Розробка уроку по темі : "ВИБІР ПРОФЕСІЇ"

Про матеріал
Розробка уроку по темі : "ВИБІР ПРОФЕСІЇ" МЕТА: Активізувати у мові учнів ЛО теми “Вибір професії”. Підготуватидо самостійного висловлювання про вибір професії та можливість отримання подальшої освіти після закінчення 9 класу.
Перегляд файлу

Підтема:  Вибір професії.

 

Мета:  Активізувати у мові учнів ЛО теми “Вибір професії”.  Підготуватидо самостійного  висловлювання про вибір професії та можливість отримання подальшої освіти після закінчення 9 класу.

 

Методико – дидактичне

забезпечення уроку:    підручник, текст “Who did the picture belong to?” (НО1), “Match each sentence”(НО2) , “How to express encouragement” (НО3).

 

ХІД УРОКУ:

 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 Aim  

1. Повідомлення теми та мети уроку.

T: We are going to talk about choosing a profession and ways of getting further education for the ninth – form pupils. By the end of the lesson you should be able:

  • to recognize, understand and operate the words and word  combinations for the topic “Choosing a profession” when training and speaking out;
  • to participate in common conversational exchange of our today’s lesson.

Warmup 

 2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Puzzle. “Who did the picture belong to?”

(HO1):

 

Who will be the first answer?

Учням пропонується прочитати міні – текст і дати відповіді на запитання.

Key: a filmstar.

 

ІІ. Основна частина уроку

 

Vocabulary   

1. Активізація ЛО теми “Вибір професії”, “Рід practice занять людей”

  1. Presentation. Повідомлення вителя “People who help us”

T: Every day many people work for us.

Let us call them our helpers.

How do they help us?

A farmer helps us to have good things to eat. He grows all kinds of grain and vegetables for us.

A baker makes dread for us.

A postman brings us letters, newspapers and magazines.

A barber cuts our hair, he shaves grown – up men.

A shoemaker mends shoes for us.

A dressmaker makes our clothes.

A driver drives car, buses and trolley – busses.

An engine driver drives a train for us.

A miner digs coal for us.

A fitter fits up new machines.

A turner turns new metal parts.

A joiner makes furniture.

A building builds houses for us.

A fireman comes when somebody’s house is on fire and puts out the fire. He carries grown – ups and children out of houses and save their lives.

A doctor cures us. He comes when we are ill and gives us medicine.

A teacher teaches us many interesting things.

An artist draws pictures for us.

A writer writes books for us.

A researcher makes experiments.

 

  1. Matching. Перевірка знань лексики.

T: Match each sentence in the left – hand column with best meaning in the right – hand column. Place the letter in the space provided.

(HO6):

Key:  1e, 2a, 3j, 4b, 5c, 6h, 7f, 8i, 9d, 10g

 

  1. Listing and practicing vocabulary. Виконання тренувальної вправи. Прослухати і сказати.

T: Listen and say whose job does these things belong to.

Example: bucket, ladder, duster: (window - cleaner)

 Board, chalk, tape recorder: (English teacher)

 Scalpel, mask, white uniform: (surgeon)

 Make – up, script, stage: (actress)

 Tractor, plough, barn: (tractor driver)

 Sewing machine, scissors, needle: (dressmaker)

 

  1. Lexical game. Гра “Що це за професія?”

Мета:   Активізувати лексіку теми “Професія”, навчити будувати запитання про особливості різних професій, вживати мовні формули, що означають припущення (I think, to my mind).

Учитель роздає картки, на кожній з яких пише назву однієї професії (worker, miner, teacher, farmer, doctor, shopassistant, postman).

На початку гри вчитель кладе картки на стіл купкою написаним вниз. До столу підходить учень, бере верхню картку і уявляє собі, що це його професія. Завдання інших учасників відгадати, що це за професія, ставлячи запитання типу:

Do you work on the earth or under the earth?

Do you work with many people?

Do you often travel in you job?

Do people need higher education to have your job?   

Такі запитання як: Are you a worker? ставити не можна. Якщо після кількох запитань хтось з учнів готовий назвати цю професію, він говорить: I think your а …Хто відгадає професію, дістає очко і виходить до столу, щоб взяти наступну картку. Якщо після п‘яти запитань учні не відгадують професію, очко зараховується ведучому. Він оголошує, яка це професія, і бере наступну картку. Виграє учень, який набере найбільше очок.

Oral Practice:    

5. Підготовка учнів до самостійного висловлювання про вибір професії та можливість отримання подальшої освіти після закінчення 9 класу.

  1. Practicing vocabulary. Уведення тематичної лексики.

T: Read the words, words – combination and sentences with their Ukrainian equivalents.

  Виконати вправу 11а (стор. 81 - 82)

  1. Translating. Виконати вправу 11б (стор. 81 - 82)

T:  Cover the right side of the page and translate the words, word – combinations and sentences into Ukrainian.

  1. Pairwork. Практикування учнів у вживанні вивчених ЛО в спілкуванні. Виконати вправу 12 стор. 82

T: Read the question in English in pairs and answer them.

4) Conversation. Бесіда з учнями.  

 T: Where can you continue your education?

 Do you have a dilemma in choosing the ways to continue your education?

 What subjects do you need for your future profession or trade?

 What subjects do you need for your future profession or trade?

 Are you good at them?

 Are your abilities, your health, features of character important when    choosing a profession or not?

 Success comes to those who are prepared to achieve it by hard work.

 Do you agree or disagree with this statement?

 Учитель відкриває питання, які він записав заздалегідь на дошці.

 Учні записують ці питання в зошити – словнички та використовують їх для складання свого усного повідомлення про плани на майбутнє.

 5)Dialogue. Підготовка інтерв‘ю.

 T:  Interview your partner about his plans for the future using them questions on    the blackboard to help you.

            Express encouragement while listening to your partner’s answers.

  

(HO3)

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІI. заключна частина уроку

 

Homework    

1. Домашнє завдання

     Впр. 13 (стор. 83), повторити ЛО теми.

     Підготувати усне повідомлення про свої плани на майбутнє, використовуючи план – питання у зошиті – словничку та впр. 17 (стор. 83)

doc
Додано
20 серпня 2020
Переглядів
888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку