Розробка уроку по модулю: "Хортинг".

Про матеріал
Розробка уроку по модулю :"Хортинг". Виховувати в учнів прагнення до систематичних занять фізичною культурою і спортом та розвивати морально вольові якості базовими елементами хортингу.
Перегляд файлу

                                         План-конспект уроку в 9 класі

 

Модуль: Хортинг

Мета уроку: Виховувати в учнів прагнення до систематичних занять фізичною культурою і спортом та розвивати морально вольові якості базовими елементами хортингу.

Завдання уроку:

1. Повторити техніку виконання прийомів захисту на всі рівні.

    Закріпити техніку виконання прямих ударів рук, ударів рук знизу та ударів ногами.

2. Розвивати морально-психологічні якості потрібних майбутнім захисникам Вітчизни.

3. Сприяти розвитку спеціальних фізичних якостей.

Обладнання та інвентар: секундомір,скакалки,гімнастична стінка.

 Тип уроку : комбінований.

Місце проведення: спортивний зал.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 15хв.

1. Шикування, привітання, повідомлення теми та завдань уроку.

2.Повторення інструктажу БЖД.

3. Опитування учнів про самопочуття.

4. Вимірювання ЧСС.

 

 

Фронтальний метод. Шикування в одну шеренгу.  Учні, звільнені від занять через хворобу, залучаються до співпраці з учителем, як помічники.

Фронтальний метод. Особливу  увагу звернути на дотримання правил техніки безпеки та поведінки.

5. Біг та його різновиди.

 

  1. Звичайний біг.
  2. Приставним кроком.

      лівим боком, правим боком.

  1. Біг з високим піднімання стегна,
  2. Біг закиданням гомілок.
  3. Біг схресний.
  4. Вистрибування.

 

 

6.Ходьба.

 

7.Вправи на відновлення дихання.

 

1 – руки вгору через сторони;

2- руки вниз через сторони.

 

8.Вимирювання ЧСС.

 

9.Перешикування з шеренги  по одному  в шеренгу по двоє для загально розвивальних вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6р.

У повільному темпі, дистанція 1,5м.

Звернути увагу дітей на методику дихання. Дихати лише носом. Це сприяє дотриманню індивідуального обсягу навантаження.

 

Дотримуватися дистанції та слідкувати за рухом .

 

Дотримуватися дистанції.

Слідкувати за чітким виконанням..

 

 

Дотримування дистанції

 

 

Звернути увагу на правильне виконання

дихальних вправ.

 

 

 

 

Фронтальний метод.

 

 

 

 

10. Комплекс загальнорозвиваючих  вправ.

 

1. В.п.- руки на поясі ,ноги на ширині плеч. Нахили голови право вліво ,перед назад.

2. В. п.-  те ж:

Кругові оберти кистей рук.

3.В.п.-те ж:

Кругові оберти в ліктьових суглобах.

4.В.п.-те ж :

Кругові оберти в плечових суглобах.

5.В.п.-те ж: повороти тулуба в ліво та в право.

6.В.п.- те ж: нахили тулуба вліво та вправо, вперед та назад.

7.В.п.-те ж:- кругові оберти верхньою частиною  тулуба.

8. В.п.-те ж:- кругові оберти середньою частиною тулуба.

9.В.п.- те ж: кругові оберти ногами.

10. В.п. т- те ж: кругові оберти в колінних суглобах.

11. Вправи на гнучкість та на розтягування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод.

 

 

 

 

Кожен рух руками виконувати  більш швидкому темпі .

 

 

Дихання рівномірне.

 

 

 

Фронтальний метод

12. Вимірювання ЧСС.

 

Звернути увагу на учнів,  пульс яких перевищує норму .

 

Основна частина 25 хв.

1.Повторення техніки виконання прийомів захисту:

  • верхній рівень;
  • середній рівень;
  • нижній рівень.

2.Закріпити техніку виконання ударів :

  • прямих рук ;
  • рук знизу;
  • прямих ударів ніг;
  • ударів ніг збоку.

 

3.Демонстрація форми хортингу : «Перша захисна», «Перша атакувальна».

 

4.Розучування та демонстрація форми хортингу : «Друга захисна».

 

5.Сприяти розвитку спеціальних фізичних якостей :

  • Робота в парах;
  • Робота в групах.

 

6.Спортина гра «Бій півнів».

      

 

 

      8р.

      8р.

      8р.

 

      8р.

      8р.

      8р.

      8р.

 

 

      8р.

      8р.

 

      16р.

 

 

 

      

 

     

 

Фронтальний метод.

Особливу увагу звернути на правильне виконання прийомів захисту.

 

 

Фронтальний метод.

Особливу увагу звернути на положення тіла,  роботу рук та ніг.

 

 

 

 

 

Фронтальний метод.

 Від учнів слід домагатися правильного виконання вивченої форми хортингу.

Взаємодія першої та другої лінії які вишикувані для групового виконання.

 

 

 

 

Провести гру для розвитку фізичних якостей хортингіста.||наслідком|

 

Заключна частина 5хв.

1. Шикування в шеренгу.

 

 

2. Вимірювання ЧСС.

 

3. Підбиття підсумків уроку.

 

 4.Оцінювання

           

Фронтальний метод.

 

Звернути увагу на учнів, пульс яких перевищує норму.

 

 

 

 

 

 

Вчитель фізичної культури                                                        І.М.Сітало

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
18 жовтня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку