Предмет : англійська мова
Тема: Household Chores/Хатні обов’язки
Клас: 7
Мета уроку:
— Активізувати вивчені ЛО: pile up, mown the lawn, weeding trim, hedge, load, fold, set the table, volunteer, schedule, exception, switch
— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.
—Розвивати комунікативні здібності учнів.
— Розвивати навички письма.
— Виховувати культуру спілкування з іншими людьми задля досягнення компромісу.
Очікувані результати в кінці уроку
Учні:
- зможуть розпізнавати і вживати нові лексичні одиниці
- зможуть сприймати та опрацьовувати інформацію на слух
- зможуть сміливо висловлюватись, вживаючи конструкцію I have to … But I don`t have to …
- вести короткий діалог
- аналізувати та критично осмислювати отриману інформацію, робити висновки
Наскрізні лінії: Здоров'я і безпека
Компетентності:
переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння у різних життєвих ситуаціях ,
генерувати нові ідеї, переконувати в їхній доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення нових ідей у життя;
Обладнання та матеріали:екран, комп’ютер, проектор, підручник Cultural Crossroads 3 (Express Publishing, 2016), роздатковий матеріал, відеоматеріали
ХІД УРОКУ
I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т: Hello, children! How are you? Ps: We are fine, thank you!
Повідомлення теми та мети уроку.
T:Let's start our lesson. Today we are speaking about Household Chores.
Уведення в іншомовну атмосферу.
На екрані виведено зображення. Діти називають дії (хатні обов’язки).
Повторивши, вживання модального дієслова повинен, за зразком приведеним на тому ж постері учні ланцюжком складають речення про те, що повинні та не повинні робити по дому.
https://www.youtube.com/watch?v=HiQzm9JgUTk ABOUT HOUSEHOLD CHORES
What other chores (except from the poster) you have remembered? Which ones you like/don`t like? Why? Pupils answers.
Учні переглядають відео, де представлені різні види хатніх обов’язків (зображення з підписами) та відповідають на запитання вчителя.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
And now it`s the high time to work with our textbooks. But 1st look at the blackboard. These are the words we`ll find in our text. Is there anything familiar? Are they all new to you? Some of them we have already met in the video, some on the poster.
На дошці записані слова з рамочки (ст. 5). Вчитель з’ясовує, які слова є новими та пояснює їх значення.
Let`s check how you understood the meaning of the words. Ex. 4, p. 5
Вправа на закріплення нових ЛО
Учні зачитують складені речення (T/F), інші учні називають чи вони правильні, чи ні.
3.1 And now we`ll watch a video about Household chores in different families. Your task is to be ready to tell me: How many families are presented in the video? How family members share chores? Which family you think did this (split the chores) the best?
TALKING ABOUT HOUSEHOLD CHORES IN ENGLISH
https://www.youtube.com/watch?v=SesCepncmJ8
Pupils answers.
Після перегляду відео учні відповідають на запитання вчителя обґрунтовуючи свою думку.
Of course it`s safety rules. Let`s have a look at another one. Do you understand what is written here? Do you keep these rules? What other safety rules can you suggest? Pupils answers.
На екрані з’являються зображення. Учні відповідають на запитання вчителя та пропонують ще правила безпечного виконання хатніх обов’язків.
III. Рефлексія
Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились … .
Home-school links Вчитель пропонує учням вдома знайти та підготувати інформацію про правила безпечного виконання хатніх обов’язків ( 5-10) та презентувати їх на наступному уроці.
Home task To prepare a story about household chores in your family using topic vocabulary (p. 5)
Список використаних джерел: