Розробка уроку на тему "Як поводитися в транспорті? Правила поведінки у транспорті".

Про матеріал
Вивчити основні види громадського транспорту та дорожні знаки, якими позначають зупинки громадського транспорту, розглянути особливості заходів безпеки при користуванні громадським транспортом, вивчити правила поведінки пасажирів громадського транспорту на зупинці, під час посадки в транспорт, під час руху та висадки, розглянути засоби безпеки та можливі небезпеки в салоні громадського транспорту, розвивати навички безпечної поведінки в громадському транспорті та на зупинках, виховувати культуру пасажира, етичне ставлення до всіх учасників дорожнього руху.
Перегляд файлу

      Тема: Як поводитися в транспорті. Правила поведінки у транспорті.   Транспорт     нашого міста.

Мета:

  • Навчити учнів правилам поведінки у громадському транспорті.
  • Ознайомити з різними видами транспорту.
  • Сформувати у дітей навички безпечної поведінки в транспорті.

Обладнання:

  • Ілюстрації або фотографії різних видів транспорту.
  • Плакати з правилами поведінки у транспорті.
  • Маркери, папір, наклейки.

Хід уроку:

  1. Привітання та організаційний момент (5 хвилин):
    • Привітання учнів.
    • Перевірка готовності до уроку.

 

  1. Вступна частина (10 хвилин):
    • Бесіда на тему "Що таке транспорт?". Учитель показує ілюстрації різних видів транспорту (автобус, трамвай, метро, таксі тощо).
    • Питання до учнів: "Яким транспортом ви користуєтесь найбільше?".
  2. Основна частина (20 хвилин):
    • Правила поведінки в транспорті:
      • Обговорення правил входу та виходу з транспорту (чекати, поки всі вийдуть, триматися за поручні тощо).
      • Пояснення, як поводитися у транспорті (не кричати, не гратися мобільними телефонами під час руху, поступатися місцем старшим тощо).
      • Розбір ситуацій з допомогою ілюстрацій: "Як правильно діяти?".
    • Види транспорту нашого міста:
      • Огляд різних видів транспорту, які є в місті.
      • Розповідь про особливості кожного виду транспорту.
      • Гра "Вгадай транспорт" за допомогою ілюстрацій.
  3. Практична частина (15 хвилин):
    • Учні малюють або вирізають із журналів ілюстрації транспорту, який вони найчастіше використовують.
    • Обговорення малюнків, пояснення, чому вони обрали саме цей транспорт.

 

  1. Заключна частина (5 хвилин):
    • Підбиття підсумків уроку.
    • Питання до учнів: "Чого ви сьогодні навчилися?".
    • Роздача наклейок або інших невеликих нагород за активну участь.
  2. Домашнє завдання:
    • Намалювати малюнок на тему "Мій улюблений вид транспорту" та написати коротку розповідь про те, як правильно ним користуватися.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 листопада
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку