Підтема: Повсякденні справи.
Мета:
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картка.
▼ ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
T: How do you do!
Ps: How do you do!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: At this lesson we’ll speak about things you usually do on weekdays and at
weekends.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Повторення Вивчені лексичні одиниці по темі.
2) Гра «Chain Game».
Один з учнів складає речення про те, що він зазвичай робить вранці. Інший учень
складає повідомлення про те, що робить вранці він і т.д.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Подання й відпрацювання нового лексичного матеріалу. Впр. 1 (с. 74).
T: Look at the top pictures on page 72. Who can we see in this picture?
In these pictures Tom is doing different things. What’s he doing? Let’s read the new
words and answer this question.
Учні читають за вчителем нові дієслова теми. Потім відповідають на запитання.
T: Picture 1. What’s Tom doing?
P2: Tom is eating.
T: Yes, Tom is eating some soup and bread. Picture 2. What’s Tom doing?
P3: Tom is drinking.
T: Picture 3. Is Tom eating/drinking? What’s Tom doing?
P4: Tom is cooking.
T: Picture 4. Is Tom in the kitchen or in his room? What’s Tom doing?
P5: Tom is making a chair.
2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 74).
1) Pre-Reading Activity. Eтап підготовки до читання.
Бесіда з учнями.
T: Look at the big picture on page 74. Who can we see in this picture? Are they in
the kitchen? What are Mum and Kate doing? And what’s Bill doing? Is he cooking?
Is he wiping the plates?
2) Reading. Eтап читання.
Двоє учнів читають діалог за ролями.
3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Учитель читає твердження, учні слухають і виправляють у них фактичні по-
милки.
T: Listen to me and correct.
Vicky and Bill are talking on the phone.
They usually talk on the phone on Saturdays.
Mum isn’t busy in the kitchen.
Bill and Tom usually help Mum in the kitchen on Saturday.
Kate doesn’t usually help Mum on Saturdays.
3. Фізкультхвилинка.
Танець “Gummy Bear”
4. Повторення граматичного матеріалу.
1) Впр. 3 (с. 75).
T: Look at the pictures on page 75. We can see Tim. Let’s find out what he usually
does at different points of time.
Учні по черзі читають речення до малюнків вправи й відповідають на запитання
вчителя.
Т: When does Tim usually have lunch?
What does he usually do at four o’clock in the afternoon?
Does Tim usually have dinner at eight?
2) Впр. 4 (с. 75).
Учні працюють у парах: розглядають малюнки, ставлять один одному запитання
та відповідають на них за зразком.
3) РЗ, впр. 3 (с. 56).
Учні письмово виконують завдання, потім по черзі читають свої речення.
Учитель стежить за правильністю виконання завдань.
4) Граматична гра.
Учитель поділяє клас на дві команди, потім пише на дошці дієслова, наприклад:
make, play, help, watch, cook і т. д. Кожна з команд складає своє речення з ними
в теперішньому неозначеному часі. За кожне правильне надається один бал. Пе-
ремагає команда, що отримає більше балів.
5) Робота з карткою
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1, 2 (с. 56), письмово.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі TP1P2P3.
T: What topic did we discuss at the lesson today?
What did you practise speaking about?
Name one thing you usually do at a lesson of English.