19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Розробка уроку основ здоров'я 4 клас " Рух пішоходів. Перехрестя"

Про матеріал

розробка уроку з використанням конструктору LEGO. Мета: вчити учнів розпізнавати види перехресть, виконувати правила переходу перехресть, майданів з урахуванням місцевих умов; розвивати спостережливість, уміння орієнтуватися на вулицях міста; виховувати уважність

Перегляд файлу

Тема: РУХ НА ПЕРЕХРЕСТІ, МАЙДАНІ

Мета: вчити учнів розпізнавати види перехресть, виконувати правила переходу перехресть, майданів з урахуванням місцевих умов; розвивати спостережливість, уміння орієнтуватися на вулицях міста; виховувати уважність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про види перехресть і рух майданами.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення вчителя

2. Робота за підручником

— Де утворюються перехрестя?

— Розкажіть за мал., якої конфігурації (форми) бувають перехрестя.

Учні називають, де у даному мікрорайоні (селі, селищі) є перехрестя, якої вони конфігурації.

— Що таке регульовані, нерегульовані та складні перехрестя?

3. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота в групах:

Скласти з конструктору LEGO макет майдану:

Складіть з системів: 1-ша група: палац культури та автомобіль; 2-га група: житлові   будинки; 3-тя група: дерева, кущі, дорожню розмітку.

Який колір будемо використовувати для дорожньої розмітки?

Розмістить проїзджу частину по колу.

Який колір для неї доберемо?

Кожна група складає частину майдану з урахуванням дорожньої розмітки:

Учні розповідають правила руху по майдану, відтворюючі рух на макетах з конструктору.

2. Робота в групах

Учитель роздає учням на вибір малюнки із зображенням різних видів перехресть. Учні мають розповісти про правила безпечного переходу цих перехресть.

3. Робота в парах:

— Позначте правильні відповіді на відтвореному майдані з конструктору:

Як рухатися по майдану?

а) Під прямим кутом;

б) по діагоналі;

в) спочатку пройти одну проїжджу частину, потім — іншу;

г) тільки по пішохідних переходах.

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чи є біля нашої школи складне перехрестя? (Учитель під час екскурсії може повправлятися разом з учнями його переходити.)

— Чи є біля вашого будинку складне перехрестя?

— Повправляйтеся його переходити разом з батьками або старшими членами родини.

— Чому майдан потрібно переходити не навпростець, а пішохідними переходами?

— Повправляйтеся переходити майдан разом із дорослими.

doc
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
1464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку