Розробка уроку на тему «Світ книжок.»

Про матеріал
Мета: Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати розвивати комунікативні вміння учнів. Навчати складати монологічні повідомлення за темою, використовуючи конструкції Гт fond of Gerund, I'm interested in + Gerund. Розвивати ерудицію учнів. Прищеплювати любов до читання.
Перегляд файлу

урок 44(1)

Підтема: Світ книжок.

Мета: Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати розвивати комунікативні вміння учнів.

Навчати складати монологічні повідомлення за темою, використовуючи конструкції Гт fond of Gerund, I'm interested in + Gerund. Розвивати ерудицію учнів. Прищеплювати любов до читання. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО,), для індивідуальної роботи (НО,).

▼ ХІД УРОКУ

 

 

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Т: How are you today? Pa: We are fine, thank youl

2. Повідомлення томи та мети уроку.

Т: Today we are going to apeak about books. We'll learn the names of different literary types and discuss why people like reading.

3. Перевірка домашнього завдання. Впр. 5 (с. 76).

Кожний учень демонструє свою «Книгу рецептів» і вголос читає один з рецептів класу.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Т: Do you like reading? Where do you take books to read? Who is your favourite writer? Учитель роздає учням картки для роботи в парах. На картках — Імена письменників в одному стовпчику та назви їхніх творів — у іншому.

Т: You can see the names of the writers and the titles of their books in your cards. Can you match them?

Учні виконують завдання в парах. По закінченні завдання усно складають речення, якому письменнику належить який твір: Я,: D. Defoe wrote «Robinson Crusoe».

Greeting

Aim

Check on Homework

Warming up

Ра: Jules Verne wrote «Journey to the Centre of the Earth» etc.

Match the names of the books with their authors.

«Alice in Wonderland»

«Romeo and Juliet»

«Robinson Crusoe»

«The Last Leaf»

«Gulliver's Travel»

«Journey to the Centre of the Earth»

«The Hound of the Baskervilles»

HO.:

D. Defoe J. Verne A. Conan Doyle J. K. Rowling O'Henry J. Swift W. Shakespeare L. Carroll

«Harry Potter and the Chamber of Secrets»

 

 

IL ШШШШ ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Presenting 1. Подання лексичного матеріалу. Vocabulary ц Впр. la (с. 76).

Т: On page 76 of your textbook there are new words — the names of different literary types. Listen and repeat them after me.

Учні повторюють нові слова та словосполучення за вчителем. Учитель пояснює їхнє значення.

Т: Now write these words down into your vocabularies.

Учитель просить учнів записати нові слова з перекладом у словничок.

2) Робота в парах.

Т: In pairs give an example for every literary type. The books in the picture can help you. Учні в парах наводять приклади літературних творів кожного із зазначених лі¬тературних жанрів.

3) Впр. lb (с. 76).

Учні в парах повідомляють один одному про те, книги яких жанрів їм подобаються найбільше, використовуючи конструкції I'm fond of + Gerund, I'm interested in + Gerund.

Reading 2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 76). 1) Етап підготовки до читання.

а) Бесіда з учнями.

Т: The text we are going to read explains why people like reading. What do you think about that?

Учні висловлюють свою точку зору на це питання.

б) Презентація нової лексики теми.

Учні отримують картки, на яких — нові слова тексту та два варіанти їхнього перекладу. Завдання учнів — вибрати правильний варіант слів і словосполучень.

 

 

Read and choose the correct Ukrainian equivalent.

1) to travel into space

а) мандрувати в космосі

2) underwater life

а) підводне життя

3) witness а) свідок

4) secret message

HOJ

b) мандрувати в часі b) морське життя b) учасник b) ключ до таємниці

а) таємне повідомлення

2) Етап читання.

Т: Let's read and translate the text.

Учні ланцюжком читають і перекладають текст.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. З (с. 77).

Учні усно доповнюють речення вправи.

б) Гра «Correct Your Friend».

Учні працюють у парах: по черзі висловлюють неправильні твердження за текстом впр. 2 та виправляють один одного.

Рх\ When you are reading a story or a fairy tale, you never become a part of adven¬ture.

P2: That's not right. When you are reading a story or a fairy tale, you always become a part of adventure. You can travel into the past with the heroes of science fiction stories. Ptz No, you are wrong. You can travel into the past with the heroes of historic novels etc.

3. Розвиток умінь мовлення.

Робота в парах. Впр. 4 (с. 77). ;

Учні в парах ставлять один одному запитання і заповнюють таблицю. Потім

складають повідомлення про літературні вподобання свого співрозмовника.

4. Активізація ЛО теми. РЗ, впр. 2 (с. 40).

Speaking

Vocabulary Practice

Учні вставляють у подані слова пропущені голосні, а потім заповнюють цими словами пропуски в реченнях. Після цього по черзі вголос читають речення.

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Домашнє завдання.

 РЗ, впр. 1 (с. 40), письмово.

 Впр. 5 (с. 77), письмово.

2. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі Г-»Р;-»Р2-»Р3.

 

Summarizing

MHMHj

ШШ

урок 45 (2)

Підтема: Казки.

Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.

Продовжувати формувати навички аудіювання. Навчати спілкування за темою. Розвивати ерудицію учнів. Прищеплювати любов до читання. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО).

Т: What topic were we discussing today? Let's remember as many literary types as we can. And now can you remember the reasons why people love reading?

 

doc
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку