Розробка уроку. Тема: Один і багато. Числа і цифри. Назви цифр. Підготовка до написання цифр.

Про матеріал

Мета уроку : Ввести поняття «один» та багато», числа і цифри – що це таке, ознайомити з назвами цифр – «одиниця», «двійка», «трійка»; навчити співвідносити число з кількістю предметів; на основі практичних дій з предметами формувати в учнів уміння лічити предмети; розвивати дрібну моторику пальців, пам'ять, логічне мислення; виховувати любов до математики.

Перегляд файлу

Тема: Один і багато. Числа і цифри. Назви цифр. Підготовка до написання цифр.

Мета: Ввести  поняття «один» та багато», числа і цифри – що це таке, ознайомити з назвами цифр – «одиниця», «двійка», «трійка»; навчити співвідносити число з кількістю предметів; на основі практичних дій з предметами формувати в учнів уміння лічити предмети; розвивати дрібну моторику пальців, пам'ять, логічне мислення; виховувати любов до математики.

Обладнання: демонстраційний матеріал, індивідуальний матеріал: набір кружечків.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організація початку уроку

1.    Привітання

   Уже дзвінок нам дав сигнал:

    Працювати час настав.

    Тож і ми часу не гаймо .

    Роботу швидше починаймо.

        2.     Перевірка готовності до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Гра "Курка та курчата". Учитель промовляє слова:

Вийшла курка за поріг

Погуляти у дворі.

А за нею хлопятка й дівчатка,

Жовтенькі курчатка.

Квокче їм курка: "Кудах-тах-тах,

Не ховайтесь у кущах".

Курка клює кілька разів (учитель стукає олівцем по парті різним учням, а вони рахують мовчки і кажуть, скільки разів він стукнув).

  1. Робота з індивідуальним матеріалом

У дітей на партах індивідуальний матеріал: набір кружечків (10 великих червоних та 10 маленьких синіх)

  • Яких кружечків більше? (червоних кружечків стільки ж скільки синіх)
  • А тепер зніміть з верхнього рядка один кружечок.
  • Що тепер можна сказати? ( верхній ряд зменшився на один)
  1. Гра «Знайди зайве»

На дошці виставлені картки.

 

              

                     

                   

                       

  •   Розгляньте першу картку. Цибулі більше чи менше ніж картоплі? А що можна сказати про цибулю на другій картці? На третій? (її також більше) А на четвертій? ( її менше, ніж картоплі). То яка картка «зайва»? Чому?

ІІІ. Вивчення нового метеріалу

  1. Відгадування загадки

Один баранець пасе багато овець. (Місяць і зорі)

  • Чи можна полічити зірочки в небі? Чому? Що на небі тільки одне?
  1. Робота за підручником (с. 7)
  • Визначне, яких речей по дві, одній, багато.
  1. Робота з демонстраційним матеріалом
  • Чого більше?

  •         Коли предметів багато, ми можемо казати про цифри і числа. Число один позначається «одиницею», число два – «двійкою», число три – «трійкою»
  1. Фізкультхвилинка

             Раз, два - дерева!
             Три, чотири - вийшли звірі!
              П'ять, шість - пада лист!
              Сім, вісім - птахи в лісі!
              Дев'ять, десять - он сунички
              Підвели червоні личка!

  1. Робота з геометричним матеріалом

У кожного учня набір геометричних фігур. Учитель показує картки з цифрами, а учні відкладають на партах відповідну кількість фігур.

Учитель показує картки з малюнками предметів, а учні піднімають картки з відповідними цифрами.

VІ. Закріплення нового матеріалу

  1. Робота в зошиті.

У підручнику на с. 7 роздивитися кількість кружечків і намалювати собі в зошиті

Розташувати предмети в потрібних місцях:

  1. Продовження роботи за підручником (с.7)

ІV. Підсумок уроку

1.       Узагальнююча бесіда

  • Над чим сьогодні на уроці працювали?
  • Що нового дізналися?

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ульяненко Анна
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
1296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку