Орієнтовне календарно-тематичне планування
інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» ІІ семестр
(за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук)
1 клас (Частина 2)
3 год/тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Прим. Стор.підр. |
|
50. |
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини?
|
с. 4-5 |
|
51. |
Сторінка дослідника. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Що таке лід? Досліди з льодом.
|
с. 6-7 |
|
52. |
Праця людей узимку. Чим займаються люди узимку в місті та в селі? Чим відрізняється життя свійських та диких тварин?
|
с. 8-9 |
|
53. |
Людина - от що найцікавіше у світі. Що спільного та відмінного між людиною та твариною? Суспільство.
|
с. 10-11 |
|
54. |
Я та інші. Твоя родина. Родовідне дерево.
|
с. 12-13 |
|
55.
|
Родовідне дерево. Створити своє родовідне дерево.
|
|
|
56. |
Почуття людини. Емоції. Пам'ятка "Як навчитися стримувати емоції"
|
с. 14-15 |
|
57. |
Який буває в мене день? Що впливає на зміни у настрої?
|
с. 16-17 |
|
58. |
Моє улюблене заняття. Складання колажу "Світ наших захоплень"
|
с. 18-19 |
|
59. |
Винаходи, які придумали люди. Гра "Ми - винахідники"
|
с. 20-21 |
|
60. |
Я тут живу. Екскурсія на тему: "Підготовка фотоколажу "Околиці рідного села»
|
с.22-23 |
|
61. |
Я тут живу. Створення фотоколажу "Околиці рідного села".
|
с. 18-19 |
|
62. |
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях.
|
|
|
63. |
Я живу в селі. Розповідь про рідне село.
|
с. 26-27 |
|
64. |
У музеї. Правила поведінки у музеї.
|
с. 28-29 |
|
65. |
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. Інсценування.
|
с. 30-31 |
|
66. |
У супермаркеті. Правила поведінки в супермаркеті.
|
с. 32-33 |
|
67. |
Дбаю про свою безпеку. Виховна мета казок. Ляльковий театр (розігрування запропонованої ситуації).
|
с. 34-35 |
|
68. |
Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими.
|
с. 36 |
|
69. |
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації.
|
с. 37 |
|
70. |
Коли гаджет заважає. Моделювання ситуації за сюжетними малюнками. Основне призначення телефона.
|
с. 38-39 |
|
71. |
Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки.
|
с. 40-41 |
|
72. |
Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна.
|
с. 42-43 |
|
73. |
Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни.
|
с. 44-45 |
|
74. |
Лепбук "Весна"
|
с. 35 |
|
75. |
Сторінка дослідника. Бруньки на гілочці. Твій город на підвіконні.
|
с. 46-47 |
|
76. |
Турботи тварин навесні.
|
с. 48-49 |
|
77. |
Свійські тварини навесні. Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні?
|
с. 50-51 |
|
78. |
Весняні роботи в місті та в селі.
|
с. 52-53 |
|
79. |
Святковий календар весни. Писанка - символ Великодня.
|
с. 54 |
|
80. |
Святковий календар весни. Мамине свято.
|
с. 55 |
|
81. |
Як ставитися до інших.
|
с. 56 |
|
82. |
Не будь жадібним.
|
с. 57 |
|
83. |
Умій дружити. Куточок друзів. Коло вибору для друзів.
|
с. 58-59 |
|
84. |
Чемним треба бути скрізь. Слова ввічливості. Чарівні слова відкривають серця.
|
с. 60-61 |
|
85. |
Твоя країна - Україна.
|
с. 62-63 |
|
86. |
Символи держави - прапор, герб, гімн.
|
с.64-65 |
|
87. |
Я маю право на права.
|
с. 66 |
|
88. |
Про порушення прав дитини (на прикладі сюжетів казок)
|
с. 67 |
|
89. |
Про акуратність. Конкурс "Зошити всміхаються"
|
с. 68-69 |
|
90. |
Зустрічаємо літо. Ознаки літа.
|
с. 70-71 |
|
91. |
Створюємо книжку літа. Практична робота: виготовлення лепбука "Літо"
|
|
|
92. |
Практична робота: виготовлення лепбука "Літо" (продовження)
|
|
|
93. |
Сторінка дослідника. Веселка.
|
с. 74-75 |
|
94. |
Тварини влітку.
|
с. 58 |
|
95. |
Праця людей влітку.
|
с. 59 |
|
96. |
Ми всі різні, а світ у нас - один на всіх.
|
с.78-79 |
|
97. |
Пори року. Дні тижня. Доба.
|
- |
|
98. |
Урок-вистава "Чемність завжди у пошані".
|
- |
|
99. |
Режим дня школяра. Режим дня дитини влітку. Як провести безпечно та цікаво вільний час. Хобі.
|
- |
|
100. |
Відпочинок у лісі та біля водойми.
|
|
|
101. |
Як цікаво провести час улітку. Дитячі розваги. Гра "Це небезпечно, пам`ятай!". Створення малюнка "Кольорове літо".
|
|
|
102. |
Резервний урок. Екскурсія по шкільному саду.
|
|
|
103. |
Резервний урок. Екскурсія до бібліотеки.
|
|
|
104. |
Резервний урок. Як правильно переходити дорогу (практично). Правила для пішоходів.
|
|
|
105. |
Підсумковий урок за семестр.
|
|
|