Розробка уроку "Шкільне приладдя"

Про матеріал

Розробка уроку з французької мови у 5-му класі (І рік навчання, друга мова) за підручником Н.Чумак, Т.Кривошеєва "Шкільне приладдя". Метою уроку є ознайомити учнів з НЛО теми та навчити застосовувати дану лексику в усному мовленні з використанням граматичних конструкцій C'est - Ce sont.

Перегляд файлу

1

 

Тема: “Шкільне приладдя”

Мета:

Освітня: ознайомити учнів з НЛО теми;

• активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал попередніх тем;

• розвивати вміння навичок читання;

• розвивати  навички  усного мовлення по темі;

систематизувати використання нових ЛО в раніше вивчених структурах;

• ввести нову граматичну конструкцію Ce sont des… ;

• формувати навички групової роботи.

Ровивальна: 

• удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків;

• розвивати мовні догадки з опорою на роздавальні картки.

Виховна: виховання бережливого ставлення до особистих речей.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: малюнки шкільного приладдя, роздавальні картки, мультимедійне обладнання, картинки-фішки для оцінювання.

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку

1) Привітання вчителя: Bonjour, les enfants!

  • Вітання учнів: пісня «Salut, mes amis?”  Vidéo 1
  • Вчитель: Comment ça va?

(Діти відповідають на запитання, використовуючи смайлики)

  • Quelle date sommes-nous aujourd’hui?
  • Aujourd’hui nous sommes le quatorze novembre.
  • Quel jour sommes-nous aujourd’hui? Vidéo 2 (Les jours de la semaine )
  • Aujourd’hui nous sommes  mercredi.
  • Bon, répétez les jours de la semaine.

2)  Фонетична мовна зарядка.

Et maitenant passons à la lecture. Rappelez-vous les règles de la lecture?

Презентація. Слайди

Вчитель пояснює правило читання, учні зачитують подані слова.

  • Наголос завжди на останній склад ; la lettre l: завжди м’яка:

Minute, festival, film, spectacle, surprise, structure, panorama, taxi, opera, vidéo;

  • e,s,t в кінці слів;

soldat, liste, table, amie, ils, salut, est, Paris, abricot, ananas;

  • é, è, ê: mère, père, élève, école, être, bébé;

période, problème, planète, résultat, régime;

  • c: [s] перед e,i,y  - cette, cinema, cycle,  [k]- у всіх решта випадках.

merci, ce, cette, Lucie, Colette, colle, scandale, cinéma, place, cravate, carte, Victor, Nicole;

ç: ça, façade;

  • подвоєні приголосні: elle, balle, dessine, tasse, pomme;

 presse, adresse, masse, classe,   omlette, commode, cassette;

  • Літера h завжди німа : hèrbe, hippopotamme,  home, hotel, haricot;
  • ch: vache, chat, Michel;

chef, charme, parachute, chocolat;

Вірш «Quatre petits chats» (діти декламують хором) 

Il y a quatre petits chats,  

Le premier s’appelle Pacha,

Le deuxième s’appelle Chat,

Le troisième s’appelle Sacha.

Le quatrième n’a pas de nom.

Il y a quatre petits chats.

 

  • ph: photo, géographie, atmosphere, téléphone;

Наступне нове правило: y читаєммо як і: gymnastique, stylo, voyage, crayon

  1. Перевірка домашнього завдання.

Votre devoir était apprendre les couleurs. Bien, répétons, s’il vous plait! Vidéo 3 (Les couleurs)

Вчитель показує малюнки шкільного приладдя і питає:

De quelle couleur est cette règle? ……

  1. Повідомлення теми та завдань уроку:

Alors, devinez-vous quel est notre nouveau sujet?

Dans un cartable d’écolier

Beaucoup de choses on peut trouver

Gomme, stylo, crayons, cahiers,

Règle livre et plumier.

 

Oui, le sujet de notre leçon d’aujourd’hui est “Les objets scolaires”

Сьогодні на уроці ми будемо говорити про шкільне приладдя. Для цього нам знадобиться лексика, раніше вивчена на попередніх уроках, а саме: кольори, для того, щоб охарактеризувати шкільні предмети; числа, для того, щоб пограти гру; ми повторимо граматичні конструкції Сest une (un) – Це є (для однини) і вивчимо нову грам.конструкцію Ce sont «Це є» для множини.

  1. Основна частина уроку
  1. Введення нових лексичних одиниць.

Regardons le vidéo  et répétons avec le dicteur. Vidéo 4 (до 00:53)

une trousse

une gomme

un cartable  un sac à dos

un livre

des ciseaux

un stylo

une colle

une règle

un cahier

un crayon

Вчитель показує малюнки шкільних предметів, називає їх французькою мовою, учні хором повторюють.

  1. Тренування читання нових лексичних одиниць, пояснення правил читання.
  2. Вч: Ouvrez vos livres à la page 48. Ici vous avez les images des objets scolaires. Lisez et expliquez les règles de lecture.

Учні читають по черзі і пояснюють правила читання слова.  За правильні відповіді отримують фішки-картинки для оцінювання. Учні записують слова в словник.

  1. Хвилина релаксації. Співаємо пісеньку «Alphabet français». Робимо зарядку. Vidéo 5
  2. В: Давайте пригадаємо з вами, як ми дамо відповідь на питання:
  • Qu’est-ce que c’est?
  • C’est un (une)…

Вчитель пояснює конструкцію Ce sont des … .

  1. Гра в групах: кожна група отримує картки з грам.конструкціями CestCe sont, назви шкільного приладдя та картинки до них. Завдання правильно використати картки, скласти речення та представити той чи інший предмет (усно).

Вч:Dites-moi s’il vous plait, combien des objets scolaires vous faut-il pour bien travailler pendant la leçon?

Учні рахують і називають:

Уч: un, deux, troix, quatre ……………. .

Вч: Bien? Alors répétons les nombres: 1,2,3,4,5……(Vidéo 6)

  1. Аудіювання.

Vidéo 7  Qu’est-ce que c’est? (03:18)

  1. Письмо (презентація)

Вч: Qu’est-ce que c’est? C’est une …. C’est un …..

Est-ce …. ? Non, ce n’est pas un (une)….

Qu’est-ce que c’est? Ce sont des …..

Ce ne sont pas  des ….

Пояснення граматичної конструкції Ce sont des …..

Учні записують у зошит речення.

 

  1. Гра.

Вч: Je vous propose à jouer.

10 учнів виходять з картинками шкільного приладдя до дошки.

Вч: Numéro 1 est le livre

 Numéro 2 est le cahier

Numéro 3 est le stylo

Numéro 4 est le trousse

Numéro 5 est la colle

Numéro 6 est la règle

Numéro 7 est le cartable

Numéro 8 est les ciseaux

Numéro 9 est la gomme

Numéro 10 est le crayon

 

  1. Заключна частина уроку
  1. Закріплення вивченого матеріалу:

 

Вч: Donc, montrez-moi le livre (la gomme, le stylo….)

Écoute et montre (на дошці прикріплений малюнок шкільної сумки)

Вч: Qu’est-ce que nous mettons dans notre cartable? Quest-ce quil y a dans votre sac à dos? (Що ми складаємо у свою шкільну сумку?)

Учні по черзі називають шкільне приладдя і прикріплюють до дошки магнітом.

  1. Домашнє завдання.

Написати нові слова у алфавітному порядку, вивчити їх.

Продовжити речення : Dans mon sac à dos il y a ….

впр.3 с.45 (усно), впр.4 с.47 (пис.)

  1. Підведення підсумків уроку. Оцінки.

Учні підраховують фішки-картинки, які вони отримали за роботу під час уроку.

ВЧ: Vous avez très bien travaillé pendant notre leçon ! Merci à vous tous !

docx
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
1757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку