РОБОЧИЙ ПЛАН ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Дата проведення: 29.11.2017 Час проведення: 11.20 – 12.05
Клас: 7А, Одеська СШ №121 Кількість учнів: 11
Вчитель БІЛОУС Ганна Сергіївна
Розділ: 4 Fame. Кіно і театр.
Місце уроку в розділу (урок № 3 )
Тип уроку: комбінований
Тема уроку: Кіно і театр. Fame. Person’s appearance. Adjectives of description. Adverbs of degree. Практика роботи з методичною розробкою Oxford University Press iTools for English Plus 3.
Дерево цілей та очікуваних результатів уроку:
Загальні дидактичні:
Розвивальні:
Очікуванні результати виховання/соціалізації учнів:
Операційні задачі:
ХІД УРОКУ:
Оп. час |
Зміст, форми роботи |
Модератор |
Доз. |
0-1 хв. |
(How are you? How do you feel? еtc.) |
Вчитель, учні |
1 хв |
2-4 хв |
1.2.Мовленнєва зарядка (колективно зі зміною динаміки голосу): Hello! My name is John! And I work in a button factory! I have a dog, a house and a family… 1.3. Введення до плана роботи на уроці |
Вчитель, учні |
2 хв |
№ опер. |
Зміст, форми роботи |
Модератор |
Час |
5-6
6-7* |
2.1.Повторення та закріплення нових лексичних одиниць до теми: «Опис людини та її характеру»
Вправа на закріплення володіння мовного інвентаря: 1 that likes being busy: a__ __ __ __ __ 2 that is interested in finding out about new people and things: c__ __ __ __ __ __ 3 that isn’t mean: g__ __ __ __ __ __ __ 4 that seems happy: c__ __ __ __ __ __ __
5 that believes in themselves: 1. active 2. curious 3. generous 4. cheerful 5. confident ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ УЧНІВ |
Вчитель Учні
|
2 хв
2 хв
|
№ опер. |
Зміст, форми роботи |
Модератор |
Час |
8-10
11-14
15-18 19-20 21-22 |
3.1. Введення до теми та ходу уроку: Talk about your favourite star or celebrity. What’s his / her name? Why is he / she famous? What are his / her star qualities? Have you ever met this person? How do you find information about him / her?
3.2 Розвиток діалогічного мовлення. Робота в парах Role play
2 Complete the dialogue with the phrases.
A Hi, [name]. B Hi, [name]. How are you? A Very well. [Name], (1) _____________________? I think (2) _____________________. B Which one? A (3) _____________________ black hair. B That’s [name]. What (4) _____________________? A He (5) _____________________ a famous singer. He looks really interesting. Do (6) _____________________, then? B Yes, he’s my cousin! And he isn’t famous. He’s just normal!
Читання діалогу разом по ролях. 3.2.Уяснення визначення слів та сталих виразів: Введення нових лексичних одиниць до теми уроку.
Читання хором за вчителем. Повторення слів за учнем.
|
Вчитель Учні
|
2 хв
3 хв
3 хв
1 хв
|
№ опер. |
Зміст, форми роботи |
Модератор |
Час |
23-26 27-28
29-31
32-33 |
4.1.Прослуховування тексту, переглядаючи його очима.. 4.2. Повторення лексики хором за учнем SUCCESS SENSATION ONE-HIT WONDER WANNABE CELEBRITY PUBLIC EYE A DEAD END INSTANT FAME BIG BREAK 4.3. Зорове сприймання – читання колективно, шепотом
4.4. Робота з текстом. Освоєння прослухованої інформації. Обговорення. Розвиток навичок критичного мислення. 4 |
Вчитель |
3 хв 1 хв
2 хв
2 хв |
№ опер. |
Зміст, форми роботи |
Модератор |
Час |
34-36 |
5.1. Введення для початкового ознайомлення із лексико-граматичною темою : «Словотворення»
|
Вчитель |
2 хв |
37-40
41-42 |
ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ УЧНІВ |
Вчитель, учні |
3 хв
1 хв |
1