План-конспект уроку
з англійської мови
для 6 класу
Урок №
Тема: Свята у США. Контрольна робота з читання.
Мета: Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми. Навчати ставити спеціальні запитання за темою. Продовжувати формувати навички усного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Розвивати ерудицію учнів. Виховувати інтерес до культури та історії американського народу.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.Привітання.
Т: How are you today?
Ps: We are fine, thank you.
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т:Today we'll speak about holidays in the USA and symbols of American nation. But first let's check on your homework.
3.Перевірка домашнього завдання.
4.Уведення в іншомовну атмосферу.
Т:On the blackboard you can see the names of the holidays.
Which of them are celebrated In Ukraine?
Which ones are celebrated in the English-speaking countries?
Which ones are celebrated both in Ukraine and in the English-speaking countries?
Учитель пише на дошці назви свят:Christmas, Halloween,International Women's Day (the 8th of March), Thanksgiving Day, President's Day,Easter, the Day of Knowledge, St Patrick's Day, the 1st of May, Father's Day.
Учні повинні визначити, які з них святкують в Україні, а які — в англомовних країнах.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Reading1. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 174).
1)Етап підготовки до читання.
а) Впр. 1 (с. 174).
Учні в парах складають списки свят, які українці відзначають протягом року. Потім думають, що б ще їм хотілося дізнатися про свята, і письмово в зошитах складають спеціальні запитання за цією темою.
б) Презентація нової лексики тексту.
Т: Use the vocabulary on pages 192—200 of your textbook to translate the new words. Write down these words and their translation into your vocabularies. Учні записують нові слова з перeкладом у словнички.
2)Етап читання.
Т: Let's read the text now.
Учні ланцюжком читають текст.
3)Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Впр. 2Ь (с. 174).
Учні розподіляються на дві групи, ще раз (вже самостійно) читають текст і роблять нотатки за його змістом. Потім учні однієї групи ставлять спеціальні запитання учням другої групи, а ті, використовуючи нотатки, які вони зробили, відповідають.
Потім групи міняються ролями.
б) Впр. З (с. 174).
Учні читають твердження, погоджуються а правильними та виправляють неправильні.
2.Активізація мовленнєвих зразків.
1)Впр. 4 (с. 175).
Учні самостійно роздивляються малюнки й усно описують їх.
2)Впр. 5 (с. 175).
Учні самостійно читають описи американських національних символів і співвідносять ці описи з малюнками вправи.
3.Розвиток умінь письма. Впр. 6 (с. 175).
Учні самостійно, в зошитах, складають текст листа за планом, поданим у вправі. Наприкінці уроку вчитель збирав зошити і перевіряє правильність виконання завдання.
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework1. Домашнє завдання.
Прочитати текст впр. 1 (с. 176).
Summarizing2. Підведення підсумків уроку.
1)Бесіда в режимі Т-Р-Р-Р-Р.
Т: What did we do at the lеssоn today?
What did you loam about?
Учні відповідають на запитання.