Тема: Повторення. Контрольна робота.
Мета: Повторити Л0 теми; повторити граматичний матеріал: теперішні та минулі часи дієслів. Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції за темою.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів. Test7.
ХІД УРОКУ
І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯПЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.Привітання.
Т: How do you do!
Ps: We are fine, thank you!
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т; Today we'll check on your homework, do the warming up and revision exercise. After that you'll write a test to check your knowledge on the topic «School Life».
3)Уведення в іншомовну атмосферу.
Вивчення вірша «AilInaDay». Впр. 5 (с. 150).
Учні хором повторюють слова вірша за вчителем, потім двоє-троє учнів, за бажанням, декламують його.
4)Перевірка домашнього завдання.
Учні читають твердження до тексту, погоджуються з правильними та виправляють неправильні.
Наприкінці уроку вчитель збирає зошити для перевірки домашнього завдання.
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Учні письмово ставлять подані речення у заперечну та питальну форму. Потім по черзі читають записані питальні та заперечні висловлювання.
Учні ставлять дієслова у дужках у відповідну часову форму. Потім ланцюжком читають речення.
Т: The test is made up of three tasks. If you do all the tasks correctly, your mark will be twelve. If you have any mistakes, you'll have less points and your mark will be lower.
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Домашнє завдання.
1)РЗ, впр. 1 (с. 84), письмово.
2)РЗ, впр. 2 (с. 84), письмово.
2.Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями.
Т: Have you got any questions on the tasks of your test?
Do you think you did the test successfully?
What task was the most difficult?
Whiсh one was the most interesting?
Учні ланцюжком дають відповіді на запитання.