Розробка уроку на тему «Що ви любите їсти?»

Про матеріал
Мета: повторити й активізувати ЛО теми; навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою; розвивати здібності учнів до антиципації тексту; збагачувати словниковий запас слів учнів; повторити граматичний матеріал: часи дієслів; удосконалювати техніку читання; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.
Перегляд файлу

План-конспектуроку

з англійської мови

для 6 класу

Урок № 37

Тема:  Що ви любите їсти?

Мета:  повторити й активізувати ЛО теми; навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою; розвивати здібності учнів до антиципації тексту; збагачувати словниковий запас слів учнів; повторити граматичний матеріал: часи дієслів; удосконалювати техніку читання; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки з малюнками різних продуктів харчування, картки для індивідуальної роботи.

 

ХІД УРОКУ

 

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1. Привітання.

Т: Hello, children! I'm very glad to see you!

Ps: We are glad to see you, too!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to speak about food and ways of cooking it. By the end of the lesson you'll be able to tell one of your favourite recipes.

3. Перевірка домашнього завдання.

1) Впр. 4 (с. 65).

Кожний діалог відтворюють дві-три пари учнів.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вивчення вірша «The Hamburger Chant»

Учитель роздає картки з віршем «The Hamburger Chant».

Він пояснює значення конструкцій So does he/she, so do we/they, а також повідомляє, що veggie burgers — це вегетаріанські бургери. Учні хором читають вірш за вчителем, потім учитель з учнями читають вірш у формі діалогу.

Т: I like hamburgers.

Ps: I do, too.

T: I like cheeseburgers.

Ps: I do, too.

T: I love veggie-burgers.

Ps: Not me.

T: I love hamburgers.

Ps: So does he.

T: He loves hamburgers.

Ps: So does she.

Т: She loves hamburgers.

Ps: So do we.

T: We love hamburgers.

Ps: So do they. They eat hamburgers every day.

Після цього читають вірш «The Hamburger Chant» у формі діалогу в парах. Учитель викликає дві-три пари учнів відтворити вірш перед класом.

Learn the chant. 

 THE HAMBURGER CHANT

 I like hamburgers.

 I do, too.

 I like cheeseburgers.

 I do, too.

 I love veggie-burgers.

 Not me.

 I love hamburgers.

 So does he.

 He loves hamburgers.

 So does she.

 She loves hamburgers.

 So do we.

 We love hamburgers.

 So do they.

 They eat hamburgers every day.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Аудіювання і говоріння.

1) Впр. 1 с. 66.

Т. Listen to the dialogue and tell what products Ann put into the cake.

Учні слухають діалог і дають відповідь на запитання. Потім у парах читають діалог за ролями.

2) Робота в парах.

Учитель пише на дошці слова — заготовки для складання діалогів.

Russian salad — potatoes — carrots — cucumbers — meat eggs — salt — mayonnaise.

Apple pie — flour — eggs — apples — sugar — cream — vanilla — soda — vinegar.

Chicken soup — chicken — carrot — potatoes — onions — parsley — oil — rice. Учні в парах складають діалоги, аналогічні діалогу впр. 1 (с. 66), потім відтворюють їх перед класом.

 

2. Активізація мовленнєвих зразків.

 Гра «What Am I Cooking?».

Учитель бере малюнки, на яких зображено продукти харчування, необхідні для приготування якоїсь страви, та причіпляє їх на дошку або розкладає на столі так, щоб малюнки були на зворотньому боці. Учні ставлять учителеві загальні запитання про те, які продукти є в нього, та здогадуються, яку страву він готує. Наприклад, учитель готує млинці. На малюнках — яйця, цукор, борошно, олія, молоко.

Т: I'm cooking something very tasty and sweet. What is it?

P: Is there any flour?

T: Yes, there is.

P2: Are there any eggs?

T: Yes, there are.

Р3:Are there any fruit?

T: No, there is not.

P4: Is there any chocolate?

T: No, there is not.

P5: Is there any oil?

T: Yes, there is.

P6: Is there any milk?

T: Yes, there is.

P: Are you cooking a cake?

Т: No, I am not.

Pa: Are you cooking pancakes?

T: Yes, I am.

3. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 66).

1) Етап підготовки до читання. Бесіда в режимі Т-Р1-Р-2Р3.

Т: Do your ever cook for your parents?

What do you cook for them?

How do you cook it?

Do your parents like it when you cook?

2) Етап читання.

Т: Let's read the text in parts.

Учні читають текст жарту за ролями: один з учнів читає слова автора, другий — слова маленької дівчинки, третій — слова її татка.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Бесіда .

Т: How did the girl want to help her father?

Where was the girl's mother?

What did the girl offer to cook?

How did the father want his egg?

How long should we boil an egg to have it soft?

Will it be soft outside or inside?

How long had the girl boiled the egg?

Did she expect to be soft outside or inside?

4. Повторення граматичного матеріалу: часи дієслів. Впр. З (с. 67).

Учні працюють у парах. Один із них знаходить та називає якесь дієслово з тексту впр. 2 (с. 66), інший учень каже, в якій часовій формі стоїть це дієслово (див. зразок, наведений у вправі).

ІІІ.  ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

Написати рецепт улюбленої страви.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Т: What have you learned to tell about at the lesson today? Why is it important to be able to tell how to make different dishes? In which situations can you use this ability? What grammar rules have you revised today?

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Пасічник Леон
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку