Мета уроку : Ввести поняття «один» та багато», числа і цифри – що це таке, ознайомити з назвами цифр – «одиниця», «двійка», «трійка»; навчити співвідносити число з кількістю предметів; на основі практичних дій з предметами формувати в учнів уміння лічити предмети; розвивати дрібну моторику пальців, пам'ять, логічне мислення; виховувати любов до математики.
Тема: Один і багато. Числа і цифри. Назви цифр. Підготовка до написання цифр.
Мета: Ввести поняття «один» та багато», числа і цифри – що це таке, ознайомити з назвами цифр – «одиниця», «двійка», «трійка»; навчити співвідносити число з кількістю предметів; на основі практичних дій з предметами формувати в учнів уміння лічити предмети; розвивати дрібну моторику пальців, пам'ять, логічне мислення; виховувати любов до математики.
Обладнання: демонстраційний матеріал, індивідуальний матеріал: набір кружечків.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організація початку уроку
1. Привітання
Уже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо .
Роботу швидше починаймо.
2. Перевірка готовності до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Вийшла курка за поріг
Погуляти у дворі.
А за нею хлопятка й дівчатка,
Жовтенькі курчатка.
Квокче їм курка: "Кудах-тах-тах,
Не ховайтесь у кущах".
Курка клює кілька разів (учитель стукає олівцем по парті різним учням, а вони рахують мовчки і кажуть, скільки разів він стукнув).
У дітей на партах індивідуальний матеріал: набір кружечків (10 великих червоних та 10 маленьких синіх)
На дошці виставлені картки.
ІІІ. Вивчення нового метеріалу
Один баранець пасе багато овець. (Місяць і зорі)
Раз, два - дерева!
Три, чотири - вийшли звірі!
П'ять, шість - пада лист!
Сім, вісім - птахи в лісі!
Дев'ять, десять - он сунички
Підвели червоні личка!
У кожного учня набір геометричних фігур. Учитель показує картки з цифрами, а учні відкладають на партах відповідну кількість фігур.
Учитель показує картки з малюнками предметів, а учні піднімають картки з відповідними цифрами.
VІ. Закріплення нового матеріалу
У підручнику на с. 7 роздивитися кількість кружечків і намалювати собі в зошиті
Розташувати предмети в потрібних місцях:
ІV. Підсумок уроку
1. Узагальнююча бесіда