ПЛАН-КОНСПЕКТ
уроку з фізичної культури для учнів 5 класу
вчитель Нікіфорова О.В.
Модуль: Футбол.
Мета уроку: виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і свідоме ставлення до власного здоров’я; сприяти гармонійному фізичному розвитку, оволодінню життєво необхідними руховими діями і навичками; розвивати необхідні морально – вольові якості.
Завдання уроку:
1.Закріпити різновиди ведення м’яча.
2. Повторити передачу м’яча внутрішньою стороною ступні.
3.Повторити зупинку м’яча підошвою.
4.Сприяти розвитку швидкості та витривалості під час виконання фізичних
вправ.
Інвентар: свисток, футбольні м’ячі, кубики.
Місце проведення: спортзал.
Дата проведення: 18.03.2015 р.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
І. Підготовча частина |
11-13 хв. |
|
1. |
Шикування. |
|
В одну шеренгу. |
2. |
Привітання. |
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд. |
3. |
Повідомлення завдання уроку. |
|
|
4. |
Правила безпеки під час уроку. |
|
|
5. |
Організуючі вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом тощо
|
|
Звернути увагу на чітке й одночасне виконання організуючих вправ. |
6. |
Ходьба та її різновиди: - звичайна; - на носках; - на п'ятках; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні; - випадами; - в присіді; |
10 м 10 м 10 м 10 м 10 м 10 м 10 м
|
Темп середній.
Руки на поясі. Руки за голову. Руки в сторони..
Спину тримати рівно. |
7. |
Біг та його різновиди: - звичайний; - приставним кроком правим боком; - приставним кроком лівим боком; - з обертом на 360 ; - спиною вперед; - «змійкою»; |
2-3 хв. |
Темп виконання середній.
Руки на поясі.
Дивиться через праве плече. |
8. |
Ходьба: -звичайна;
|
|
Вдих – виконувати через ніс, видих – через рот. |
9. 10.
11. |
Перешикування з колони по 1 в колону по 3: Загально-розвивальні вправи на місті: 1) в.п. - руки на плечах,ноги на ширині плечей; 1-4 - колові оберти руками вперед; 5-8 - колові оберти руками назад; 2) в.п. права рука вгорі,ліва внизу,ноги на ширині плечей; 1-2- ривки руками назад; 3-4-те саме змінити положення рук; 3) Вправа «замочок». 4) в.п. - руки на поясі,ноги на ширині плечей; 1-3 – нахили тулуба вправо,руку в гору; 4- в.п. 5-7 – нахили тулуба вліво,руку в гору; 8- в.п. 5)в.п. – ноги на ширині плечей, пальці в замок; 1-3 – нахили тулуба вперед (пружинка); 4- в.п. 6) в.п.- ноги на ширині плечей,руки в перед-в сторони; 1- мах правою ногою до лівої руки; 2- в.п. 3- мах лівою ногою до правої руки; 4- в.п. 7) в.п.- ноги разом, руки на поясі; 1-випад правою ногою в правий бік,руки вперед; 2-в.п. 3-випад лівою ногою в лівий бік,руки вперед; 4-в.п. 8)в.п.- ноги разом,руки на коліна; 1-4- колові оберти в колінному суглобі вправо; 5-8-колові оберти в колінному суглобі вліво; 9)в.п.- руки на поясі,ноги разом; 1-3-колові відведення стегна в праву сторону; 4- в.п. 5-6- колові відведення стегна в ліву сторону; 8- в.п. 10)в.п.- руки на поясі,нога на носок; 1-4- колові оберти ступною в зовнішню сторону; 5-8- колові оберти ступною в внутрішню сторону; 11) в.п.-ноги разом,руки на поясі; 1-стрибок вперед; 2-стрибок назад; 3- вправу сторону; 4- в ліву сторону;
Перешикування з колони по 3 в колону по 1:
ІІ. Основна частина.
-ведення м’яча внутрішньою частиною підйому; -ведення м’яча між перешкодами;
-передача м’яча внутрішньою частиною підйому партнеру; -передача м’яча в стінку;
-зупинка м’яча підошвою;
2.Навчальна гра в футбол.
ІІІ. Заключна частина. 1.Шикування.
2.Впарви на відновлення.
3.Підведення підсумку уроку. 4.Домашнє завдання. 5.Організований вихід із залу.
|
6-8 разів.
23-25 хв.
4-5 хв.
|
Амплітуда максимальна.
Руки в ліктях не згинати.
Ноги в колінному суглобі не згинати.
Ноги в колінному суглобі не згинати.
Спину тримати рівно.
Амплітуда максимальна.
Амплітуда максимальна.
Готовність класу до основної частини уроку.
Слідкувати за правильним виконанням.
В одну шеренгу.
Вдих через ніс-видих через рот. |
|
|
|
|
|
|
|
|