Свята у США. Контрольна робота з читання.

Про матеріал
Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми. Навчати ставити спеціальні запитання за темою. Продовжувати формувати навички усного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Розвивати ерудицію учнів. Виховувати інтерес до культури та історії американського народу.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з англійської мови

для 6 класу

Урок № 

Тема: Свята у США. Контрольна робота з читання.

 

        Мета: Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми. Навчати ставити спеціальні запитання за темою. Продовжувати формувати навички усного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Розвивати ерудицію учнів. Виховувати інтерес до культури та історії американського народу.

 

Обладнання: Підручник, робочий зошит.

 

ХІД УРОКУ

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання.

Т: How are you today?

Ps: We are fine, thank you.

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Т:Today we'll speak about holidays in the USA and symbols of American nation. But first let's check on your homework.

3.Перевірка домашнього завдання.

4.Уведення в іншомовну атмосферу.

Т:On the blackboard you can see the names of the holidays.

 Which of them are cele­brated In Ukraine?

Which ones are celebrated in the English-speaking countries?

 Which ones are celebrated both in Ukraine and in the English-speaking countries?

Учитель пише на дошці назви свят:Christmas, Halloween,International Women's Day (the 8th of March), Thanksgiving Day, President's Day,Easter, the Day of Know­ledge, St Patrick's Day, the 1st of May, Father's Day.

Учні повинні визначити, які з них святкують в Україні, а які — в англомовних країнах.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Reading1. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 174).

1)Етап підготовки до читання.

 

а) Впр. 1 (с. 174).

Учні в парах складають списки свят, які українці відзначають протягом року. Потім думають, що б ще їм хотілося дізнатися про свята, і письмово в зошитах складають спеціальні запитання за цією темою.

 

б) Презентація нової лексики тексту.

Т: Use the vocabulary on pages 192—200 of your textbook to translate the new words. Write down these words and their translation into your vocabularies. Учні записують нові слова з перeкладом у словнички.

 

2)Етап читання.

Т: Let's read the text now.

Учні ланцюжком читають текст.

 

3)Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 2Ь (с. 174).

Учні розподіляються на дві групи, ще раз (вже самостійно) читають текст і роблять нотатки за його змістом. Потім учні однієї групи ставлять спеціальні запитання учням другої групи, а ті, використовуючи нотатки, які вони зробили, відповідають.

 Потім групи міняються ролями.

 

б) Впр. З (с. 174).

Учні читають твердження, погоджуються а правильними та виправляють не­правильні.

2.Активізація мовленнєвих зразків.

1)Впр. 4 (с. 175).

Учні самостійно роздивляються малюнки й усно описують їх.

 

2)Впр. 5 (с. 175).

Учні самостійно читають описи американських національних символів і співвідносять ці описи з малюнками вправи.

3.Розвиток умінь письма. Впр. 6 (с. 175).

Учні самостійно, в зошитах, складають текст листа за планом, поданим у вправі. Наприкінці уроку вчитель збирав зошити і перевіряє правильність виконання завдання.

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

Прочитати текст впр. 1 (с. 176).

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

1)Бесіда в режимі Т-Р-Р-Р-Р.

Т: What did we do at the lеssоn today?

 What did you loam about?

Учні відповідають на запитання.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Лисенко Андрій
Додано
8 травня 2020
Переглядів
2018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку