Розробка уроку на тему: "Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова"

Про матеріал
Конспект уроку у 2 класі на тему: "Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова". В конспекті висвітлений теоретичний матеріал по всім етапам уроку.
Перегляд файлу

Урок__. Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова

Очікувані результати:

  • Учні розрізняють види інформації за способом подання;
  • Наводять приклади різних видів інформації;
  • Вміють вільно застосувати набуті знання на практиці.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: GCompris.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

Створення атмосфери психологічного комфорту.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Людина отримує зорову інформацію, коли:
  • П’є чай;
  • Розглядає малюнок;
  • Пригадує вірш;
  • Слухає радіо;
  • Думає над задачею.
  1. Що може бути джерелом інформації про погоду?
  • Радіо;
  • Термометр;
  • Книжка;
  • Людина.
  1. Обери текстові джерела інформації
  • Лист;
  • Телеграма;
  • Мамина колискова;
  • Бабусина казка;
  • Пісня;
  • Книжка.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Здавна люди намагалися зафіксувати події свого життя, здобуті знання, свій досвід. До нас ця інформація дійшла завдяки: наскельним малюнкам, папірусам, книгам, витворам мистецтва й побуту.

Люди навчилися подавати інформацію різними способами. Розглянемо їх.

Інформацію можна подавати за допомогою: малюнків, картин, фотографій. Такий спосіб подання називають графічним.

Інформацію, яку ми сприймаємо на слух, називають звуковою. Ця інформація передається: усною мовою, звуками, музикою.

Із виникненням писемності інформацію почали подавати у вигляді тексту за допомогою алфавіту. Такий спосіб подання називають текстовим. Текстову інформацію записують за допомогою: літер, цифр, позначок.

У мультфільмах, наприклад, інформацію подають одразу кількома способами: відео, звуком, текстом, малюнком тощо. Це комбінований вид подання.

Комбінований спосіб. Електронні книжки містять: текст, малюнки, звук, відео, 3-D моделі тощо.

Отже повідомлення подають по-різному. При цьому отримують різні види інформації.

Одну й ту саму інформацію можна подати за допомогою різних повідомлень або різними способами.

Усі знають, що переходити вулицю можна тільки у дозволених місцях. Про це нам повідомляє: Напис «Перехід» на спеціальному щиті, Білі смуги на дорозі, Спеціальний дорожній знак.

У наш час інформація в текстовому та графічному вигляді найчастіше подається на папері. На папері друкуються: книжки й журнали, підручники й зошити, альбоми й листівки. Папір є універсальним матеріалом. Його використовують для: письма, друку, пакування, у побуті тощо. Спеціальний грошовий папір застосовують для виробництва банкнот.

Розглянь, які існують види паперу. Які з  них тобі    знайомі? Який папір є  в тебе зараз?


Цікавинка.

А як виробляють папір? Здебільшого його виготовляли з  деревини. Сьогодні, щоб зберегти ліси, сучасні паперові фабрики використовують солому, стебла кукурудзи, ганчір’я, макулатуру. Однією з перших паперових фабрик в Україні вважають папірню в  Радомишлі.  Її  було засновано на  початку 17  століття.

ІV. Засвоєння нових знань

V. Фізкультхвилинка

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів —

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки стати.

VІ. Формування вмінь та навичок

Повторення правил роботи за комп’ютером

1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером.

2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?

Робота за комп’ютером

Скористайтеся клавішами зі стрілками на клавіатурі щоб вибратися з цього лабіринту

Релаксація

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

  1. Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці?
  2. Якого виду інформацію ти сприймав на уроці?
  3. Що вам сподобалось на цьому уроці?
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Губар Алла Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
4143
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку