Розробка уроку на тему"Вживання прикметника у мовленні"

Про матеріал
Для вчителів початкових класів Тема: Вживання прикметника у мовленні. Мета: Створити умови для систематизації і закріплення знань учнів про прикметник ;вчити влучно вживати прикметники в мовленні; розвивати інтерес до усної народної творчості; збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати любов до рідного слова. Обладнання: картки для парної роботи, групової та індивідуальної роботи, презентація, розмальовки ялинки, конверти з завданням
Перегляд файлу

 Тема: Вживання прикметника у  мовленні.

Мета: Створити умови для систематизації і закріплення знань учнів про прикметник ;вчити влучно вживати прикметники в мовленні; розвивати інтерес  до усної народної творчості; збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати любов до рідного слова.

Обладнання: картки для парної роботи, групової та індивідуальної роботи, презентація, розмальовки ялинки, конверти з завданням

Хід уроку

1 Організацій момент

- Хто гарно відпочив на перерві? ( підстрибніть)

- Хто бігав? ( плесніть у долоні)

- Хто зустрів на перерві друга? ( посміхніться)

- Хто хоче дізнатися більше нового на уроці? ( сідайте за парти)

2  Активізація опорних знань.

  • Сьогодні діти, диво дивне сталося. Тільки – но з ранку я зайшла до класу . Мене там чекала гостя.

Гостя до нас завітала .

Холод, сніг  на нас  наслала.

  • Хто  ж ця гостя ?
  • Так це Зима.( На дошці малюнки  зимових пейзажів. Звучить зимова мелодія ).
  • Яка вона? З чим у вас асоціюється Зима?(Діти називають  слова, які пов’язані з зимою)

Вправа « Мікрофон»

  • Що таке прикметник?
  • На які  питання відповідає?
  • Наведіть приклади прикметників?

Каліграфічна хвилинка

Зи   ін   зима іній

Індивідуальна робота

Кожному учню дається слово, яке  пов’язане з зимою.

  • Складіть речення про зиму.

3 Повідомлення теми і мети. Створення проблемної ситуації

  • Послухайте загадку.

Відгадайте дітвора,

Що ще за красуня.

  • Чи можно  здогадатися про яке дерево йшла мова?
  • Чого не вистачає?
  • А тепер послухайте  загадку з прикметниками.

І маленькі, і  старенькі,

Влітку, взимку ,  навесні.

Всюди вдягнені гарненько.

У зелені сукні всі.(ялинка)

 

  • То яке це дерево?
  • Яке значення мають прикметники?
  • Розфарбуйте ялинку разом зі свої м сусідом.

4 Вивчення нового матеріалу.

4.1 Робота за підручником

  • Відкрийте підручник  на сторінці 76 вправа 13.
  • Прочитайте завдання.
  • Що потрібно зробити? 

Виконання завдання на дошці та в зошиті

Фізкультхилинка

4.2 Робота  в групах

Учні об’єднуються в групи.

  • Перед   вами  конверти, а в них слова-прикметники  і картинки. Вам треба дібрати   прикметники до картинки.

Сніг – білий, м’який, срібний.

Зима -  холодна, весела, казкова.

Ялинка – зелена, красива, висока.

4.3 Відгадування загадок та їх доповнення .

Робота в групі.

  • Зима , прийшла не сама, а зі своїми помічниками. Та не можна відгадати, бо відсутні прикметники.
  • Ваше завдання відтворити загадку .
  • В конверті є загадки вам треба вставити пропущені прикметники та прочитати загадку.

1 …. сніг  усе вкриває                                               2 ….. він в календарі

  зірки в небі сяє.                                                    Холодно у цій порі.

Повсюди радість, щастя, сміх.                                 Снігопади,   завірюха.

Цей місяць … із усіх.                                              Всі  ховають в шапки вуха.

(Січень. Пухнастий,  різдв’яний, перший. )          (Лютий, другий.)

3. Розсипає  з неба  сніг

……килимом до ніг.

Миколайчики приносить .

……. Рік  у гості просить.

( Грудень,  білий, Новий)

5 Підсумок уроку. (Прийом « Крісло  вчителя»)

  • Що найбільше сподобалося?
  • Чого навчилися?

6 . Домашнє завдання

  • Самостійно складіть загадку про зиму.
docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 лютого 2020
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку