Тема. Списування. Досліджую прикметники із суфіксами – ськ-, -зьк-, - цьк
Очікувані результати:
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Сіроокі дівчатка,
Ясноокі хлоп’ята,
Заспокойтеся, сядьте,
Час вже починати.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Вправа “Наші передбачення”
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
1. Оголошення вчителем плану уроку.
IV. КОНТРОЛЬНЕ СПИСУВАННЯ
- перевірка здійснюватиметься за показниками: форми, розміру, нахилу, поєднання літер; культури оформлення письмової роботи і швидкості письма.
- дотримання норм за кожним із зазначених шести параметрів оцінюватиметься двома балами (в сумі – 12 балів). Норма швидкості письма для учнів 4 класу – 36-45 знаків за хвилини.
Рідкісна гостя
Діти жили в селі недалеко від лісу. На узліссі під ялинкою вони влаштували пташину їдальню. Гілки ялини захищали годівницю від завірюхи. Їжу для птахів діти готували з осені. Сьогодні діти йшли вузькою стежиною відвідати друзів. На скатертині снігу видно лисячі, пташині сліди. У будиночку вже снідала синиця. З гущавини лісу летіла до годівниці зграйка щиглів. Раптом на верхівці ялини з’явилася білка. Звірятко огляділося навкруги і стрибнуло на пташиний будиночок. Рідкісна гостя вправно стала об’їдати ягідки з горобини. (79 слів)
Фізкультхвилинка
V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Робота за вправою 1 — 2 с. 74 - коментовано:
-цьк.
2. Коментоване виконання вправи 3 с.74.
1. Вправа “Наші передбачення”
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконати вправу 8 с. 75; вивчити правило с. 74.