Конспект уроку в 1 класі на тему: "Усна і письмова нумерація чисел 11- 20.Тренувальні вправи."

Про матеріал

Конспект уроку з математики в 1 класі за оновленою Програмою на тему:" : Усна і письмова нумерація чисел 11- 20.Тренувальні вправи."

Перегляд файлу

 

      

 

 

            Урок   

      з математики

         у 1  класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        Підготувала вчитель початкових класів                                                                                                                           

                                           загальноосвітнього навчально- виховного

                                            комплексу I-III ступенів «школа- дитячий

                                             садок» №6 Козятинської міської ради

     Вінницької області

                                             Білик Тетяна Миколаївна

 

 

 

 

 

 

   Тема: Усна і письмова нумерація чисел 11- 20.Тренувальні  вправи.

Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися- самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планує та контролює свої дії, доводить роботу до кінця; загальнокультурної -  дотримуватися загальноприйнятих норм спілкування, соціальної - проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів і потреб інших, продуктивно співпрацює в парі, групі;

пізнавальна: формувати математичні компетентності: вміння рахувати і писати числа від 11до 20,облислювальні навички, уміння розв`язувати задачі вивчених типів, формувати підприємницьку компетентність.

Емоційна: створити емоційно – ціннісну атмосферу на уроці; формувати позитивне мислення.

Психомоторна: формувати навички самоконтролю, командної роботи, уміння виконувати сукупність дій автоматично з повним засвоєнням знань.

Обладнання: картки для парної та групової роботи, іграшки тварин, телевізор, DVD.

 

                                                     Хід уроку

І.Організаційний момент.

 Наш урок математичний.

 І цікавий, і незвичний,

 Тож умощуйтесь зручніше

 І працюйте веселіше.

Вирушаємо у путь –

 Нас цікаві справи ждуть.

 ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

-Діти, сьогодні у нас буде дуже цікавий урок. До нас завітала

-Передивіться ось цей фрагмент мультфільму, і ви дізнаєтесь, хто до нас завітав і куди ми з вами потрапимо.

- Так, це тітонька Сова. Вона запрошує нас до незвичайної лісової школи. До нас на урок завітають учні лісової школи, які підготували для вас цікаві завдання. Ми їм покажемо, як гарно навчилися писати і рахувати від 11 до 20, розв`язувати приклади та задачі. А тому, на урок ми візьмемо:

  У – уважність

  Р – розум

  0 – організованість

  К – кмітливість

-Покажіть смайликом, з яким настроєм ви прийшли на урок.

http://t1.ftcdn.net/jpg/00/67/57/66/240_F_67576630_IJ3sZ7CgrzXWq5H95R4upYXkNsmQI9LQ.jpg 

II. Акткалізація опо

 

III. Актуалізація опорних знань.

1.-Відгадайте загадку і скажіть, хто перший до нас завітав на урок?

Картинки по запросу картинки білочка для детей

Пухнастий клубочок
Виліз на дубочок,
Жолуді зриває
І в дупло ховає.(Білка.)

-Так, білочка. Вона підготувала для вас багато цікавих завдань:

  • Усна лічба від 10 до 20  хором, від 20 до 11 ланцюжком.

-Назвіть сусідів числа 15?

-Назвіть число попереднє до числа 18?

-Назвіть число наступне до числа 15?

- Яке число утвориться, якщо 12 збільшити на 1? Зменшити на 1?

-14 зменшити на 1?

-16 збільшити на 1?

 

  • «Гра «Закінчи речення…»

« 11 -  це 10 і … »

« 14 – це 10 і … »

« 16 - це 10 і … »

« 20 - це 10 і …

 

  • Гра «Вилучи зайве число»

-Укожному ряді вилучити «зайве» число:

12, 13,18, 9,16.

8 , 6 ,5, 10, 4 ,9.

 

2. Цікаві віршовані задачі.

Двоє курчаток стоять.

Двоє в шкарлупках сидять.

Шість під крилом у мами-квочки.

Поміркуйте дітки трошки,

І скажіть ви нам відразу,

Скільки всіх курчаток разом?( 10)

 

Сім горішків у дуплі,

Ще десяток — на землі.

Допоможем білці трішки,

Порахуємо горішки.( 17)

 

У Надійки вісім слив,

В Ірочки — десяток. 

Порахуйте, скільки слив

У обох дівчаток. ( 18)

III. Повторення і узагальнення вивченого

 

1.Каліграфічна хвилинка

-А хто ж із звірят ще завітав до нас на урок?

Прийшла кума із довгим віником

На бесіду із нашим півником,

Схопила півня на обід

Та й замела мітлою слід.(Лисиця)

-Так, вірно, це лисичка - сетричка. Вона хвостиком позмітала числа.

Картинки по запросу картинки лисы для детей

 Вам потрібно вставити пропущені числа.

11, 12, …, …, 15, …, 17, …, 19.

- Яке наступне число після 19? (20)

- Що потрібно зробити, щоб отримати число 20?

- Діти давайте каліграфічно запишемо ці числа в зошит.

- Обміняйтеся зошитом з сусідом по парті. «Одягніть корону», тобто намалюйте простим олівчиком корону над тією цифрою, яка написана найкраще.

2. Лото «Кругові  приклади». Парна робота.

-Відгадайте, хто ж із звірят просить вашої допомоги розв`язати  кругові приклади?

Я страшенний боягуз,
Всіх на світі я боюсь.
В полі, в лісі навкруги 
Скрізь у мене вороги.(Заєць.)

Картинки по запросу картинки зайца для детей
-Зайчик заплутався у прикладах. Вам потрібно буде допомогти зайчику розв`язати приклади  і поставити  їх один за одним у такій послідовності, щоб вони стали круговими.

 

 5+10=

10+1=  

15-1=

11-10=

1+4=

14-4=

Запис прикладів у зошити.

 

Фізкультхвилинка

  • А яке же звірятко  пропонує вам відпочити?

Влітку медом ласував,

Досхочу малини мав.

А як впав глибокий сніг,

Позітхнув і спати ліг.

Бачив чи не бачив сни,

А проспав аж до весни. (Ведмідь.)

Картинки по запросу картинки ведмедика

 


Раз, два, три, чотири, п`ять,             ( Із словами підвестися,

Починаєм рахувать…                         сплеснути в долоні, по колінах)

Дві руки і дві ноги,

Пальців на руках по п`ять, -             (Потрусити кистями рук.) 

Стільки друзів навкруги!                  (Повернутися праворуч, ліворуч

Математика цікава з розведеними руками.)

І корисна дуже справа.

 

3.Складання і розв`язування задач. Робота з підручником.  на с. 101.

- Наступний гість запрошує вас попрацювати з задачами . Що ж це тварина?

Картинки по запросу картинки ежа для детей

Гостроносий і малий,                             

Сірий, тихий і незлий.

Вдень ховається. Вночі

Йде шукать собі харчі.

Весь із тонких голочок.

Як він зветься?...(Їжачок.)

-Вам потрібно буде скласти і розв`язати задачі за малюнками на с.101, завдання 3.

- З яких частин складається задача?

Робота над задачею 1.

- Які фрукти зображені на малюнку?

- Скільки абрикосів лежить у корзині?

- Скільки на столі?

- Яке питання задачі?

- Як  знайти скільки всього абрикосів? Якою дією?

Робота в зошиті. Запис розв`язання задачі в зошит.

   Робота над задачею 2( усно).

- Самостійно роздивіться малюнок і складіть задачу.

- Що відомо в задачі?

- Яке питання задачі?

- Якою дією потрібно знайти, скільки цукерок у корзині? Чому?

- Скільки цукерок лежить у корзині?

Релаксаційна пауза « Метелики».

5. Робота з геометричним матеріалом. Робота в групах.

Картинки по запросу картинки мышка для детей

     
У норі хатинку має

хліб, сирочок полюбляє.

По підлозі тишком-нишком

 Бігає сіренька… (Мишка.)

    - У пусті клітинки  вставити відповідну геометричну фігуру за зразком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Повторення правил роботи в групі:

      1. Працюють всі.

      2. Кожний пропонує варіант відповіді по черзі.

      3. Говорити коротко й чітко. Головне – не перебивати один одного.

      4. Критикуй – не товариша, а ідею.

      5. Ми працюємо разом, щоб було добре всім.

      6. Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія.

  -Діти, вас сподобався урок? Чим саме?

  -Покажіть, який у вас настрій під кінець уроку?

  -А щоб почути хороші слова від тітоньки Сови, ми повинні ще роз-          в`язати приклади на ось цих незвичайних м`ячиках. Розв`язавши правильно приклади ми дізнаємось, як ви сьогодні  працювали на уроці.

Гра « Попади в ціль»

16 +1(М)    13-1(О)   18+1(Л)12-2(О)   15-5(Д)   19+1(Ц)17-1(І )

 

 

 

Використала інтернет ресурси:

https://www.youtube.com

http://dovidka.biz.ua

https://www.schoollife.org.ua

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рвачова Лариса Сергіївна
    Урок подобається. Але чомусь використати матеріал не можу. Не скачується.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 квітня 2018
Переглядів
7791
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку