. Весь город — 1.  + + + = , > 1, отже, неможливо.

7**. < < або 11 < х < 17, тому х набуває одне із значень: 12, 13, 14, 15, 16.

8**. — правильний, якщо 5а + 1 < 18, тобто а набуває одне із значень 1, 2, 3.

 

Варіант 2

1°. 1) >; 2) 1 > ; 3) > 1. 2°. 1) ; 2) 3; 3) ; 4) 1.

3°. 36 : 9 · 4 = 16 неонів. Відповідь. 16.

4°. 36 : 4 · 9 = 81 голів скота. Відповідь. 81.

5°. 1) = 3; 2) = 7.

6*.  + + + = ; > 1, отже, неможливо.

7**. < < правильна, якщо 20 < х < 25, тобто набуває одне із значень: 21, 22, 23, 24.

8**. неправильний, якщо 3а – 5 < 14, тобто а набуває одне із значень 1, 2, 3, 4, 5, 6.

 

 

doc
Додано
3 березня 2020
Переглядів
909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку