Розробка уроку на тему «У супермаркеті.»

Про матеріал
Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми; повторити граматичний матеріал: теперішній неозначений, тривалий та доконаний час. минулий неозначений і тривалий час, майбутній неозначений час.; удосконалювати техніку читання; розвивати комунікативні вміння учнів; виховувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі.
Перегляд файлу

Тема:  У супермаркеті.

Мета:  Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми; повторити граматичний матеріал: теперішній неозначений, тривалий та доконаний час. минулий неозначений і тривалий час, майбутній неозначений час.; удосконалювати техніку читання; розвивати комунікативні вміння учнів; виховувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи.

 

ХІД УРОКУ

 

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Greeting 1. Привітання.

T: How are you today?

Ps: We are fine, thank youl

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to start a new topic — «Shopping» and speak about a visit to a supermarket. But first let's discuss the results of the test.

3. Обговорення результатів контрольної роботи.

Учитель підводить підсумки: повідомляє, які завдання було виконано успішно, а які — неправильно, й пояснює складні моменти. Якщо учні мають запитання стосовно завдань контрольної роботи, учитель відповідає на них. Учні в зошитах письмово виконують роботу над помилками.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вірш «Buy Any Buttons?

 Учитель роздає картки з віршем, у якому пропущено слова.

BUY ANY BUTTONS?

Buttons, a penny for pair.

Come, who will buy them of me?

They are round and sound and pretty

And fit for the girls of the city.

Come, who will buy them of me?

Buttons, a penny for pair.

Учні в парах заповнюють пропуски поданими словами. Потім повторюють слова вірша за вчителем, після цього двоє-троє учнів декламують вірш.

BUY ANY BUTTONS?

Buttons, a penny for pair.

Come, who will _________ them of me?

They are ___________ and sound and pretty

And fit for the girls of the __________.

__________, who will buy them of me?

Buttons, a ______________ for pair.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

 1. Подання тексту для читання. Вир, 2а (с. 112),

1) Етап підготовки до читання.

а) Впр. 1 (с. 112)

Учні працюють у парах. Ставлять один одному запитання  подані у вправі, та від повідають на ннх.

б) Бесіда в режимі Т-Р1^Р2^Р3.

Т: Look at the pictures on page 112, Who can you see? Where are the people? What are they doing?

в) Презентація нового лексичного матеріалу теми.

Учні отримують картки, на яких — нові слова тексту та їхній переклад. Завдати учнів — самостійно дібрати визначення до слів. Потім учитель називає слон англійською мовою, а учні перекладають їх українською.

Match the words with their Ukrainian equivalents.

1) customer     а) відділ продажу молочних продуктів

2) to sell     b) відділ

3) Customers  Service Area  c) продавець

4) department    d) покупець

5) shop assistant    e) відділ продажу нарізки у супермаркет

6) deli department    f) продавати

7) dairy     g) Інформаційна служба покупців

 

T: Now write these words down into your vocabularies.

Учитель просить учнів записати нові слова з перекладом у словничок.

2) Етап читання.

Т: Lеt's read the text and complete the table.

Where one can do the shopping

Departments in the supermarket

Things you can buy

Where/who can one ask for help

 

 

 

 

 

 

 

 

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

 Бесіда за таблицею.

T: Whore can you do the shopping?

What are the departments in the supermarket?

What can you buy there?

Who can you address for help?

What information aervice la also there in the supermarkets?

2. Активізація ЛО темu.

1) Впр. 2b (с. 112).

Учні в парах читають і розповідають діалог за ролями.

2) Впр. З (с. 113).

Учні в парах звертаються однн до одного із запитаннями, наведеними у вправі, та дають усні відповіді на них.

3. Розвиток умінь діалогічного мовлення.

Робота в парах. Впр. 4 (с. 113).

Учні працюють у парах. Кожен з них читає інформацію про свою роль у діалозі (див. Hole Card A. Role Card В на с. 113), після чого вони, використовуючи діалог вправи 2Ь (с. 112) як зразок, складають та відтворюють власний діалог.

4. Перевірка домашнього завдання.

5. Повторення граматичного матеріалу. Впр. 5 (с. 113).

Учні самостійно (письмово) заповнюють пропуски в реченнях однією із поданих часових дієслівних форм. Потім ланцюжком читають речення, а вчитель контролює правильність застосування граматичних часів дієслова.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

1)    письмово.

2)    усно.

Вивчити слова.

2. Підведення підсумків уроку.

Т: What topic were we discussing total?

Why is it important to know what is what in the supermarket?

 Let's remember the names of the departments in the supermarket.

Учні пригадують назви відділів у супермаркеті та по черзі називають їх.

 

doc
Додано
8 травня 2020
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку