Розробка уроку на тему: "Видатні люди", 7 клас

Про матеріал
Робочий план демонстраційного уроку на тему "Видатні люди. Кіно і театр. Fame. Person’s appearance. Adjectives of description."
Перегляд файлу

РОБОЧИЙ ПЛАН ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Дата проведення: 29.11.2017                                        Час проведення: 11.20 – 12.05

Клас: 7А, Одеська СШ №121                                        Кількість учнів: 11

 

Вчитель БІЛОУС Ганна Сергіївна

 

Розділ: 4 Fame. Кіно і театр. 

Місце уроку в розділу (урок № 3 )

Тип уроку: комбінований

Тема уроку: Кіно і театр. Fame. Persons appearance. Adjectives of description.   Adverbs of degree.  Практика роботи з методичною розробкою Oxford University Press iTools for English Plus 3.

 

Дерево цілей та очікуваних результатів уроку:

Загальні дидактичні:

  • Ознайомлення та вдосконалення теми «Людина. Зовнішній вигляд людини»
  • Активізація та вдосконалення знань з граматичної теми «Прикметники опису. Словотворення (використання суфіксів та префіксів)».
  • Вдосконалення навичок роботи з картками, з текстом, в групах, сприйняття інформації іноземною мовою на слух.

Розвивальні:

  • Розвиток навичок сприйняття інформації на слух, зорового сприймання, писемного продукування, усного продукування.
  • Загально культурний розвиток учнів в контексті ознайомлення з культурою та традиці­ями спілкування в англомовних країнах.
  • Розвиток інтонаційно грамотного та ансамблевого читання.

Очікуванні результати виховання/соціалізації учнів: 

  • Мотивація учнів до вільного володіння та самостійного спілкування англійською мовою. 
  • Розвиток уміння роботи в парах та в малих групах.
  • Виховання оптимізму, здорового образу життя та профілактика гіподинамії.
  • ТМ (тайм-менеджмент) виховання учнів.

Операційні задачі:

  • «Введення»/«занурювання» учнів в територію/середовище англійської мови.
  • Закріплення знань та формування навичок  практичного використання прикметників опису та формування знань із словотворення (використання префіксів та суфіксів).
  • Розширення та збагачення мовного інвентарю учнів.
  • Організація постійного тренінгу для вдосконалення комунікативних навичок. Профілак­тика російського акценту.

 

 

 

 

ХІД УРОКУ:

  1. Фізіологічна та емоційна адаптація. Формування позитивного психологічного мікроклімату (2 хв.):

Оп. час

Зміст, форми роботи

Модератор

Доз.

0-1 хв.

  •          Позитивно-комунікативна практика (колективна)
  •          Привітання.
  •          Перевірка відсутніх
  •  «Світскі»/дружні бесіда

(How are you? How do you feel? еtc.)

Вчитель, учні

1 хв

2-4 хв

1.2.Мовленнєва зарядка (колективно зі зміною динаміки голосу):

 Hello! My name is John!

And I work in a button factory!

I have a dog, a house and a family…

1.3. Введення до плана роботи на уроці

Вчитель, учні

2 хв

 

  1. Розширення мовного інвентарю учнів. Введення та закріплення нових лексичних одиниць до теми «Опис людини та її характеру» (4 хв.)

№ опер.

Зміст, форми роботи

Модератор

Час

5-6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7*

2.1.Повторення та закріплення нових лексичних одиниць до теми: «Опис людини та її характеру»

  • Intolerant
  • Tolerant
  • Innocent
  • Intelligent
  • Determined
  • Curious
  • Serious
  • Sensitive
  • Sensible
  • Confident
  • Shy
  • Mean
  • Cheerful
  • Active
  • Practical
  • Ambitious
  • Friendly
  • Generous

Вправа на закріплення володіння мовного інвентаря:

1 that likes being busy: a__ __ __ __ __

2 that is interested in finding out about new people and things: c__ __ __ __ __ __

3 that isn’t mean: g__ __ __ __ __ __ __

4 that seems happy: c__ __ __ __ __ __ __

5 that believes in themselves:
c__ __ __ __ __ __ __ __

1. active

2. curious

3. generous

4. cheerful

5. confident

ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ УЧНІВ

Вчитель

Учні

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підготовка до зорового сприймання нового тексту, роботи з ним. Робота з новим мовним інвентарем (8 хв).

№ опер.

Зміст, форми роботи

Модератор

Час

8-10

 

 

 

 

 

 

 

11-14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15-18

19-20

21-22

3.1. Введення до теми та ходу уроку:

Talk about your favourite star or celebrity.

 What’s his / her name? Why is he / she famous?

 What are his / her star qualities?

 Have you ever met this person?

 How do you find information about him / her?

 

3.2 Розвиток діалогічного мовлення. Робота в парах

Role play

2 Complete the dialogue with the phrases.
Then practise the dialogue.

 

 

 

A Hi, [name].

B Hi, [name]. How are you?

A Very well. [Name], (1) _____________________? I think (2) _____________________.

B Which one?

A (3) _____________________ black hair.

B That’s [name].

 What (4) _____________________?

A He (5) _____________________ a famous singer. He looks really interesting.

 Do (6) _____________________, then?

B Yes, he’s my cousin! And he isn’t famous. He’s just normal!  

 

Читання діалогу разом по ролях.

3.2.Уяснення визначення слів та сталих виразів:

 Введення нових лексичних одиниць до теми уроку.

 

  • SUCCESS
  • SENSATION
  • ONE-HIT WONDER
  • WANNABE CELEBRITY
  • PUBLIC EYE
  • A DEAD END
  • INSTANT FAME
  • BIG BREAK

Читання хором за вчителем. Повторення слів за учнем.

 

Вчитель

Учні

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

1 хв

 


  1. Робота з текстом. Розвиток навичок слухового та зорового сприймання інформації іноземною мовою (8 хв.).

№ опер.

Зміст, форми роботи

Модератор

Час

23-26

27-28

 

 

 

 

 

 

 

 

29-31

 

32-33

4.1.Прослуховування тексту, переглядаючи його очима..

4.2. Повторення лексики хором за учнем

 SUCCESS

 SENSATION

 ONE-HIT WONDER

 WANNABE CELEBRITY

 PUBLIC EYE

 A DEAD END

 INSTANT FAME

           BIG BREAK

4.3. Зорове сприймання – читання колективно, шепотом

 

4.4. Робота з текстом. Освоєння прослухованої інформації. Обговорення. Розвиток навичок критичного мислення.

4

Вчитель

3 хв

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

2 хв

 

  1. Введення для початкового ознайомлення із лексико-граматичною темою : «Словотворення» та вдосконалення мовного інвентарю учнів. (до 6 хв.).

№ опер.

Зміст, форми роботи

Модератор

Час

34-36

5.1. Введення для початкового ознайомлення із лексико-граматичною темою : «Словотворення»

 

  • UN-
  • -LESS
  • -FUL
  • -WIDE

Вчитель

2 хв

37-40

 

 

41-42

  1. Вправи для початкового ознайомлення та закріплення граматичної теми «Суфікси та префікси. Словотворення»
  2. Build your vocabulary

ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ УЧНІВ 

Вчитель, учні

3 хв

 

 

1 хв

 

  1.  Підведення підсумків. Повторення вивченого мовного інвентарю.
  2. Домашнє завдання. Чіткі інструкції та рекомендації.

 

  1.      ОСТАННЄ ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ УЧНІВ.

 

  1.        Прощання

1

 

docx
Додано
20 лютого 2019
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку